Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. witam, czy ktoś może potwierdzić czy to jest odpowiednia wtyczka do zastosowania w drzwiach w megane 3?
  3. Pozostało do końca: 29 dni i 18 godzin

    • SPRZEDAŻ
    • Nowy

    Ponieważ skasowałem swoją megankę zostało mi parę rzeczy na zbyciu i tak nowe orginalne klocki hamulcowe na tył .Hamulec elektryczny.

    100.00 PLN

  4. Nie zalacza sie sprezarka czyli nie słychać kliknięcia i załączenia sprzęgła. Jak sprawdzic czy sprezarka jest zatarta? Czynnik w układzie jest, ponad 4 bar na wolnych obrotach, komputer widzi czynnik oraz żądanie włączenia klimatyzacji ale rurka nie robi sie zimna i wieje ciepłem w środku
  5. Co to znaczy "nie załącza się sprężarka"? Tam nie ma sprzęgła elektromagnetycznego, więc sprężarka chodzi cały czas, a sterowanie jej mocą odbywa się zaworem zmiennej pojemności sprężarki. Pewnie masz zatartą sprężarkę jak to często bywa w tym modelu.
  6. Oczywiście, warto mieć najnowsze oprogramowanie w sterowniku silnika, ja tylko próbuję ci podpowiedzieć, żebyś uniknął rozczarowania. Zresztą jest na forum temat o tym silniku, dość szeroko komentowany więc możesz sporo z niego się dowiedzieć.
  7. Witam, mam problem ze sprężarka klimatyzacji i szukam narazie rozwiązania samemu. Nie załącza sie sprezarka, wentylatory zaczynają działac, obroty sie podnosza ale spręzarka nie startuje. Silnik 1.9 dci wiec spręzarka ze zrywalnym kołem? Dodatkowe pytanie, ktory z bezpieczników odpowiada za sprzegło sprezarki, F17 czy F22? wedle rozpiski f22 ale przegladajac forum znalazlem informacje o f17. Jak latwo dostac sie do sprezarki, od boku przez nadkole jest ledwo widoczna, a od spodu zabudowa przed oslony i belke?
  8. dokładnie, elektrozawór zmiennych faz do wymiany. Wymieniałem 2 tygodnie temu, koszt 273,82 zł (z uszczelką). Dostał mocy, równo i ciszej chodzi silnik.
  9. Witam szanowne grono 🖐️, dołączam z pacjentem Renault Grand Scenic 1.3tce w poszukiwaniu rad jak i wsparciu innych potrzebujących 😉 Pozdrawiam, Przemek z okolic Katowic
  10. Bardzo dziękuję za odpowiedź. Mam dwie bardzo podobne Meganki, jedna nie pali oleju, druga wręcz przeciwnie. Obie mają różne wersje oprogramowania. Plan jest taki aby wgrać/zaktualizować oprogramowanie i sprawdzić czy coś się zmieni.
  11. Wczoraj
  12. Uszkodzone zawór/koło zmiennych faz. Nowe części ostatnimi czasy potrafią być miernej jakości i na starcie być uszkodzone. Dobrze jednak jest to sprawdzić.
  13. O czym będzie świadczyć jeśli parametry będą się różnić? Oczywiście sprawdzę je, choć jak pisałem w pierwszym poście nowe jest kzfr, nowy jest zawór zmiennych faz wraz z wiązką i wtyczką.
  14. Powyższe zalecenie jest absurdalne jeśli sugerujemy się tylko tymi parametrami. Sam mam kilkadziesiąt tysięcy zarejestrowanych spalań stukowych na każdym cylindrze (pewnie licznik nie kasowany od nowości) i 163 desynchronizacje wału korbowego, a auto jeździ bez problemu. Jedynie praca na jałowych nie jest gładka, ale to moje jedyne zmartwienie. Zobacz jak zachowuje się zmienna faza wałka ssącego, parametry: PR770 ZMIANA FAZ WAŁKA ROZRZĄDU ZAW. DOLOTOWYCH (zmierzony kąt zmiennej fazy) PR745 POŁ ODNIESIENIA PRZES WAŁ ROZ ZAW DOLOT (zalecany kąt zmiennej fazy) Sprawdzić, czy te wartości mocno się różnią. Możesz spróbować przejechać się na odpiętym zaworze zmiennych faz. Spokojnie możesz korzystać z PyClip'a. Jest tak samo dokładny jak CLIP.
  15. Również polecam te opony. Wygodniej się na nich jeździ jak jest mokro.
  16. Chodzi o pisk paska osprzętu? Na pewno pomoże: wymiana paska, rolki napinającej ewentualnie wymiana koła pasowego wału i naładowanie akumulatora.
  17. Wiesz, artykuły piszą dziennikarze, którzy raczej mało maja wspólnego z mechaniką. To co nawet w Renault się wydawało jakoś nigdy tak do końca się zrealizowało. Jak już bierze ci olej, to nowy soft tego nie wyleczy. Możesz popróbować dodatków do oleju i paliwa, może to ruszy pierścienie, o ile nie masz dużych wżerów w gładzi cylindra coś pomoże.
  18. Dziękuję za odpwiedź. Czytałem kilka razy artykuły, gdzie była informacja, że Renault poprawiła oprogramowanie dla tych silników, dzięki czemu obniżono ilość spalanego oleju. Chodzi mi więc o zauktualizowanie mojego oprogramowania silnika, które nie jest tym najnowszym/najlepszym.
  19. Zmartwię Cię, ale takowe oprogramowanie nie istnieje.
  20. samochód jeździ na oleju Shell Helix Ultra 5w40, wcześniej zrobiona płukanka silnika.
  21. Należy stosować markowy, pełny syntetyk olej; - 0W40 ; - lub ewentualnie ; 5W40; czy 5W50 - przy przewadze tras
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!