Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie     

  1. Ostatnia godzina
  2. pbet Pytanie jest konkretne - czy opłaca się kupić dane auto w danej cenie. Opłaca się. Ale czarów nie ma. Weźmiesz ze sobą doświadczonego mechanika, zabierzesz na przegląd do ASO i wyjdzie, że stan auta adekwatny do ceny. Mój sposób to filtrowanie otomoto danego auta, rocznika, przebiegu, silnika itp. Dostaję np. xxx ogłoszeń. Kopiuję to do excela i liczę średnią ceną. W przypadku Megane IV z 2016 Diesel z przebiegiem do 50 tys. km mamy 5 ofert ze średnią ceną ok. 44 tys. zł. I teraz wg mnie od średniej w górę można się interesować egzemplarzem.
  3. Tak, że jeśli to "ulep" i nie daj Boże po jakiejś katastrofie to włożyć w niego można znaczenie więcej. Ja bym się bał zakupu takiego auta i nigdy na zakup poniżej ceny rynkowej się nie zdecydował. Podobnie jak nie kupuje wędlin, które kosztują 10 zł za kg bo nic z mięsem nie mają wspólnego. Wolę wydać 40 zł za kg pod warunkiem, że mają odpowiedni skład.
  4. Z wymaganiami za granicą trzeba uważać. Konwencja wiedeńska mówi że masz mieć auto wyposażone jak w swoim kraju ale nie wszystkie kraje zaakceptowały tą konwencję. Np Słowacja nie respektuje i tam musisz mieć np podwójne zapasowe żarówki
  5. Nie jestem z tych którzy na takich rzeczach oszczędzają ale dzięki za troskę. @witman mówiłem o Tobie gazownikowi. Chciałby kontakt do Ciebie bo czasami klienci pytają o dobrych magików od różnych marek. Mogę mu dać Twój nr?
  6. coś tam mi się obiło o uszy, że dyrektywą UE nie jest wymagana, ale teraz walcz z polską (czy zagraniczną) policją, szkoda sensu. Pomijając już fakt, że kiedyś ta apteczka może się przydać. Oby nie.
  7. W każdym aucie tak jest, w ducato u nas na 0 palą się ledy, w clio na 0 palą się ledy... w megane też palą mi się ledy więc żeby całkowicie wyłączyć trzeba by wyłączyć w komputerze dzienne, ot cała filozofia.
  8. Dzisiaj
  9. @pbet nie słuchaj jak Ci będa mówić, że jeden filtr wymienia się po 10k a drugi po 20k wymieniaj oba naraz od razu za każdym razem bo to koszt zerowy w sumie.
  10. Byłem kiedyś w tej fabryce w Grodkowie. Już za późno na zmiany. Będzie ok.
  11. wydaje mi się, że apteczka już chyba nie jest wymagana prawem.
  12. @Pitrek Otóż to. Kwestię dywaników najlepiej byłoby jeszcze poruszyć z dealerem.
  13. Apteczka gaśnica i trójkąt są wymagane prawem polskim więc muszą być. Dywaniki pewno nie
  14. Jest jeszcze GZM Gródków. https://gzwm.com.pl/99/zbiorniki-lpg-i-osprzet.html ZTW 630/250 630 250 59 Wchodzi bez najmniejszych problemów. W żony M3 Coupe 1.4TCe jest 64L ZTW 630/270 630 270 64
  15. Nie muszą dawać, ale dobrą praktyką jest, że faktycznie dają apteczkę, gaśnicę i trójkąt. Natomiast dywaniki - niby nie dają, ale i tak dają w cenie auta :p
  16. @deku, na moje pytanie czy ściąga kolektor do nawiertów, gazownik z uśmiechem na ustach odpowiedział "oczywiście". Chłop robi na mnie duże i pozytywne wrażenie. Pogadaliśmy sobie o silnikach, o autach. Niedawno robili MIV 1.6 Sce, a niedługo będą robić MIII RS Trophy. Ma też na koncie nowe Camaro i kilka innych nietuzinkowych samochodów. Z rzeczy negatywnych to niestety w Bormechu nie było zbiorników 56l i bedzie 53l ale spoko, wyregulują odpowiednio pływak o będzie git.
  17. Map sensor musi być szczelnie zamontowany, Można użyć silikonu wysokotemperaturowego do jego uszczelnienia, Do czyszczenia np; Kontakt 60 w sprayu.
  18. U mnie dawali. Gaśnica i trójkąt z apteczka - jest taki zgrabny jamnik z rzepami w bagazniku. Nawet byłem w szoku że dywaniki były a przyjechałem ze swoimi.
  19. Gaśnica, apteczka itp. oczywiście powinny być. Dywaniki - to już kwestia dogadania się z ASO. U mnie dorzucali tzw. dywaniki premium "gratis" po negocjacjach ;). Właściwie to koszt dla nich żaden.
  20. Dają przy odbiorze w salonie takie pierdy jak gaśnica, apteczka, trójkąt itepe? Dywaniki? Bo jak patrzę ile u nich kosztuję te "premjum" to kopara opada.
  21. Może nawet 2 auta w cenie jednego, kto to wie
  22. Witam serdecznie, jak w temacie. Swoim Megane IV cieszyłem się niespełna 3 miesiące, ponieważ wjechał we mnie 18-latek. Auto aktualnie czeka na rzeczoznawcę, jest poważnie uszkodzone - w opisie przyjęcia przez aso widnieje adnotacja,że może być kasacja. Auto z wyprzedaży rocznika Megane 4 1.3 115km winter edition kolor metallic + grzanie tyłka +opony+koło kosztowało 67.500 + gwarancja przedłużona z serwisami do 5 lat 2.300 zł. Stąd pytania: 1.Co zrobić aby wyjść z tego najmniej stratnie? Tzn. w przypadku naprawy auta auto traci na wartości. Wygiętę są podłużnice więc może być krzywe. Czy przysługuje mi jakieś zadośćuczynienie z oc sprawcy za utratę wartości auta po wypadku ew. jeżeli aso źle złoży auto pozostaje mi jedynie męczyć się/sądzić z aso? 2. Ubezpiecznie pzu auto wartość 100% - co się bardziej opłaca w przypadku szkody całkowitej - likwidacja z oc czy z ac? Generalnie pzu samo nie do końca umie odpowiedzieć na zadawane pytania stąd zastanawiam się jak wyjść z tego aby być jak najmniej stratnym. W przypadku oc wartość auta wyliczana jest na moment przed wypadkiem zaś w przypadku ac do wartośći 100 procent auta ale w pierwszym przypadku zaniżona będzie wartość zaś w drugim zwyżki i podobno w obu przypadkach czeka mnie licytacja wraku. 3. Co jeszcze można uzyskać i w jaki sposób tzn. doznaliśmy obrażeń fizycznych zaś w przypadku kasacji jesteśmy stratni o wykupioną gwarancję z której de facto nie skorzystaliśmy. Czy wtedy można szarpać o jakieś odszkodwanie ubezpieczyciela czy cywilnie samego sprawcę? Za podaną cenę też nie jesteśmy już w stanie kupić takiego samego auta. Generalnie co robić aby nie dać się oszukać,na co uważać, co można zrobić aby wyjść na swoje. Może ktoś miał podobny przypadek i potrafi pokierować. Z góry serdecznie dziękuję za wszelkie wskazówki.
  23. Zapomniałem dodać, że realnie wg dystrybutora było 6.8. Co ciekawe przy poprzednich pomiarach spalanie rzędu 6.7-6.8 wg kompa a realnie około 7.0-7.1 a więc przekłamania były mniejsze. Trasa to 100-120 km/h, w mieście przepisowo.
  24. Wg mnie się opłaca. 3 letnie auto z silnikiem Diesla i przebiegiem 25 tys. km za niespełna 35 tys. zł - jak to się może nie opłacać?
  25. A u mnie kolejny rekord 5,9 wg tankowania (komp 5.3). Rezerwa ok 720 km. Było trochę trasy - autostrada prędkość ok 120-130 kmh. Jest fun :-P
  1. Załaduj więcej aktywności
×
×
  • Utwórz nowe...