Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

podgrzewanie foteli - doposażenie


Rekomendowane odpowiedzi

dzisiaj przeglądając allegro znalazłem na sprzedaż oryginalne maty grzewcze może komuś się przyda link: http://allegro.pl/renault-megane-ii-maty-grzewcze-foteli-i5816723278.html

 

Pytanie jeszcze mam następujące czy mając wyprowadzoną seryjnie instalację w tunelu środkowym od przycisków podgrzewania foteli wystarczy, że kupię seryjne fotele podgrzewane i przyciski a to będzie odrazu działać? Czy trzeba aktywować clipem? I drugie pytanie: czy takie właśnie fotele podgrzewane z megane II phII będą pasować do phI?

 

Dodano: 26 lis 2015 - 15:08

Właśnie zamontowałem skórzany podłokietnik i przyciski od podgrzewania foteli

 

post-51810-0-94346500-1448546908_thumb.jpg

 

i po wciśnięciu dowolnego przycisku podgrzewania fotela pokazuje się komunikat na wyświetlaczu o załączeniu podgrzewania.

 

post-51810-0-23950700-1448546921_thumb.jpg

 

Teraz zostaje montaż skórzanej podgrzewanej tapicerki ale to w sobotę. Myślę, że te fotele poliftowe będą tak samo pasować jak i przedliftowe chodzi mi szczególnie o podłączenia kostek.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Miałem kiedyś takie maty zakładane na siedzenie i grzały aż w plecy parzyło Takie Też się zastanawiam nad montarzem tych mat pod tapicerkę i podłączeniu przez przekaźnik

Edytowane przez DominikM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja trafiłem okazyjnie komplet czarnej skórzanej tapicerki z megane poliftowej z podgrzewanymi fotelami i niespodziewałem się, że wymiana i podłączenie foteli i przycisków od podgrzewania będzie tak łatwe i szybkie. Komunikaty o załączeniu podgrzewania wybranego fotela pojawiają się na wyświetlaczu, grzeje wszystko ładnie. Nic nie musiałem ustawiać poprzez program CLIP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętajcie że w wersji poliftowej instalacja grzanych foteli się trochę różni ;) Zakładając przycisk z przedlifta chyba robi się zwarcie ;) Rozróżnić je można tym że polift ma czerwoną diodę w przycisku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przyciski kupiłem przedliftowe bo mają podświetlenie pomarańczowe ale za to fotele są z poliftowej wersji i wszystkie kostki i przewody są takie same jak w przedliftowej, więc myślę ale nie jestem,że i przyciski by też pasowały z poliftowej.

Edytowane przez n1gdy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 10 miesięcy temu...
  • 2 miesiące temu...

Witam, podepnę się pod temat - niedawno zamieniłem moją megi na prawie taką samą gdyż trafiła się okazja z mniejszym przebiegiem, wracając do tematu to nie mam grzanych foteli, nie mam tej instalacji w podłokietniku a gdy auto jest uruchomione i gaszę światła przełącznikiem to pojawia się komunikat SIEGE CHAUFFANT ON. Natomiast wieczorem gdy zgaszę silnik (bo światła w trybie auto) i światła zgasną to wyświetla ten sam komunikat. Co o tym sądzicie?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Z tego co widzę jeżeli ma się instalację pociągiętą, kwestia doposażenia samochodu i wszystko będzie działać. A co gdy ktoś nie ma instalacjii ? Maty grzane nie są drogie, są na 12v. Jeżeli kupiłbym taką mate, wsadził w siedzenie, pociągnął przewody do przycisków ktore miałby by za zadanie rozłączać "-" a plus dać na stałe to jakiegoś plusa w skrzynce bezpieczników? Przycisk gdzieś bym założył. Będzie to działać? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam wszystkich jako nowy członek. Zamontowalem w week skórkę z grzanymi zicami. Pytanie brzmi jeśli podpialem wtyczki i podczas uruchamiania ich przełącznikiem na środkowym tunelu wyświetla mi się komunikat,aktywne siedzenia to najprawdopodobnie trzeba je wbić komputerem żeby zadzialaly?? Skasować serwis i wpisać? Tylko u elektryka? Czy samemu idzie to opanowac

Połączyłem z istniejącym tematem.

lapka2.gif

REGULAMIN

pkt 5.6 literki PL - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Dnia 5.12.2015 o 18:26, bert32 napisał:

Pamiętajcie że w wersji poliftowej instalacja grzanych foteli się trochę różni ;) Zakładając przycisk z przedlifta chyba robi się zwarcie ;) Rozróżnić je można tym że polift ma czerwoną diodę w przycisku

 Wielka prośba czy może to ktoś potwierdzić? Mam auto po lifcie i nie wiem czy nie popsuję jak włożę przyciski z Ph1. N1gdy pisze , że fotele pasują ale o przyciskach nikt jednoznacznie się nie wypowiada.  Mają jednak różne numery w wersji Ph1 a Ph2 wg dialogis. Przykładowo w Sceniku przyciski maja takie same numery czy przed czy po lifcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Odświeżę nieco temat. Chciałbym również zamontować u siebie podgrzewane fotele. Pod obudową ręcznego mam dwie wtyczki, brązową i szarą. Autko z 2003r, skórzana tapicerka niestety bez podgrzewania. Czy lepiej komibnowac z uniwersalnymi matami grzewczymi z allegro, czy szukać używanych mat i wtedy szukać tapicera, czy szukać używanych foteli już z matami? Wiem że parę osób zamontowało z powodzeniem u siebie to pogrzewanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!