Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Serwomechanizm urządzenia przesuwającego poza tolerancją


Rekomendowane odpowiedzi

Miałem dzisiaj trochę wolnego czasu oraz dorwałem drugi(na 100% sprawny) elektrozawór z drugiego samochodu, skasowałem błędy(przez ~250km liczba wystąpień usterki wynosiła 12!). Silnik pochodził z 5-8min na postoju i przejechałem się ze 20km. Odczytałem błędy, cały czas ten sam, jako "zapamiętany". Nagrałem filmik z parametrów na postoju jak i podczas jazdy. Jestem jeszcze przed płukanką(wymianę oleju mam za jakieś ~2mieś to przy okazji spróbuje i tego(od ostatniej wymiany oleju 8tyś km zrobione). Łącznie już 3 różne zawory(bazowy, nowy i pożyczony z innego auta) a błąd dalej ten sam ?. "Test" ruchu zaworu przechodzi pomyślnie(chyba?), zawór domyka się i otwiera. Na teście podczas pracy silnika(test.monit.wart.zad) silnik powoli wchodzi na ~3tyś obrotów po czym wyświetla się komunikat na telefonie, "0: Test Zakończony" i nic się nie dzieje. Walka z wiatrakami... uparty ten Francuzik ?.

 

Jeden sprzed 2 tyg, na moim(nowym) elektrozaworze, podczas jazdy i powolnym zwiększaniu obrotów: https://youtu.be/VmGkIhCSbxM

Drugi, z dzisiaj, na podmienionym zaworze z innego auta, podczas postoju i powolnym zwiększaniu obrotów: https://www.youtube.com/watch?v=_mnGUcdKG0U

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to za małe. Nic nie mogę odczytać na laptopie. Widzę zmieniające się obroty i stałą wartość sterowania zaworem. Chyba widzę coś nie tak.

Jak do tej pory nie wiemy kiedy jest za duża dysproporcja parametrów - przyśpieszanie, czy hamowanie silnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co ja zauważyłem z tego co nagrałem parametr PR770(zarówno podczas jazdy jak i na postoju) nigdy nie przekracza 16.8, podczas gdy parametr PR745 skacze do ~20(na postoju) i do ~45(podczas jazdy/obciążenia). Największe dysproporcje są w zakresie obrotów 2500-3500, w pozostałych wartościach jest praktycznie identyczna(różnica od 0.01 do ~1). Postaram się jeszcze w wolnej chwili o dokładniejsze nagrania. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Stasio132 napisał:

 PR770(zarówno podczas jazdy jak i na postoju) nigdy nie przekracza 16.8, podczas gdy parametr PR745 skacze do ~20(na postoju) i do ~45(podczas jazdy/obciążenia).

Sterownik źle podaje PR770. W następstwie dolna granica PR 745 jest za wysoka.

 

 

Rozgrzany silnik ma duże drgania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne drgania jakie występują to podczas przyspieszania w zakresie 70-90km/h przy 4/5 biegu. Nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny. Obstawiałem, że to od sprzęgła, które ślizgało się przez ~2 tyś km(przy mocniejszym przyspieszaniu), po tym dystansie przestało i jeździ okej(mam już kupione, ale brak czasu na wymianę). 

 

@Edit

Właśnie, podczas testu elektrozaworu przez PyClip czy tez CLIP też jest wyczuwalne drganie(w środku kabiny) w zakresie 2200-2800 obrotów. 

Edytowane przez Stasio132
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!