Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jaki kod silnika 1.5 dCi najlepszy ?


michal047r

Rekomendowane odpowiedzi

Według mnie najlepszy K9K 836. Ma dodatkowy 5 wtrysk do dpf. Nowsze wersje mają K9K 636 i więcej możliwych komplikacji. Wersję silnika znajdziesz po numerze VIN. 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kod znajdziesz tu po wpisaniu Vin https://carinfo.kiev.ua/cars/vin/renault

 

A najlepsze wg. mnie to: K9K 846 / OM 607 DE 15 LA  lub K9K 608, montowane w Renault, Dacia, Mercedes,  Nissan i Infiniti. Dopracowane jednostki. Ja mam wersje 95 koni, nie znalazłem nigdzie informacji dlaczego zmniejszono pojemność podejrzewam że z powodu podatków który płaci się od mocy a nie pojemności jak u nas. Tak czy inaczej plus mojego silnika taki że nie ma Start-Stop.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Dnia 30.06.2019 o 23:48, aniewa napisał:

Według mnie najlepszy K9K 836. Ma dodatkowy 5 wtrysk do dpf. Nowsze wersje mają K9K 636 i więcej możliwych komplikacji. Wersję silnika znajdziesz po numerze VIN. 

 

Jak to jest z tymi 636 ? Gorszę są ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, michal047r napisał:

Jak to jest z tymi 636 ? Gorszę są ?

Są lepsze, ale mają kilka dodatkowych gadżetów których nie ma 836. Posiada przepustnicę wydechu która lubi się z czasem zacinać, chyba dodatkowy drugi egr, nie ma piątego wtrysku ale za to ma dpf zaraz za turbiną. Przeważnie posiadają system start-stop który można nawiasem mówiąc łatwo dezaktywować programem ddt4all. Mają też często montowany układ odzyskiwania energii przy hamowaniu co wiąże się z odpowiednim akumulatorem. Córka osiada ten silnik w M III ph2 i jak na razie jest rewelacyjny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jak Kolega u góry stwierdził. Im dłużej będziesz rozmyślać na temat kodu silnika itp to na końcu nie kupisz nic. Moje zdanie jest takie, że jak będzie się coś miało zepsuć to prędzej czy później się zepsuje i nie ważne czy to diesel czy benzyna. Na to właściciel auta musi być przygotowany. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!