Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

brudijr

Użytkownik
  • Postów

    1254
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Auto
    Talisman
  • Silnik
    1.6 dCi 160
  • Przebieg (tys.km)
    180

Ostatnie wizyty

1716 wyświetleń profilu

Osiągnięcia brudijr

Mentor

Mentor (12/14)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Generator postów Unikat
  • Tydzień pierwszy skończony
  • Miesiąc później

Najnowsze odznaki

5

Reputacja

  1. Ja tylko takie 1 pytanie, bo przejrzałem sporo tego, ale nadal nie rozumiem za bardzo. Czy stworzył ktoś instrukcje taką krok po kroku w języku PL jak zrobić aktualizację z R-Linka 2.x na 3.3 i aktywacją AA? Ja niestety nie przebrnąłem i nie znalazłem ?
  2. Robił to ktoś? Tzn. jak jest radar i dołożyć funkcję aktywnego tempomatu?
  3. Kurde, fajinie wiedzieć, że jeszcze żyjesz i jeździsz Megi Trzeba powtórzyć spota po Biedronką, ja już Laguna Regulamin pkt. 5.13 – cytowanie Aston76
  4. A ja obstawiam zmianę wnętrza. W Clio mamy zupełnie nowe wnętrze i system EasyLink. Na zdjęciach widać, że cała deska jest zasłonięta, także obstawiam, że środek będzie nowy.
  5. Wygląda na to, że dźwignia ręcznego jest zupełnie inna w Life i reszcie wersji...
  6. Robił ktoś już to? Zastanawiam się nad Lifem i to totalnie jedyna rzecz + czujniki z tyłu, które mi brakują.
  7. Jeździłem 1,3 115. Jest dużo lepiej niż w 1,6 ;)
  8. To samo było w Kadjarze, nawet w wyższych wersjach fotochrom był za dopłatą. Tak jak mówię, TCe 100 na co dzień o wiele lepiej się sprawuje od SCe, szczególnie, że ma lepszą skrzynie ;)
  9. Wiem, że jeszcze tego mało na drogach, ale jakby nie patrzeć już od jakiegoś czasu w salonach ;)
  10. Z tego co kojarzę do 2 lat można, ale cena też już inna (sama przedłużona gwarancja, bez Easy Service)
  11. Jeździłem trochę tymi autami (pracuję w Renault) i wszyscy (pracownicy i klienci) twierdzą, że jeżeli mieliby wybór między SCe 115 a TCe 100, braliby (i biorą) ten drugi. Kultura pracy, przyspieszenie, elastyczność. A swoją drogą dopłata aż taka wielka do tego silnika nie jest.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!