Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dziwny dźwięk wydechu Megane III Coupe


Rabcio

Rekomendowane odpowiedzi

No nie ;) mój zdecydowanie chodzi dużo dużo lepiej, fakt czasami jest głośniejszy jakby był pusty w środku, ale to latem jak go tyle co odpalę, po chwili jest jak być powinno :D. Ja to bym go rozkręcił całego i sprawdził czy przedmuchów gdzieś nie ma, bo chodzi jak moja stara meganka jedynka co to Ją miałem z 10 lat temu pare aut przed aktualnym :D

Edytowane przez czik3n
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszą być gdzieś przedmuchy, jak nie puszcza na łączeniach to gdzieś są dziury i tyle ;), lepiej zweryfikować i ewentualnie zaspawać niż wstydzić się, że auto chodzi jak traktorek. Oby się udało bez wymiany na nowe elementy bo to zawsze trochę szarpie po kieszeni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że ten charakterystyczny dźwięk jest ewidentnie z tłumika końcowego który jest dosłownie pusty. Sama blacha. Tak samo mam wrażenie, że na łączeniu wydechu z kolektorem też coś się dzieje. 

EDIT.

Ok. Okazało się, że osłony termiczne nie miały dwóch spinek dlatego coś tam brzdękało. Nie zmienia to faktu, że patent na połączenie wydechu na te "sprężyny" jest do bani totalnie. Jest na to jakiś sposób, aby zrobić to tak żeby wydech był jak najbardziej odizolowany i nie przenosił wibracji? Prosiłbym też Was o sprawdzenie jednej rzeczy jak macie 1.6 110km. Przytrzymajcie na obrotach okolo 1350 i 2tyś, czy nie macie takiego drżenia kabiny przy tych obrotach? Mam wtedy wrażenie jakby silnik bezpośrednio na kabinę wibracje przenosił. Podczas jazdy jest to samo przy 2tyś obrotów.

 

Ponawiam pytanie.

Edytowane przez Renia08
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

Kolego Renia08 wieszaki też mają znaczenie ,dawno temu jak zaczynałem z motoryzacją też robiłem jakieś patenty bo po wieszak nie chciało się jechać, a to tylko wieszak, albo się urwało ,albo wydech rezonansował albo urwał się wieszak obok.W swojej taczce z 6lat temu wymieniałem cały wydech ,wszystkie wieszaki nowe i na fabrycznych miejscach - do tej pory nie ma problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, czik3n napisał:

Aaaa bożu kochany na śmierć zapomniałem napisać XD. Nie no u mnie żadnych niepokojących drgań nie było. Na zimnym i ciepłym sprawdzałem w tym zakresie obrotów i jest w porządku

Czyli mam problem. Szkoda, że nie ma nikogo kto by mi dał się garnąć inną Meganką z tym silnikiem. Wymieniłem dopiero co cewki na Beru, i było miodzioz, teraz nagle na wolnych obrotach trzęsie silnikiem jak szlag.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurczę nie wiem czy masz pecha z tym autem czy po prostu się "nie dogadujecie". U mnie w sumie świece co 20/30kkm wymieniam czyli średnio co drugą wymianę oleju, i żadnych tfu tfu problemów odpukać :D
Czasami silnikiem zatrzęsie na zimnym czy obroty chwile pofalują, ale czasami mam tak że auto po 2 tygodnie stoi nie palone więc wybaczam bo wyjadę na autostradę auto przegonię i później jest ok. Najgorzej jak na krótkich dystansach śmigam często to czuć, że jest przymulona :D. Powoli myślę nad czyszczeniem przepustnicy bo diabeł wie kto tam i czy w ogóle kiedyś zaglądał, ale trochę się boje że wsadzę ręcę to będę miał problemy.

Edytowane przez czik3n
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.01.2021 o 02:19, Renia08 napisał:

Muszę jeszcze świece wymienić na irydowe. I uszczelnić mapsensor. Temat się trochę zmienił, ale w sumie dotyczy jednej sprawy. 

IK20TT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już mam nowe cewki, nową przepustnice, świece NGK zwykłe, mają z 18tyś nalatane, nowe oringi przepustnicy, nowe uszczelki na dolocie. Jak jest zimno fest to odpala dobrze, chodzi równo. Jak się rozgrzeje, czuć drgania na fotelach i kierownicy. Podczas jazdy też czuć drgania z silnika na całej karoserii. Tłumik końcowy też ma lekkie wibracje. Nie wiem już gdzie szukać, bo silnika rozbierać nie mam zamiaru. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!