Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane iii- czy warto?


oxxygen

Rekomendowane odpowiedzi

12 godzin temu, oxxygen napisał:

A takie 90km ile jest w stanie wyciągnąć? Bo gdzieś tam moim ‚marzeniem’ było, żeby jeździć autem, które przy przepisowych 140 na autostradzie za bardzo się ‚nie zmęczy’

Spokojnie da radę jechać 140km/h :)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest samochód nie do zaje..., ale jak koledze nie odpowiada prędkość to proponuję takie coś, sprzedaje mój znajomy, faktycznie zgodne z opisem, męskie cacko

https://www.otomoto.pl/oferta/dodge-charger-prywatny-import-sprowadzony-w-calosci-nierozbity-zamiana-na-suv-ID6BX6Dy.html#dfcfef95ad

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, oxxygen napisał:

Bo gdzieś tam moim ‚marzeniem’ było, żeby jeździć autem, które przy przepisowych 140 na autostradzie za bardzo się ‚nie zmęczy’ :) 

Ja mam 1.5dci 106KM i przy 140km/h obroty są dosyć wysokie (tu czerwone pole to już 4,5 tyś), spalanie też nie jest małe i... to wszystko. Ostatnio bujałem się dla zabawy rozpędzając do ponad 160km/h (zazwyczaj jeżdżę 120-130 ze względu na ekonomię) na obwodnicy Warszawy, ale ze względu na duży ruch nie przyśpieszałem bardziej. Szczerze muszę powiedzieć, że auto nie było jakieś spektakularnie głośniejsze, prędkości też czuć nie było - jeśli olać ekonomię (i martwienie się o silnik), można tak jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Hades napisał:

nie baw się w przechodzone diesle. Ani to szybkie ani wybitne bezproblemowe.

W kwestii diesli dobrze sprawdza się określenie "jak dbasz, tak masz". Miałem Megane 2 w dieslu, teraz mam Megane 3 w dieslu i nigdy nie miałem żadnych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy stary diesel ma te same problemy. Poza tym nie rozumiem sensu 1.5dci. To silnik budżetowy stworzony głównie z myślą o rynku francuskim oraz krajach rozwijających się i ichniejszych taksach podatkowych. To w ogóle nie jedzie. Przyjemność z jazdy zero, plus drgania i klekot. To serio jest warte tych 2-3 litròw na setkę?

Diesel tak, ale o normalnej pojemności i przyzwoitej mocy. Wtedy zalety pokrywają wady. Inaczej to przerost formy nad treścią. Klasyczna wolnossąca benzynka jest cicha, idiotoodporna i szybko się nagrzewa. Kupowanie 1.5dci aby robić 10-15tys km rocznie to wyważanie otwartych drzwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, Hades napisał:

...Poza tym nie rozumiem sensu 1.5dci.(...) To w ogóle nie jedzie. Przyjemność z jazdy zero, plus drgania i klekot. To serio jest warte tych 2-3 litròw na setkę? (...) Klasyczna wolnossąca benzynka jest cicha...

 

Chyba nie wiesz o czym piszesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Dnia 10.09.2019 o 13:12, luktal napisał:

Ja mam 1.5dci 106KM i przy 140km/h obroty są dosyć wysokie (tu czerwone pole to już 4,5 tyś), spalanie też nie jest małe i... to wszystko. Ostatnio bujałem się dla zabawy rozpędzając do ponad 160km/h (zazwyczaj jeżdżę 120-130 ze względu na ekonomię) na obwodnicy Warszawy, ale ze względu na duży ruch nie przyśpieszałem bardziej. Szczerze muszę powiedzieć, że auto nie było jakieś spektakularnie głośniejsze, prędkości też czuć nie było - jeśli olać ekonomię (i martwienie się o silnik), można tak jeździć.

w 1.5 dci energy jest zgoła inaczej - przy 150 km/h mam równe 2500 rpm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, tomekrus napisał:

w 1.5 dci energy jest zgoła inaczej - przy 150 km/h mam równe 2500 rpm

Ja w swoim sprawdzałem ostatnio - jest równo 3 tyś przy 140km/h (rzeczywistej prędkości a nie takiej oszukanej na liczniku). Dobrze wiedzieć, że Francuzi poszli po rozum do głowy i wydłużyli tą 6, szkoda że nie w mojej wersji :(

 

1 godzinę temu, Hades napisał:

Do czego pijesz?

Przecie wyszczególniłem do czego dokładnie pije. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!