Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pióra wycieraczek


macieq

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 26.01.2019 o 15:24, kede86 napisał:

informuj jak z trwałością.

Nadal polecam. Tak cichych wycieraczek jeszcze nie miałem. Ani ciut ciut nie marzą. Docisk extra do 100 km/h. Więcej na razie nie jechałem. Są zaj&!@#$e. Póki co, odpukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie potrzebuje wycieraczek o których wymianie zapomnę na co najmniej pół roku, doraźnie mam jakieś z tesco hybrydy za kilkanaście złoty, ale mam problem tego typu, że powyżej 120km/h i więcej wycieraczki zaczynają mi "skakać" po szybie i ściągają z przerwami, i nie wiem czy to przez tanie wycieraczki czy ramiona trzeba wyregulować bo poniżej 120km/h sciągają idealnie nawet te za 15zł za obie :D. Powyżej tej prędkości niestety mi skaczą co mnie niezmiernie denerwuję dlatego chętnie kupię nawet za 200zł wycieraczki tylko czy to pomoże ? jak sprawdzić czy to wina wycieraczek czy ramion ? wymieniłem wycieraczki niedawno i powyzej 130/140 dalej skaczą, nie wiem pęd powietrza dociska je tak, że mają problem czy o co chodzi ?. Nie ukrywam cenię swój czas dlatego jeżdżę bliżej prędkości maksymalnej swojego auta ( po autostradach) niż typowo spokojnie wiec chciałbym mieć szybę czystą zawsze :), a wydawać stówkę żeby się o tym przekonać jest bez sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, czik3n napisał:

nie wiem pęd powietrza dociska je tak, że mają problem czy o co chodzi ?

Właśnie nie dociska i dlatego podskakują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co tu chcesz robić? Myślę, że to kwestia wycieraczek ale też fizyki nie oszukasz. W służbowym hybrydowe Denso (drogie wycieraczki) też przy 160 km/h nie działały idealnie. Oryginały Reno przy prędkościach autostradowych też nie działają idealnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o regulacje ramion bo to zaskakująco dziwne, że akurat przy około 120/130 zaczynają skakać, gdyby to była wina tylko wycieraczek to ok kupie markowe za tę przysłowiową stówę, ale wydaje mi się, że to nie pomoże bo ostatnio założyłem nowiutkie fakt z marketu ale 1 włączenie przy 130 na spryskach i kuuuuurde podskakują, a dla porównania biorę mazdę ojca i fakt auto większe inaczej płynie woda i przepływa powietrze, ale 180 lecę i ściągają idealnie więc sam już nie wiem czy to wycieraczki czy ramiona ;/. Przeżyłbym gdyby nie ściągała ta krótsza, ale właśnie to ta od kierowcy nie ściąga szczególnie z lewego dolnego rogu jest tragedia `bo nie zetrze tego, a przez pęd powietrza wszystko idzie mi do góry. Irytuje mnie to bardzo bo przy 140 autostradowych w deszczu jedzie się po prostu źle.

Edytowane przez czik3n
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest. Nie ma czegoś takiego jak regulacja docisku ramion. Powyginasz, będzie gorzej i będziesz nowych ramion szukał. Z ramionami nie ma co kombinować. Przy prędkości autostradowej właśnie oryginały też nie docierały mi lewego dolnego rogu od kierowcy. Widocznie tak jest i tyle. Nie ma co kombinować bo można sobie pogorszyć. Trochę wyżej znajdziesz temat gdzie kolega doginał ramiona i mu teraz pióra się nie obracają. No i nie porównuj Mazdy do Renault ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, pbet napisał:

 

Chyba o mnie mowa. @pbetzacznijmy od początku. Zaczałem doginać bo właśnie nie obracały się a nie odwrotnie. Lekko ramie wygiąłem i teraz działa nawet na oryginalnych. 

Edytowane przez emmo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!