Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

tradycyjny kluczyk nie otwiera drzwi


Rekomendowane odpowiedzi

cześć

Mam problem, mianowicie, nie mogę otworzyć samochodu tradycyjnym kluczykiem (tym chowanym w karcie). Nie mam opcji hands free. Ten mały kluczyk wchodzi w drzwi tylko w jednym położeniu, tak, że cały ten plasticzek z karty dotyka klamki, co jest bez sensu gdyż jak chcemy go przekręcić to rysujemy po klamce. Ale problem jest taki że on wogóle sie nie chce przekręcić, ani w lewo ani w prawo, zamek tkwi w miejscu i nic się nie dzieje. Drzwi się nie otwierają. Czy jest w megane iii coupe jakiś inny manualny zamek żeby sprawdzić czy kluczyk jest od tego samochodu i pasuje ? Niby zawsze się używa karty więc to nie problem, ale jak bateria sie rozładuje, czy to w karcie, czy aku w samochodzie - nie wejdę do auta... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, meganecoupe2009 napisał:

Ale problem jest taki że on wogóle sie nie chce przekręcić, ani w lewo ani w prawo, zamek tkwi w miejscu i nic się nie dzieje

Czy kiedykolwiek otworzyłeś auto kluczykiem? Chodzi mi o to czy na pewno grot pasuje do zamka.

51 minut temu, meganecoupe2009 napisał:

Czy jest w megane iii coupe jakiś inny manualny zamek żeby sprawdzić czy kluczyk jest od tego samochodu i pasuje ?

Ok. Już mi odpowiedziałeś. Czyli nie sprawdzałeś. Nie ma innego zamka. Możesz mieć lipę. Jak nie będziesz już miał wyboru to zawsze pozostają firmy które w sposób kulturalny mogą włamać się do Twojego auta.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nigdy nie otworzyłem auta tym kluczykiem, od momentu kupna jest taka sytuacja. Właśnie tego nie wiem czy grot pasuje do zamka, a innych zamków w aucie chyba nie ma oprócz drzwi kierowcy. Kluczyk niby wchodzi do końca w zamku... ale sie nie przekręca. Mam też drugi kluczyk w drugiej karcie i jest to samo. Nie otwiera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to masz lipę. Może być wkładka uszkodzona albo po prostu nie ta lub nie te klucze. Możesz wymontować wkładkę i zanieść do speca od dorabiania kluczy to Ci powie czy klucze pasują albo popsikać środkiem penetrującym w środku i jak nie ruszy to też będziesz miał pewność co do lipy.

Jak włożysz kluczyk to plastik powinien być skierowany do tyłu auta. Ruch w dół powinien drzwi otworzyć, a w górę zamknąć. Nic nie powinno ocierać i rysować lakieru. Nie potrzeba dużej siły.

13 minut temu, meganecoupe2009 napisał:

a innych zamków w aucie chyba nie ma oprócz drzwi kierowcy

Nie ma.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, pbet napisał:

Jak włożysz kluczyk to plastik powinien być skierowany do tyłu auta.

hmm to dziwne bo u mnie kluczyk wchodzi tylko w takiej pozycji 

64329504_450271555771760_2327889321157197824_n.jpg

 

w pozycji odwrotnej wchodzi tylko sama końcówka grota i nie da się go dalej wepchnąć

64277307_488154355277371_1836178525690789888_n.jpg

Edytowane przez meganecoupe2009
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@meganecoupe2009 przykro mi to mówić ale potwierdza się, że masz coś pokombinowane. Aż poszedłem sprawdzić jak jest u mnie i u mnie klucz wchodzi na maxa tylko w tym położeniu, w którym u Ciebie nie wchodzi

image.thumb.png.eec98fda7141d431b87c9d94cb9b4526.png

a w tym w którym wchodzi u Ciebie, u mnie nie wchodzi.

image.thumb.png.b1dc0896b95a0ea346b512eb3c171cbd.png

Także jakbyś miał wkładkę obróconą o 180 stopni.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pbet dzięki za zdjęcia, tak myśle że może grot nie wchodzi wystarczająco głęboko i nie da sie przekręcić zamka, wiec próbowalem go jakos wyciagnac z tego plastiku z karty, który mi blokuje glebsze wlozenie ze wzgledu na to ze zapiera sie o klamke, ale nie chce ten grot wyjśc a tez nie chce sobie ulamać tego plastiku, probowalem dociskac na sile zeby weszlo jak najglebiej ale nic, nie pozwoli sie obrócic. dziwna sprawa. no bo drzwi sie chyba nie otworza/zamkna jeśli kluczyk nie jest wlozony do samego konca.

Bo jeśli warunkiem przekrecenia zamku jest wepchanie grotu do samego konca, teoretycznie wystarczłoby mi odwrócenie grotu w tym plastiku w karcie. O ile zamek obrócony o 180 stopni moze normalnie dzialac

lapka2.gif

REGULAMIN - pkt 5.6 literki PL - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, meganecoupe2009 napisał:

O ile zamek obrócony o 180 stopni moze normalnie dzialac

Tu już Ci nie pomogę. Nie wiadomo czy wkładka jest połączona z zamkiem. Odwrócona może świadczyć o tym, że pochodzi z anglika, a drzwi masz jednak europejskie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wyrwałem grot z karty, włożyłem go do końca w zamku, drzwi się otwierają i zamykają.

Co mnie zdziwiło to fakt, że zwykły kluczyk nie aktywuje centralnego zamka w samochodzie, a działa bardziej na zasadzie awaryjnego otwierania lub zamykania tylko drzwi kierowcy.

Pozostaje jakoś wmontować w pozycji odwrotnej ten grot w kartę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, meganecoupe2009 napisał:

Co mnie zdziwiło to fakt, że zwykły kluczyk nie aktywuje centralnego zamka w samochodzie, a działa bardziej na zasadzie awaryjnego otwierania lub zamykania tylko drzwi kierowcy.

To nic dziwnego. Tak to działa. Jak zamknąć auto bez funkcjonalności karty lub przy wyładowanym akumulatorze znajdziesz w instrukcji (dział pliki) lub na forum.

18 minut temu, meganecoupe2009 napisał:

Wyrwałem grot z karty, włożyłem go do końca w zamku, drzwi się otwierają i zamykają.

No to masz szczęście. Choć to dziwne :) Najważniejsze, że skuteczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie mam wkładkę z Anglika lub obróconą. :)

Dla mnie trochę dziwne bo w poprzednim BMW mimo kluczyka z pilotem to przekrecenie zamka w drzwiach kierowcy aktywowalo centralny zamek, i ryglowały się wszystkie drzwi. Ale to był jeszcze typowy kluczyk z grotem, nie żadne hands Free czy obudowane kluczyki do wsuwania w slot 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, meganecoupe2009 napisał:

 

Dla mnie trochę dziwne bo w poprzednim BMW mimo kluczyka z pilotem to przekrecenie zamka w drzwiach kierowcy aktywowalo centralny zamek, i ryglowały się wszystkie drzwi. 

W większości marek tak jest, ale jak padnie akumulator, to dopiero jest problem. Koszt próby otwarcia 8 letniego BMW to 2500 zł. 

 Męczyliśmy się ok. 12 godzin rozbierając od dołu, a do odpalenia po zmianie akumulatora musiał podjechać fachowiec od marki, bo immo zablokowało.

Tu jest ta przewaga tego patentu Renault, a dodam, że BMW również miało HF.

Edytowane przez jabrze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Witam, mam taki problem, że rozładował mi się totalnie akumulator w renualt megane II, a kluczyk zapasowy, co prawda można włożyć w klamkę i przekręcić, natomiast drzwi ani drgną. Pytanie co w takiej sytuacji zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!