Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

jose22

Użytkownik
  • Postów

    56
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III phII
  • Silnik
    1.6 K4M 858
  • Przebieg (tys.km)
    102

Ostatnie wizyty

933 wyświetleń profilu
  1. Przykład instrukcji dołączanej do haka =Hak holowniczy - Renault Megane III 5D.pdf
  2. W moim bagnecie ten plastik ani drgnie pewnie jest wtapiany na gorąco na stalową linkę .Od 1,5 roku jezdzi w samochodzie i ma się dobrze.
  3. Zakupiłem bagnet z allegro do silnika 1,6 16V. Cena 18pln wykonanie dobre, materiał - sprężysta linka stalowa prezentuje się lepiej od orginalnego.Tyle plusów. Sprzedawca napisał że nadaje się do wielu modeli samochodów lista zawiera 36 pozycji choć naklejka na opakowaniu produktu mówi tylko o Clio III 1.4/1.6 . Zmierzyłem orginalny bagnet, jest dłuższy od zamiennika o 1cm odległość od korka do znaku max _ 50.0cm odległość od korka do znaku min _ 53.1cm Przeniosłem wymiary na nowy bagnet. Znak min jest w tym miejscu co potrzeba wystarczy jedynie przesunąć do góry znak max podcinając plastik.Technika dowolna nóż, pilnik ja użyłem dremela. Kilka minut majsterkowania i mam bagnet odpowiedni do mojego silnika, wreszcie nie boję się że przy wkładanu go połamię. Jest o 1cm krótszy ale nigdy nie miałem poziomu oleju niższego niż minimalny więc ta różnica w długości jest bez znaczenia.Przeróbka ratuje przed wyrzuceniem do śmieci towar źle opisany przez sprzedawcę. Gdybym wiedział że jest dedykowany do Clio III nigdy bym go nie kupił.
  4. Składam zamówienie. Za kilka dni bagnet będzie u mnie.Porównam go z orginalnym i dam znać.
  5. Taki znalazłem. https://allegro.pl/oferta/bagnet-miarka-oleju-clio-megane-scenic-1-4-1-6-16v-9243233290?reco_id=27cd5dda-33a6-11eb-a3e3-b02628c80c60&sid=1147bbb04b955b96a226cab2e664258d9124ef0862320b2d7366fdd6604cf017
  6. Mam auto z tego samego rocznika i nic w nim nie stuka puka ani nie wydaje innych dzwięków.
  7. jose22

    Nadmiar CO

    A w jakim stanie masz filtr powietrza?
  8. Jak masz ustawione nawiewy na panelu klimatyzacji.Ja na okres zimowy ustawiam nawiew na nogi i szybę . U mnie szron na szybach nie występuje.Temperatura 22*C i zawsze włączona klimatyzacja.
  9. Jeśli to jest taka zwykła guma to spróbuj pasek rozrządu rozciągnąć.
  10. Budowa paska zębatego Grzbiet paska - wykonany z kauczuku syntetycznego. Materiał ten charakteryzuje się bardzo dobrą elastycznością. Jest też bardzo śliski, dzięki czemu w miejscu styku grzbietu paska z np. rolką prowadzącą czy napinaczem nie powstają duże siły oporu (tarcie). Kauczuk syntetyczny nie jest odporny na działanie środków chemicznych, szczególnie na bazie węglowodorów (oleje, smary, paliwa, rozpuszczalniki itp.) oraz silikonów. Kord - element nośny paska. Dzięki niemu uzyskuje się dużą odporność paska na rozciąganie oraz odporność na działanie ciepła (brak zjawiska rozszerzalności cieplnej). Zęby paska - Zadaniem zębów paska jest przeniesienie siły napędowej z elementu czynnego (silnik) na element bierny. Istnieje kilka profili zębów. Dodatkowa powłoka chroniąca zęby - jest to specjalna tkanina lub teflon, którymi pokrywane są zęby. To rozwiązanie ma wzmocnić dodatkowo konstrukcję zębów (wzmocnić i usztywnić) oraz zmniejszyć tarcie pomiędzy zębem paska a kołem zębatym (teflon).
  11. To nie była tylko wymiana elementów rozrządu.Usługa obejmowała również uszczelnianie silnika (były spore wycieki pod kolektorem ssącym)wymianę wielu uszczelniaczy wałków rozrządu przepustnicy itd,płynu chłodniczego, oleju silnikowego. Usługę wykonała firma "Garaż serwis"z ul Grochowskiej 45
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!