Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pióra wycieraczek


macieq

Rekomendowane odpowiedzi

Do Megane II ph I kupiłem właśnie w salonie Renault oryginalne płaskie pióra wycieraczek. Dokładnie takie jak te poniżej na zdjęciu, są to specjalnie wycieraczki do Ph I (bo do Ph II są inne). Produkowane  są w Rumunii, ale gumowa część produkowana w Belgii.

Wcześniej miałem płaskie Valeo i były dość słabe, dość słabo przylegały, być może dlatego, że produkowane one są do różnych modeli aut, nie tylko do Megane. 

Dam znać jak będą spisywać się te oryginalne. Jeżeli nie będą bardzo dobre to powrócę do zwykłych wycieraczek tradycyjnych, bo w sumie w takich wychodziły pierwsze modele Megane II.

PIORA-WYCIERACZEK-RENAULT-MEGANE-II-288908411R-ORYGINAL (1).jpg

Edytowane przez rdriver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, rdriver napisał:

specjalnie wycieraczki do Ph I (bo do Ph II są inne)

Inne to jest mocowanie. W ph I masz typu U, w ph II i III jest bagnet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Po ok 20 dniach używania oryginalnych wycieraczek mogę powiedzieć, że są świetne. Gdy je montowałem to trochę nie byłem zadowolony bo końcówka od strony pasażera lekko odstaje od szyby. Akurat obok mnie stała najnowsza meganka czy laguna z oryginalnymi wycieraczkami i tam ten problem też był, ale w mniejszym stopniu. Jednakże nie przeszkadza to w użytkowaniu. Wycieraczki bardzo dobrze zbierają i są bardzo ciche, najcichsze wycieraczki jakie używałem. Jak z trwałością będzie dobrze to tylko oryginały będę kupował.

Edytowane przez rdriver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...

Nadszedł czas na wymianę wycieraczek. Znowu wpadły Heyner Hybrid. Poprzednie zaczęły lekko mazać. Na upartego można by jeszcze z nimi jeździć. Wytrzymały 13 miesięcy i 18 000 km. Wynik zadowalający, jak za takie pieniądze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja po oryginalnych które po pół roku zaczęły mazać założyłem Oximo jakiś czas temu ,ale praktycznie od samego początku strasznie piszczały powyżej 130km/h a teraz już nawet powyżej 100km/h także słabo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie to się wydaje ze to kwestia dbania o wycieraczki

Często ludzi nie zwracają uwagi na zamroź na szybie i włączają wycieraczkę , jeden raz po lekkim lodzie wystarcza zęby guma się zadarła i w rezultacie zaczęła mazać.

Druga rzecz to zakurzone auto i spryskiwacze , jeżeli nie ma rozpylaczy i zaworków zwrotnych na wężach i płyn zanim wskoczy na szybkę to wycieraczki jada na sucho to również ulegają zniszczeniu , o porysowaniu szyby nie wspomnę

Jedna i druga meganka już powyżej 20 tys na auto zrobione i 2 lata używalności i wycieraczki dopiero zaczęły mazać ale to zapewne kobieta uruchomiła je na lekkim mrozie bo widać ewidentnie jak mazajce się robią po środku pióra wiec gdzieś po lodzie poszło..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Za radą @pbet zainwestowałem w Heyner Hybrid i... szału nie ma. Wycieraczka po stronie kierowcy nie przylega na środku szyby, w jej dole (w rejonie wyświetlacza nawigacji) - czyli koniec pióra. Wcześniej przy boschu i jakimś nołnejmie z którym kupiłem auto problemu nie było. Na razie zostawiłem, może się ułoży, ale wstępnie ostrzegam przez zakupem do megane III ph1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Dnia 2.04.2020 o 15:16, Kazionator napisał:

Za radą @pbet zainwestowałem w Heyner Hybrid i... szału nie ma. Wycieraczka po stronie kierowcy nie przylega na środku szyby, w jej dole (w rejonie wyświetlacza nawigacji) - czyli koniec pióra. Wcześniej przy boschu i jakimś nołnejmie z którym kupiłem auto problemu nie było. Na razie zostawiłem, może się ułoży, ale wstępnie ostrzegam przez zakupem do megane III ph1.

Pojeździłem tydzień i Heyner Hybrid wylądowały w koszu. Nie ułożyły się, dodatkowo okazało się, że przy większych prędkościach przylegają do szyby jeszcze gorzej zostawiając trochę płynu na całej długości pióra i do tego... chlapią. Dłuższe pióro w trakcie zamachu chlapało na teren krótszego przez co po stronie pasażera szyba nigdy nie była do końca wytarta.

Nie poleciłbym ich nikomu, nawet sąsiadowi który notorycznie zajmuje dwa miejsca pod blokiem.

 

Wróciłem do Bosch Aerotwin i wszystkie problemy jak ręką odjął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już któryś raz z rzędu kupuję tylko i wyłącznie oryginalne Renault i nie mam z nimi najmniejszego problemu.W innych Renault które miałem zawsze zakładałem  Bosch Aerotwin i również nigdy nic się z nimi nie działo.Nie ma co kombinować.Tani i dobry to może być co najwyżej ryż z Biedronki :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!