Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl


Lisnik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Problem wygląda następująco.Po wymianie uszczelki pokrywy zaworów auto nie odpala,brak błędów(clip).Do wymiany zdemontowałem przewody paliwowe z wtryskiwaczy i przepustnice zeby łatwiej wyciągnąć pokrywe.Wszystko starannie zabezpieczone przed zabrudzeniem.Poskładałem wszystko,odpowietrzyłem gruszką,potem poluzowałem nakrętki przewodów na wtryskach i kreciłem rozrusznikiem aż wybiło paliwo.Wtyczki elektryczne z wtrysków w tym czasie odłączone.Poskręcałem,podłączyłem odpalam i nic.rozrusznik kręci,zero efektu.Co mogłem zepsuć? Wszystkie przewody,wtyczki,połączenia sprawdzałem kilkakrotnie. Megane III 1.5dci 90KM 2013r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Lisnik napisał:

Poskręcałem, podłączyłem odpalam i nic.

 rozrusznik kręci, zero efektu.

Akumulator zapewnia minimum 200 obr/min?

Zapewnić brak pęcherzy powietrza pomiędzy filtrem paliwa a pompą wtryskową

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpal na plaka, może porządnie odpowietrzy się i będzie pracował. Gdybyś czegoś związanego z układem wtrysku nie podłączył byłby komunikat.

Czujnik wałka rozrządu jest na miejscu?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Węże na swoim miejscu. Po oddpięciu przepływki odrazu komunikat na desce i i dalej nic.Jak sprawdzić czy nie zawiesiły się zaworki wtryskiwaczy? Test przelewow nie bardzo bo auto nie odpala.Ale zeby zacięły się wszystkie?Jakiś błąd musiałby być chyba.Czujnik wałka miernikiem da rade sprawdzić?

Edytowane przez Lisnik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wnioskuje że masz dostęp do clipa. Sprawdził bym prędkość obrotową, ciśnienie paliwa oraz przepływkę podczas odpalania.

Przepustnica rozumiem otwarta. Zawór egr nie jest podwieszony?

Odpięcie przeływki z poprzedniego posta pozwala uruchomić auto jak byś miał rozpięty dolot za przepływką a przed turbo.

Bez czujnika wałka silniki na siemensie da się odpalić tylko trzeba się dobrze wstrzelić klikając start stop. Przynajmniej mi się udało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i się wyjaśniło. Uszkodziłem przewód przelewowy w miejscu wejscia do pompy a dokładnie króciec na który wchodzi przewód. Przez to pęknięcie zasysało powietrze i układ ciągle sie zapowietrzał.Tak usterkę  wyjasnił mechanik .Nowy króciec 80zł i auto sie buja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!