Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Indeksy dałem Ci poprawne. Sam do swojej III kiedyś je zakładałem. Resztę musisz ogarnąć sam, bo przecież nie będę Cię za rączkę prowadził. Szanujmy swój czas nawzajem, bo każdy wpis zabiera nam cząstkę nie tak długiego przecież życia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, omega napisał:

Indeksy dałem Ci poprawne

Sorry, że się wtrącam, ale jak na mój gust żaden z indeksów nie jest poprawny. Numery OEM podane przez Lamfordera z aukcji dotyczą zupełnie innego wahacza, pomimo, że napisali jako występujący w M III. Natomiast polecenie samej firmy wydaje się być OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mi katalog podaje. Może jednak inne kupowałem, a nie LMI? Było to już dość dawno, bo ostatnio chyba same silenblocki i sworznie wymieniłem. Za błąd przepraszam, ale tylko przekopiowałem to, co zwrócił katalog, bez inwencji własnej. Wyżej na screenie są TRW, mam nadzieję, że już poprawne.

IC.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie wahaczy staram się kupować OEM, bo często nawet zbieżności nie trzeba regulować, lub jest bardzo blisko prawidłowego ustawienia. Trwałość sinderbloków powyżej 12 lat jest kontrowersyjna, a tyle spokojnie wytrzymuje oryginał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak i nie , ponieważ OE w Polsce dla Renault robi się w Hutchinson, a Hutchinson robi dla TRW jak i dla Innych firm , kwestia lakierowania , emblematowania , indeksowania kodami oe elementów do sprzedaży. - stąd różnica cen , czasami w zależności od granulatów i jakości elementów.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Refild napisał:

 , ponieważ OE w Polsce dla Renault robi się w Hutchinson, a Hutchinson robi dla TRW jak i dla Innych firm , kwestia lakierowania , emblematowania , indeksowania kodami oe elementów do sprzedaży. - stąd różnica cen , czasami w zależności od granulatów i jakości elementów.

 

 

Z tym, że takie TRW robi dla kogoś nie oznacza, że jakość jest nawet podobna.

 

Kiedyś robiłem łożyska ślizgowe. Jakość wykonania na pierwszy montaż, a część zamienna z tymi samymi znaczkami i numerami już się trochę różniły. Np tym, że tolerancja musiała być lepsza niż technologia mówi w pierwszym montażu. Łożyska już ze znaczkiem firmy produkującej były robione wg innego karty technicznej. Materiał już dużo gorszy. Tolerancja wymiarowa inna, a nawet jak się trochę wyjechało poza to nikt się nie czepiał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!