Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renault Megane nie odpala po zderzeniu


mateusz2351

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich 

 

Mam pytanie bo nie znam się zbytnio na Renault Megane II . I Potrzebuje pomocy 

 

Ponieważ sprawa wyglada tak że kupiłem uszkodzony przodem samochód  z wystrzeloną poduszką od pasażera dla Siebie i miał też uszkodzony zderzak chłodnica itp 

I jak oglądałem auto gdzie jeszcze było złożone To odpalił normlanie bez problemu Facetowi A jak już przyciągnałem do domu rozberałem wszystko sciagnalem chłodnice itp  i teraz chciałem zobaczyć czy jest wszystko To nie chce odpalić co się mogło stac? Po demontarzu przodu że nie chce odpalic ? Bo kreci Kreci ale nie łapie 

 

aa i dodam że jest to benzyna + lpg 1.6 16v

Pozdrawiam

 

:lapka:

Regulamin forum się kłania. pkt 5 :!: -Prezes 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poduchy naprawione? Z tego co wiem to możesz jej nie odpalić bez ich naprawy i wykasowania błędów, ponieważ nie ma w M2 typowego czujnika uderzeniowego (jeżeli się mylę to przepraszam). W innym przypadku komputer odcina dopływ paliwa.

Moja po kolizji (w bok) odpaliła dopiero po odpięciu i podpięcia aku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no u mnie poduchy nie naprawione ale wiesz po uderzeniu jak gosciu odpial i podpial to odpalila jeszcze zobacze z paliwem bo jest malo moze to bedzie przyczyna ale  jeszcze inna kwestia 

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/

Wie ktos moze w których miejsach sa czujniki uderzeniowe z przodu bo nie wiem gdzie powinny byc> \\\

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/

Pozdrawiam

:lapka:

Regulamin forum się kłania. pkt 5 :!: -Prezes 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, mateusz2351 napisał: