Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Recive

Nowy użytkownik
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III coupe
  • Silnik
    1.4 TCE
  • Przebieg (tys.km)
    60000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. +1 myślałem o czym innym i napisałem co innego
  2. Filtr oleju jest zintegrowany z pompa paliwa w zbiorniku przecież...
  3. Co konkretnie chcesz wiedzieć? Na pierwszy rzut ok wykres wygląda ok, zdjęli trochę NM przy 2200RPM ale przy większych obrotach jest lepiej niż było. Dla kondycji silnika to lepiej, że liniowo narasta. Moc też poszła do góry więc jest ok. Więcej się nie wyciśnie samym programem.
  4. Spala i nie spala. Na ELFie może wziąć 0,2 a na jakimś lepszym może w ogóle nie brać. Według mnie silnik 1.4tce jest bardzo fajny, ze względu na dynamikę od 2000RPM. Nie musisz go kręcić nie wiadomo jak wysoko bo od niskich obrotów ładnie się rozpędza. Poprzedni samochód 1.8 125KM kręciłem często do 6.5-7RPM, żeby dawał jakieś "emocje". W obecnym TCE nie pamiętam, żebym kiedykolwiek przekroczył 5000RPM bo turbina ciągle dmucha ;) Mi pali 10,0L w mega korkach i raz w tygodniu obwodnicą 25KM ze średnią prędkością 150 km/h.
  5. Silnik doładowany jest dużo przyjemniejszy w użytkowaniu :) Gratuluje wyboru. Mi w doładowanym przeszkadza tylko to, że skok momentu jest nagły...na 1 jak już się toczę i odpuszczę sprzęgło i chce nagle przyspieszyć to musze poczekać aż obroty będą na poziomie 2200 i dopiero wtedy kopie w plecy. Szkoda, że Renault nie daje 3.5 V6 z Nissana :)
  6. Tzn. psiknąć do środka uchwytu tam gdzie wchodzi pas bezpieczeństwa czy gdzieś w innym miejscu?
  7. Liszo już po zabiegu? Ja się zastanawiam czy autor wziął pod uwagę, że heble też by się przydały lepsze oraz jak z trakcją :) blisko 250KM to już prawie moc RS'a a w nim na pewno się szersze kapcie :)
  8. Ma ktoś z Was problem, ze skrzypiącym uchwytem zapięcia pasów od strony kierowcy? Praktycznie przy każdym ruszeniu ciałem uchwyt skrzypi. Szkoda mi kupować nowego w ASO...może da się coś podgiąć :)?
  9. Raczej musisz, bo zderzak łączny się z przetłoczeniami na przednim nadkolu :) A z 1.5 90KM dCi robić RS'a to już w ogole śmiech na sali...
  10. Jakiś czas temu i za 26k ktoś kupił zadbaną sztukę. Poszperaj sobie na forum renault sport, tam jest nawet specjalny temat o kupnie.
  11. Hmm 144KM w serii? Na bank zawyżone, na hamowniach to standard niestety :/ Ja robiłem ostatnio pomiary i max pokazywało 9,405 psi czyli prawie to samo co u kolegi darekr. Trzeba pamiętać też, że Torque (ELM327) pokazuję wartości uzależnione od ciśnienia atmosferycznego (tak się ostatnio dowiedziałem)..Zatem, według mnie ~0,65 bar jest wartością prawidłową. Testu przyspieszenia jeszcze nie robiłem bo nie miałem gdzie :) W ostatnim teście wyszło mi też 10.5 psi chwilowe, więc dokładnie tak samo jak u kolegi :)
  12. Tak samo jak nie występował 1.4 TCE o mocy 138KM a są tutaj wykresy na forum ludzi z takim wynikiem....Chodzi o rzeczywistą moc, w katalogu każde 1.4 Tce to 130KM :)
  13. "W 2010 roku była poprawka oprogramowania sterownika wtrysku, pierwsze wersje 1,4TCe pożerały dużo paliwa. Pierwsze wersje miały mniejszą moc 122KM. " Czyli tutaj widziałem tą informację. W każdym razie poczekam na info od innego kolegi i zrobię test przyspieszenia:) Edit: "Co do turbiny w 1,4TCe, pompuje jedynie (0,4-0,6 bara) w porównaniu do diesli to trzy krotnie mniej, więc wytrzymałość jest dużo większa, bo to proste turbo bez zmiennej geometrii łopatek i tanie." Czyli kolega z poprzedniego tematu też podaje doładowanie max 0,6 bara...:)
  14. Więcej mocy znaczy, że te z 2009 miały bliżej 130KM a nowsze od 2011 potrafiły mieć ~135-140KM. Gdzieś to czytałem tutaj a nawet wykresy były :) Planuje zrobić test przyspieszenia, jak wyjdzie koło 9.6 to będzie niby ok :) + jeszcze jeden użytkownik może na PW prześle dane ze swojego samochodu.
  15. Ja dziś sprawdziłem na dłuższej trasie doładowanie w aplikacji i znowu na stronie: Turbo pompuje 0.65 bar = 9.406 psi - takie wartości pokazuje strona internetowa oraz aplikacja, czyli za mało^^ Jesteś pewien, że powinno być 11psi? Fajnie jakby ktoś jeszcze sprawdził. Z którego roku masz samochód bo podobno te z 2009 roku miały mniej mocy niż te nowsze. Dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!