Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. Witam. Czy może ktoś potwierdzić, czy Meganka ph1 (2009 rok) z hf sama konfiguruje czujniki?
  3. Dokładnie jak Sylwek pisze. Zostaw to ASO i niech ktoś Ci to z grupy zrobi. Całość nie powinna kosztować więcej niz 350 zł, razem z nowymi mapami. Co do sklepu to brakuje Ci usług interaktywnych, które wygasły. One pozwalają na HD traffic czyli aktualne korki i utrudnienia na mapie i dostęp do sklepu. Sklep niestety umarł już chyba w 2018 roku. Jest tam łącznie z 5-8 aplikacji, które nic nie wnoszą.
  4. Znam paru poza ASO, którzy wykonują aktualizację R-Linka bez żadnych problemów. A ta "bramka" to jakiś wymysł Twojego mechanika. Nie wiesz. Ekran tutaj nie ma znaczenia. On tylko wyświetla obraz z komputerka jakim jest R-Link, tak jak w tablecie. Mam "średni" ekran i najnowszą 9.37. Przy Twoim systemie 2.2 jest możliwość samodzielnego przejścia nawet do 9.37. Nie mają tego szczęścia posiadacze R-Linka z fabrycznym systemem 3.3. Ale w Twoim przypadku sugerowałbym jednak fachowca i nie ASO. Poszukaj na grupach Megane IV szpeca z poza ASO z Twojej okolicy, to Tobie ogarnie do najnowszego systemu - lepiej i taniej niż ASO, bo podejrzewam, że Serwis, będzie to robił na Twoją odpowiedzialność, a zdarzały się przypadki że usmażyli radio. W ASO, wyżej niż 7, na pewno nie robią. A jak już jednak się zdecydujesz tam zrobić i będziesz miał tą 7, to łatwo samemu przejść na 9. Linki na forum.
  5. Wczoraj
  6. Mechanik ostatnio probowal sam zrobić aktualizacje systemu na nowszy wlasnym sprzetem ale blokowała go bramka SGW Z tego co wiem aktualizacji powyżej 7.xx nie da sie wgrać na ekran średniej wielkości tylko ten najwiekszy
  7. Najnowsza jest 9.37.xx. Sukcesem dla Ciebie będzie jak zrobią 3.3, bo wtedy można aktywować AA. Wystarczy, że będziesz miał nowszy system niż masz obecnie i AA zrobisz sam. Co to bramka SGW? Trzeba wykupić dostęp do internetu. Albo w ASO, albo poprzez stronę i konto MyRenault.
  8. Dzień dobry, miałbym parę pytań odnośnie aktualizacji R-Linka w Renault Megane IV 2016, Wersja Limited z średni ekranem, aktualna wersja to 2.XX i jutro będę w serwisie zaaktualizować go do nowszej wersji ponieważ nie łączy się z moim telefonem po przez bluetooth, podobno jest to sprawka zbyt starego oprogramowania i braku kompatybilności, aktualnie posiadam Androida 14 w wersji samsung One.UI 6.1, to do której wersji powinienem zaaktualizować swój pojazd? Słyszałem że najczęściej w serwisie Renault robią to do wersji 3.xx ale jest jeszcze wersja 7.xx kompatybilna z ekranem średniej wielkości, jest jakaś znacząca różnica? Również chciałbym w swoim aucie posiadać android auto, z tego co czytałem to w Renault salonie kłamią na potęgę z tym, że nie da się go zainstalować w modelach starszych niż 2017, ale również widziałem że wielu osobom się to udało, czy powinienem w salonie poprosić o ściągnięcie bramki SGW i samemu się tym zająć po przez Debugger i DeveloperMode? Ostatnia kwestia to niedziałający R-link store, na stronie renault po wpisaniu mojego vin mam komunikat o wygasłej subskrybcji i braku możliwości korzystania z aplikacji zawartych w Renault Connect czy jakoś tak, ktoś wie o co z tym chodzi?
  9. Dzięki Szwagier za odzew. Obroty mogą falować przez złą pracę sondy właśnie. Czy według Ciebie P0010 i sondy mogą mieć coś wspólnego? Czyli sonda pierwsza do wymiany tak? Pracuje poza zakresem.
  10. Ten uszczelniacz chroni przed wydobywaniem się oparów oleju
  11. Dokładnie - w tym miejscu Brzuszek C skierowany w dół.
  12. To widziałem, ale tutaj można włączyć lub wyłączyć sygnał a mi chodzi o zmianę tego sygnału. W Lagunie mam podwójny klakson a w meganie brzęczyk.
  13. Uszczelniacz wkładamy od dołu części zaworowej (przewężonej z widocznymi szczelinami) przesuwając maksymalnie w górę. Tam jest przewężenie częšci elektromagnetycznej. Powierzchnia styku uszczelniacza to wewnętrzna średnica i dolna pod kątem prostym przylegająca do gniazda w głowicy silnika.
  14. W module UCH. Zakładka SES function configuration. Włączyć VSC-WAC-buzzer Inhibited.
  15. Wybacz. Ja jestem nie ogarnięty, jeśli chodzi o takie rzeczy. Ona ma być w tym miejscu? Wyjąłem ori i nic takiego tam nie ma. Jest dołączoną osobno.
  16. W oryginale był oring. Tu jest uszczelniacz z przylgnią do stopy komory silnikowej. Litera U widoczna z boku.
  17. Hej mam pytanie co do tego elektrozaworu, bo mi właśnie przyszedł. Dostałem go z jakąś uszczelka w zestawie, zapakowany osobno. Z tego co się orientuję zawór pasuje też do innych aut i tak się zastanawiam, bo w oryginale takiej uszczelki nie widziałem... Czy mam ja zakładać, a jak tak to w jaki sposób bo za Chiny nie mogę sobie wyobrazić gdzie to ma wejść... Auto megane 3 1.6 110 km pozdrawiam
  18. Zamontowałem radio Android i chcę przenieść sygnalizację poduszek i pasów do kieszeni zakupionej na Ali. Kieszeń zamiast oryginalnego radia, które jest mi już niepotrzebne. By uniknąć błędu poduszek ten mały ekran z ikonkami poduszek mam podpięty, i schowany pod wyświetlaczem, a chcę go ominąć i podpiąć się pod kieszeń. Ma to niby działać. Kupiłem taką kieszeń. Problem w kabelkologii. Wtyczka oryginalna ma 6 przewodów, z kieszeni wychodzi 5 przewodów i kolory wcale nie takie same, przynajmniej nie wszystkie. Myślę wylutować gniazdo z oryginalnego (tego małęgo wyświetlacza} i do jego pinów można by już ładnie wlutować się przewodami z kieszeni. Jak to połączyć? Dla zobrazowania kilka fotek.
  19. Podejrzyj stopień otwarcia mieszadła powietrza lewej i prawej strony. Jeżeli przy ustawieniu np. na 23 stopnie będą się znacznie różniły to w tym ustawieniu może być problem. Podejrzysz programem pyclip. Potrzebny ELM 327.
  20. ok dziękuję A czy trzeba spuścić cały płyn??? Edycja: Dalej drążę temat bo jakoś nie daje mi to spokoju, a wymiana nagrzewnicy jakoś do mnie nie przemawia. I wydaje mi się to dziwne żeby była przytkana. A dlaczego? Bo jak nastawię temperatury na klimatroniku na HI, to grzeją obie strony jak wściekłe. ale jak tylko zmniejszę temperaturę np. do 23 stopni, to po paru minutach prawa strona przestaje grzać. Wymienić nagrzewnicę to nie problem, czy tylko to pomoże? Czy raczej jest tam jakiś czujnik który się zepsuł i on powoduje że prawa strona przestaję grzać. Ktoś miał taki problem??
  21. Rozumiem, że ciśnienie oleju miernikiem zewnętrznym, a nie w interfejsie diagnostycznym? Ps. Czy w Clip/DDT można sprawdzić korekcje wtrysków na poszczególnych cylindrach jak w VAG? Czy to za stary model? Chodzi mi o sprawdzenie ew. zmiany korekt wtrysku.
  22. Ostatni tydzień
  23. No i auto ich nie widzi. Będę musiał wyprowadzić ręcznie w ECU Tweaker ich ID i zobaczymy. Jeśli odbiorniki są w każdej klamce to każdy czujnik ma swój odbiornik? Auto z HF.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!