Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Witajcie skrzypowity ;)

 

Jestem szczęśliwcem mającym megane bose z grudnia 2015r.

Przez pierwsze 3 miesiące było ok, teraz skrzypi właśnie słupek B pasażera, czasami zagłówek.

Megana była w ASO robili tydzień i może 2 dni był spokój. Mówili, że zdjęli podsufitkę itp itd... nie chce mi się w to jakoś wierzyć.

Woskowanie nic nie daje, płyn do płukania również nie sprawdził się... Na forach francuskich znalazłem informację, że coś koło kurtyn pukać może, ale translator słabo to tłumaczy.

Jako, że mam bose to dochodzą skrzypiące rączki w drzwiach - nie spotkałem się z tym na forum jeszcze :(

Ktoś rozwiązał problemy raz na zawsze ?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeraża mnie trochę jak to wszystko czytam. Moja pierwsza i pełnoletnia już Meganka, pomimo wytłuczonego zawieszenia, we wnętrzu nigdy nie dała znać o swoim wieku, nic nie trzeszczało i nie skrzypiało nigdy. Od miesiąca mam drugą generację i już smarowałem zamki w drzwiach, a do tego kombinowałem z mocowaniem wyświetlacza radia z zegarkiem, skąd też dobiegały trzaski :/ Paskudnie irytuje mnie też skrzypienie w II dźwigni hamulca ręcznego, co prawda nie skrzypi sama z siebie na szczęście, ale każde jej chwycenie to, jak fajnie wyżej napisał kolega, skrzypowita. Ktoś wie może jak temu zaradzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem dobry pomysł. Spróbuje z taśmą u siebie. Ja smaruje co jakiś czas silikonem w płynie i zgrzyty słychać sporadycznie. Wcześniej były praktycznie ciągle. Taśma + płyn mogą okazać się dobrym pomysłem. <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie smarowanie zamszowych uszczelek nic nie dało (stosowałem wazelinę, smar silikonowy, olej silikonowy w sprayu). Na karoserii mam przyklejona czarną taśmę parcianą i jest spokój od 3 sezonów.

 

Droopy - spróbuj psiknąć w łączenia plastików olejem silikonowym w sprayu (jak nie masz to plackiem do kokpitu, takim nabłyszczającym - przeważnie ma olej silikonowy w składzie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u mnie jak wcześniej pisałem wymienili uszczelki na gwarancji... tylko ze zaczęło piszczeć znowu (w parę dni z ciszy do upierdliwości). Posmarowałem Lenorem i od 3 tygodni cisza. Ile ta metoda wytrzyma, się okaże :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze, że u mnie patent z wazeliną na trzeszczące zewnętrzne uszczelki drzwi poskutkował na 2 dni. Może to kwestia upałów i po prostu pod wpływem temp. wazelina zrobiła się zbyt rzadka. Zostaje patent z taśmą... co polecacie? W BMW e46, e90 i jeszcze w którychś modelach mają ten sam problem z uszczelkami. Tam doczytałem, że naklejają przeźroczystą zwykłą taśmę w miejscu przylegania uszczelek do karoserii, u nas ktoś chyba to robił na taśmie parcianej. Jakieś sugestie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam w dwóch samochodach czarną parcianą. W jednym nie można było wytrzymać bo piszczało dosłownie na każdej nierówności. Jeżeli był parking i krzywo ułożona kostka (naprężenia karoserii takie jakby skręcanie całego samochodu) to w środku było słychać jakby wszystko się rozwalało. Od ponad 2 lat (3 sezon) mam święty spokój. Widać jedynie jak taśma i karoseria na długości pracują pod wpływem temperatury

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!