Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Recommended Posts

Najlepiej przy samych sondach. Masz problem z obwodem ogrzewaniem obydwu sond. Sprawdzić, czy po włączeniu zapłonu dochodzi do nich napięcie 12 V.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zasilanie wychodzi z modułu UPC, czarne złącze czteropinowe. Sondy zasilane są z pinu numer 2. Z tego samego pinu zasilany jest czujnik położenia wałka rozrządu i elektrozawór par paliwa.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z pinu numer dwa wychodzi prawdopodobnie jeden kabel i gdzieś po drodze rozgałęzia się na cztery przewody do zasilania urządzeń o których wcześniej wspomniałem.

Masę sond załącza sterownik silnika na czas potrzebny do rozgrzania sond. + 12 V w obwodzie zasilania grzałek sond pojawia się po włączeniu zapłonu. Dla próby możesz podać zasilanie obwodu grzałek sond np. z elektrozaworu pochłaniacza par paliwa.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach
33 minuty temu, nowy1982 napisał:

Na upc sprawdze tylko gdzie dokładnie???

Kilka postów wcześniej napisałem który to pin w UPC.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach
W dniu 23.04.2021 o 07:26, Andrzej-2010 napisał:

Ile jest na ;

  - zaciskach akumulatora?

  - na zaciskach modułu UPC?

 

Gdzie dokładnie na upc sprawdzić??

 

Witam sprawdziłem na pinach w których jest czarna wtyczka i na drugim pinie od strony szyby napięcia brak patrząc na ta wtyczkę czarna to przewód pomarańczowy 

CCCCBF0A-9DFD-45E3-B425-75FDF4B97AE5.jpeg

Na pozostałych pinach napięcie jest 13

 

Albo ten sterownik jest walnięty???

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pomarańczowy przewód to pin numer 3 i służy do zasilania rozrusznika. Dwa pierwsze kolorowe to + po zapłonie. Do ogrzewania sond służy przewód zielono-żółty, sprawdzasz napięcie w gnieździe modułu lub na wpiętej wtyczce po włączeniu zapłonu. Jak tam jest 13 V to moduł jest sprawny, istnieje przerwa gdzieś na połączeniach wewnątrz wiązki. 

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak na wszystkich 3 pinach było 13v. Masę gazowniki gdzie uszkodzili wiązkę????gdzie szukać ewentualnie tej przerwy??? 

Może sterownik nie podaje masy???

 

Dziś podmieniłem sobie elektrozawor i jutro rano zobaczę efekt, błędy które się pojawiły nowe to p0220,p0120,p0638,p0130,p0135,p0136

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dalej masz błędy związane z ogrzewaniem sond lambda, dodatkowo doszedł problem z pedałem gazu i przez to sterowanie przepustnicą. Wykasuj wszystkie błędy i zobacz jakie ponownie się pojawią.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Te błędy to mnie wykończą  , dziwne ze po wymianie ze scenica tego zaworu te błędy od przepustnicy wyskoczyły?
jakos w sc 2ph2 1.6 nic mi nie wyskakuje i jeżdżę kilka lat. 

 

 

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!