Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
jose22
Użytkownik-
Postów
56 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
jose22 obserwuje zawartość Takie tam zajęcie na jesienny weekend - wynik , Wyłączenie "inteligentnego ładowania" - rozwiązanie. , montaż haka megane III i 1 inny
-
Megane III phI montaż haka megane III
jose22 odpowiedział(a) na bart241 temat w Mech.-Ogólne - Megane III, Scenic III, Fluence
Przykład instrukcji dołączanej do haka =Hak holowniczy - Renault Megane III 5D.pdf -
W moim bagnecie ten plastik ani drgnie pewnie jest wtapiany na gorąco na stalową linkę .Od 1,5 roku jezdzi w samochodzie i ma się dobrze.
-
Megane III phI Bagnet do megane 3 1.6
jose22 odpowiedział(a) na Hugepici temat w Mech.-Ogólne - Megane III, Scenic III, Fluence
-
Zakupiłem bagnet z allegro do silnika 1,6 16V. Cena 18pln wykonanie dobre, materiał - sprężysta linka stalowa prezentuje się lepiej od orginalnego.Tyle plusów. Sprzedawca napisał że nadaje się do wielu modeli samochodów lista zawiera 36 pozycji choć naklejka na opakowaniu produktu mówi tylko o Clio III 1.4/1.6 . Zmierzyłem orginalny bagnet, jest dłuższy od zamiennika o 1cm odległość od korka do znaku max _ 50.0cm odległość od korka do znaku min _ 53.1cm Przeniosłem wymiary na nowy bagnet. Znak min jest w tym miejscu co potrzeba wystarczy jedynie przesunąć do góry znak max podcinając plastik.Technika dowolna nóż, pilnik ja użyłem dremela. Kilka minut majsterkowania i mam bagnet odpowiedni do mojego silnika, wreszcie nie boję się że przy wkładanu go połamię. Jest o 1cm krótszy ale nigdy nie miałem poziomu oleju niższego niż minimalny więc ta różnica w długości jest bez znaczenia.Przeróbka ratuje przed wyrzuceniem do śmieci towar źle opisany przez sprzedawcę. Gdybym wiedział że jest dedykowany do Clio III nigdy bym go nie kupił.
-
Megane III phI Bagnet do megane 3 1.6
jose22 odpowiedział(a) na Hugepici temat w Mech.-Ogólne - Megane III, Scenic III, Fluence
Składam zamówienie. Za kilka dni bagnet będzie u mnie.Porównam go z orginalnym i dam znać. -
Megane III phI Bagnet do megane 3 1.6
jose22 odpowiedział(a) na Hugepici temat w Mech.-Ogólne - Megane III, Scenic III, Fluence
Taki znalazłem. https://allegro.pl/oferta/bagnet-miarka-oleju-clio-megane-scenic-1-4-1-6-16v-9243233290?reco_id=27cd5dda-33a6-11eb-a3e3-b02628c80c60&sid=1147bbb04b955b96a226cab2e664258d9124ef0862320b2d7366fdd6604cf017 -
Megane III phI Trzeszczące wszystko
jose22 odpowiedział(a) na NorbiM3 temat w Nadwozie, podwozie, wnętrze - Megane III, Scenic III, Fluence
Mam auto z tego samego rocznika i nic w nim nie stuka puka ani nie wydaje innych dzwięków. -
A w jakim stanie masz filtr powietrza?
-
Megane III phII Akumulator do 1.6 16V 110kM ?
jose22 odpowiedział(a) na dreq02 temat w Akumulator i alternator - Megane III, Scenic III, Fluence
Odpowiedz masz kilka postów wcześniej. -
Megane III phII Akumulator do 1.6 16V 110kM ?
jose22 odpowiedział(a) na dreq02 temat w Akumulator i alternator - Megane III, Scenic III, Fluence
A dlaczego nie? -
Jeśli to jest taka zwykła guma to spróbuj pasek rozrządu rozciągnąć.
-
Budowa paska zębatego Grzbiet paska - wykonany z kauczuku syntetycznego. Materiał ten charakteryzuje się bardzo dobrą elastycznością. Jest też bardzo śliski, dzięki czemu w miejscu styku grzbietu paska z np. rolką prowadzącą czy napinaczem nie powstają duże siły oporu (tarcie). Kauczuk syntetyczny nie jest odporny na działanie środków chemicznych, szczególnie na bazie węglowodorów (oleje, smary, paliwa, rozpuszczalniki itp.) oraz silikonów. Kord - element nośny paska. Dzięki niemu uzyskuje się dużą odporność paska na rozciąganie oraz odporność na działanie ciepła (brak zjawiska rozszerzalności cieplnej). Zęby paska - Zadaniem zębów paska jest przeniesienie siły napędowej z elementu czynnego (silnik) na element bierny. Istnieje kilka profili zębów. Dodatkowa powłoka chroniąca zęby - jest to specjalna tkanina lub teflon, którymi pokrywane są zęby. To rozwiązanie ma wzmocnić dodatkowo konstrukcję zębów (wzmocnić i usztywnić) oraz zmniejszyć tarcie pomiędzy zębem paska a kołem zębatym (teflon).
-
To nie była tylko wymiana elementów rozrządu.Usługa obejmowała również uszczelnianie silnika (były spore wycieki pod kolektorem ssącym)wymianę wielu uszczelniaczy wałków rozrządu przepustnicy itd,płynu chłodniczego, oleju silnikowego. Usługę wykonała firma "Garaż serwis"z ul Grochowskiej 45