Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Merkaba

Użytkownik
  • Postów

    1737
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

44 Super

Samochód

  • Auto
    Megane
  • Silnik
    1.6i
  • Przebieg (tys.km)
    210

Profil

  • Zainteresowania
    Muzyka, Mechanika

Ostatnie wizyty

7546 wyświetleń profilu
  1. Element doszczelniający kanał olejowy (uszczelki głowicy) sparciał (lata i temperatura); i powolnie dostawał się do głowicy i zatkał kanał i doszło do zatarcia.
  2. Witam po dłuższej przerwie. Mam na tapet Megane 2 2004 2.0 135KM z zniszczoną głowicą (doszło do zatkania kanału olejowego przez co wałek wytarł aluminiowe łoże). Pytanie me brzmi czy głowica z Laguny II 2.0 będzie pasować do tego silnika bez zbędnych przeróbek.
  3. Witam! Mam małą prośbę do osób posiadających Megane III w wersji HB, chodzi o dokładne zdjęcia wtyczek lampek tablicy rejestracyjnej. I wypisać wszystko (o ile cokolwiek jest)na niej napisane. Byłbym bardzo wdzięczny.
  4. Witam, jakiś czas temu kupiłem (za śmieszne pieniądze) Laguna Kombi 99r. Miałem w niej parę rzeczy do zrobienia i na ostatni ognień zostawiłem sobie centralny zamek (palił bezpiecznik 25A) przy próbie otwarcia zamknięcia auta. Problem namierzyłem w przelotce między klapą bagażnika a karoserią (wszystkie przewody przełamane i głęboko zaśniedziałe); wiązkę naprawiłem (ożyła wycieraczka środkowy stop i oświetlenie tablicy); lecz nadal nie mam prądu na siłownik centralnego pomimo złączenia ze sobą na stałe przewodów od mikrostyku (podaje czy klapa jest zamknięta). Sam siłownik na krótko działa bez problemu. Może ktoś podpowie gdzie jeszcze szukać lub dysponuje schematem centralnego i opisem pinów we wtyczce od sterownika?
  5. Katalog Centra/Exide http://www.akumulator.pl/dobierz-akumulator Katalog Bosch http://www.akumulatorybosch.pl/znajd__akumulator_do_swojego_samochodu/basic_type_12.html
  6. P0010 to błąd KZFR i ten silnik chodzi ci jakby miał z 500tyś albo w diesla się zamienił. Na pewno ten mechanik ci wymienił KZFR czy tylko elektrozawór?
  7. P080 to dość ogólny błąd TPS (sterowanie dawką paliwa), najczęściej błąd się pokazuje przy uszkodzonej przepustnicy albo pedale gazu ale u ciebie pewnie będzie chodzić o problem z zapłonem albo dawką paliwa najbardziej prawdopodobne to przestawiony rozrząd. Nie mniej najlepiej byłoby odczytać błędy Clipem.
  8. Ciekaw jestem czy ta skrzynia widziała kiedykolwiek świeży olej (może jedynie w dniu jej wyprodukowania).
  9. Ściągnij pasek osprzętu i słuchaj (być może koło wolnobieżne na alternatorze się kończy).
  10. Mówisz że nie kupisz? To zobacz :D http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=12618656&order=m&string=KONEKTOR++renault&search_scope=userItems-12618656&bmatch=base-relevance-uni-1-5-0613
  11. Albo przewód w środku się zaczyna upalać albo blaszki w pinie nie dokładnie dociskają wypustki w samej wtyczce. Najlepiej było by pin z przewodem wyciągnąć z wtyczki zobaczyć o co mu chodzi.
  12. Bardziej niż pewnie że bez zwalenia kompresora i wyciągnięcia łożyska raczej nie dowiesz się jaki rozmiar tam siedzi. Możesz próbować szukać po modelu sprężarki.
  13. Przy okazji tych szczotek to i elektromagnes i beniks mogłeś wymienić bo jak nie zazębia to możesz kręcić do oporu.
  14. Zakupem na firmę to akurat nie ma problemu. Tylko zastanawiam się jak je mam założyć w mojej Vectrze B.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!