Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Dziękuję za odpowiedź. zapomniałem dodać, że pompa paliwa była wymieniona w pierwszej kolejności, po zakupie auta i pierwszym serwisie wraz z olejem i filtrami, mechanik odrazu pomyślał że to ona, ale niestety po tym - żadnych zmian. Czyli można w dość prosty sposób sprawdzić czy to działa ? Bo ten mechanik powiedział że żeby to sprawdzić trzeba dawać na bosch i koszt sprawdzenie 4 sztuk to 400 zł, i niby nie ma sensu sprawdzać a lepiej odrazu wymienić wszystkie, bo na to samo wyjdzie. Za to dziękuję, więc będę próbował najpierw się z nim dogadać , a jeśli nie - niech oddaje kasę za naprawę.
  3. Szybami ogólnie zawiaduje UCH przy pomocy modułów na silnikach. Szyby z tyłu nie działają z przycisków drzwi kierowcy i z tych na tylnych drzwiach? Zasilanie na modułach szyb sprawdziłeś?
  4. Ciśnienie paliwa sprawdza się przewidzianym do tego manometrem a nie oglądając słup wachy rozlewający się na lewo i prawo Prawidłowe ciśnienie w tym aucie to3,5 bara
  5. Nie jest powiedziane, że po sczytaniu ID okaże się jednak, że w środku są różne ID dla każdego czujnika.
  6. Dzisiaj
  7. Auto z 2003 roku ; 1/ jeżeli ma filtr paliwa - to go zmienić na nowy, 2/ jeżeli filtra paliwa brak na zewnątrz to; a/ uszkodzona pompa paliwa, lub w większości przypadków, b/ prawdopodobnie zawór ciśnieniowy pompy - uszkodzony oring, - odczepić/zdjąć zasilnie paliwa od listwy wtryskowej , - po włączeniu zapłonu - musi od razu sikać benzyna - na wysokość > 1 metra w górę, - a jeśli benzyna pojawi się za którymś razem - to masz już odpowiedź, c/ prąd pobierany przez pompę to ; ok 3A, - napięcie 12,0 V, - ciśnienie paliwa > 3 bar, 4/ Rozrząd wymienia co ok; 80.000 km; - tak więc nie jest możliwe aby nowy zestaw rozrządu był w okropnym stanie, 5/Proponuje; 1/ zrobić zdjęcia rozrządu, 2/ wykonać kosztorys naprawy rozrządu przez mechanika, który to stwierdził, 3/ tak przygotowany ; - wysłać to sprzedającemu, - domagając się zwrotu wymienionej kwoty w kosztorysie, - lub zwrot kasy za auto, czy założenie sprawy w sądzie
  8. Na pewno. Nawet na foto są dwa ID takie same. Urządzenie MaxiTPMS potrafi przecież klonować ID. Dotyczy czujników uniwersalnych. Edycja Uruchomiłem AC001, w ID025 miałem 000000, gdy zbliżyłem wzbudzacz do wentyla to w miejsce zer pojawił się ID. I tak dla każdego koła.
  9. Wczoraj
  10. Tak, dziala i swieci. Przyciski od sterowania szybami na panelu kierowcy sztuk 4 nie świecą. Ale szyba pasazera z przodu i kierowcy opuszczają się i podnoszą (kierowcy wolniej i tak ospale). Jeszcze jeszcze jakiś sterownik od szyb oprócz tych w drzwiach czy mogła paść jakąś kostka lub coś w tym rodzaju?
  11. Witam wszystkich. megane 2 rok 2003 benzyna 1.6. Odkąd posiadam auto (4mies) mam taki problem - po postoju dłuższym niż ~3 godziny auto odpala i 1-2 razy musi się zgasić, dopiero po 2-3 odpaleniu trzyma obroty, a jeśli odpala z pierwszego - to gaśnie albo dusi się odrazu jak nawet lekko dać gazu. Poza tym brak jakichkolwiek problemów pod czas jazdy, i jak odpalam po mniej niż 3 godzinach - odpala na strzała, obroty zawsze trzyma równo. Byłem u różnych mechaników - czujniki, Fazer, świece, rozrząd sprawdzony i jest ok. Błąd DTC0010D3 czasami się pojawia, ale przez ostanie 2 tygodni nie było nic. Też pod czas diagnostyki pokazuje że mam nie poprawną mieszankę paliwową. Teraz padło na wtryskiwacze (czy wtryski, przepraszam nie wiem jak poprawnie), niby wygląda na to jak auto postoi dłużej i są zimne to leją, a potem zaczynają działać normalnie. Też jak odpalam po postoju to czuć zapach benzyny. I druga sprawa - kiedy kupowałem auto, poprzedni właściciel, podobno handlarz, dał mi fakturę i nawet wpisał w umowie, że rozrząd wraz z kołem faz zmiennych zostały wymieniony przed samą sprzedażą. teraz pod czas diagnostyki okazało się że pasek i sam rozrząd są w okropnym stanie i nadają się do wymiany (zrobiłem 4000 km). I teraz właśnie, z racji tego że jestem za słaby w tych tematach, i niestety, nie mam zaufanego mechanika - chciałbym prosić o radę - pierwsze - czy faktycznie można powiązać mój problem z odpalaniem z wtryskiwaczami i je wymienić (kasa dla mnie dość odczuwalna - koszt jednego 270 zł x 4, plus 200 za robotę, plus ewentualnie jakiś uszczelki i td) , i drugie - czy może być w ogóle jakiś taki problem, że ten rozrząd tak szybko się zepsuł, czy to facet po prostu mnie wrobił z tym ? Zastanawiam się, bo przecież mam fv i zapis w umowie, co pozwala teraz starać się o odszkodowanie. to moje pierwsze auto i nie mam doświadczenia w takich sytuacjach, dlatego proszę o radę. dziękuję z góry za odpowiedzi.
  12. Tak na szybko , czy do Megane 3 podejdą głośniki od Megane 4 tam są bodajże 165mm ? Sprawdzał ktoś może taka opcję
  13. Na pewno uruchamiałeś komendę AC001 przed wybudzeniem każdego z czujników? Ciężko mi uwierzyć, aby 3 czujniki miały ten sam kod.
  14. Do sprawdzenia wiązka za pomocą ŻARÓWKI. Na czujniku położenia zmiennych faz musi być +12V, nie 9 Pierwsza sonda ma oscylować między 0,1-0,8 V. Druga u Ciebie pokazuje dobrze 0,45- 0,5V
  15. No raczej tak skoro dostałeś odczyty. Ale jak masz 3 takie same kody to nie wiem czy z tym coś zrobisz. Tych czujników nie da się chyba przeprogramować, te kody są przypisane na stałe (przynajmniej w oryginałach) i teraz nie wiem jak to ma działać skoro komputer będzie widział 3 identyczne kody z różnych kół.
  16. Przycisk blokady przed dziećmi na panelu drzwi kierowcy działa?
  17. Zadziałało. Skorzystałam że wzbudzacza za 40 dychy. Okazuje się, że 3 czujniki mają to samo ID. Teraz aby to funkcjonowało to trzeba przypisać inne ID do dwóch? Czy jeśli odczytałem ID to oznacza to że czujniki są już wzbudzone? W TPMS (Extra screen)
  18. Ile obecnie ;( zmniejszone obroty na 750 obr/min ) wynosi ciśnienie na biegu jałowym??
  19. Witam, Od dłuższego czasu nie działają mi tylne szyby w megane 2 ph 1. Najpierw padła jedna, jakieś 2 tygodnie później druga. Bezpiecznik w kabinie pod kolumna od szyb jest w porządku - jakby się przepalił to za pewne od razu padły by dwie szybki, a nie jedna. Moduły zmienione na nowe oraz kostki idące do modułów szyb w drzwiach przelutowane na nowe i dalej nic, szyby są martwe. Podejrzewam, że gdyby silniczki padły to szyby zaczęły by się podnosić czy opuszczać powoli czy z oporem a one padły bez ostrzeżenia z dnia na dzień martwe. Jakieś podpowiedzi gdzie szukać dalej?
  20. 1. Mam świece Bosch Nickiel o zalecanym odstępie 0,9, ale zmniejszę go do 0,7 (na próbę), ok? Przy okazji pomierzę oporność na cewkach, bo jeszcze tego nie robiłem. 2. Każda nieszczelność ( np; przy zbiorniku oparów paliwa) czy nadmierny opór wlotu powietrza czy wylotu spalin ; - ma wpływ na jego wartość, - a tym samym na zużycie paliwa - Tak to już wiem, ale czy nieszczelność np. przy zbiorniku oparów paliwa nie powoduje spadku podciśnienia w kolektorze dolotowym, zamiast wzrostu? 3. dokładne odpowietrzenie układu chłodzenia - Wymieniałem termostat i czujnik temperatury płynu. Po tym dolewając płynu poluzowałem śrubę odpowietrznika na obudowie termostatu (również po odpaleniu, czego raczej nie polecam) oczywiście po włączonym ogrzewaniu. Innych problemów z układem chłodzenia nie ma, czujnik pokazuje temperaturę, szybko łapie temperaturę pracy, ogrzewanie jest, powietrze w układzie chłodzenia się nie pojawia. 4. kontrola czujników przy pedałach - Pisałeś już o tym kilkukrotnie. O jakie czujniki chodzi? Pedał przyśpieszenia jest elektroniczny. Jego nie ruszałem. DDT na biegu jałowym pokazuje na obu ścieżkach potencjometru 14,04%, ale przy dodawania gazu wartości pomiędzy nimi delikatnie się rozjeżdżają o 0,3-0,7%. Czy są jakieś inne czujniki na pedale sprzęgła i hamulca do sprawdzenia?
  21. A są otwory odpływowe z tyłu w karoserii ? Jeśli nie ma to nie ma rurek
  22. Wiązkę też sprawdzałem, czujnik położenia walka rozrządu nowy, oczywiście oryginał. Tak naprawdę zostało ECU do sprawdzenia i czujnik położenia wału do wymiany. Tylko nadal według mnie stoi w miejscu i źle pracuje pierwsza sonda.
  23. 1/ Świece Bosch FR7DC - to świeca zapłonowa BOSCH Nikiel 0 242 235 666 o odstępie elektrod 0,9 mm, - jest Bosch Iryd 0 242 240 653 / FR 6 KI 332 S - o odstępie 0,7 mm, - reguła odstępu 0,7mm - ma zastosowanie również jeśli nie ma LPG, 2/ Podciśnienie w dolocie mierzy map-sensor; a/ każda nieszczelność ( np; przy zbiorniku oparów paliwa) czy nadmierny opór wlotu powietrza czy wylotu spalin ; - ma wpływ na jego wartość, - a tym samym na zużycie paliwa, - nieszczelność w dolocie może wpływać na zmianę wartości ciśnienia rzędu; 20 - 50 mbar, b/ proponuje zakup czujnika map-sensor ; - ERA 550757 - BOSCH 0 281 002 616, c/ w większości przypadków; - włączona klima - to 390 mbar, - wyłączona klima - to 320 mbar, d/ największy wpływ ma prawidłowe ustawienie rozrządu i luz zaworowy ; - czyli aby zawory otwierały i zamykały się zgodnie z założeniem producenta, 3/ Bardzo ważne ; - to dokładne odpowietrzenie układu chłodzenia, - kontrola czujników przy pedałach,
  24. Cześć Czy ktoś orientuje się gdzie znajdują się tylne odpływy panoramy w ph3 2015 rok w nadwoziu Grandtour czyli kombi? U mnie odpływy lecą tylko i wyłącznie z przodu na podszybie. Po ściągnięciu nadkoli nie mam żadnych widocznych wężyków odpływowych. Bardzo proszę o pomoc.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!