Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Środki czyszczące (płukanki)


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...

Mam ten sam dylemat. W K4M stosowałem vitaflush. Pod podrywa zaworów wrócił "srebrny" kolor zamiast "złotego". Natomiast w H5H nie stosowałem i się zastanawiam że względu na gładź cylindrów w pokryciu. Natomiast że względu na LSPI powinno się stosować przy każdej wymianie. W gwarancji (chyba) zabraniają stosowania dodatków do oleju. Ktoś już stosował płukankę w nowym silniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W H5H, H5F i M5M ważna jest wymiana oleju, warto ją skrócić do 10~15tys.km, lać paliwo o wyższym oktanie, warto zajrzeć kamerką endoskopową do komór spalania przez otwór świecy przy ich wymianie i obejrzeć czy na  denkach tłoków nie gromadzi się zbyt duża ilość nagaru, który doprowadza do efektu LSPI.

Nagar na tłokach można rozpuścić, są do tego odpowiednie preparaty. Przy silnikach z bezpośrednim wtryskiem warto stosować dodatki na bazie dwusiarczku molibdenu MoS2 

 

Edytowane przez witman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!