Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Co Cie drażni a co fascynuje w Megane III ?


Rekomendowane odpowiedzi

marcinIII pewnie jeszcze trochę musi się dotrzeć silnik u ciebie

 

też mi się tak wydaje... za 300 km do wymiany olej :mrgreen:

 

p.s. ale z dnia na dzień czuje jak lepiej i bardziej żwawo przyspiesza z miejsca... :P

 

aaaa czy wy macie też problem z tą rączką w fotelu odpowiadającą za zmianę położenia fotela na lędźwię... nie wiem jak to nazwać... ta rączka co jest koło podłokietnika... po raz 3 mi sie poluzowała.... macie jakiś patent na to ?? za pierwszym razem pojecałem do ASO to koleś mi założył od ręki... poźniej sam tak samo zrobiłem... widzę że to jest słaby sposób... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwne u mnie ta rączka siedzi dobrze od samego początku :mrgreen:

 

za to zdarzyło się w sobotę, że nie zareagował przycisk start/stop mogłem go naciskać do woli żadnej reakcji :-( zapłon po włożeniu karty do czytnika normalnie był czyli wszystkie kontrolki się zaświeciły i odblokował blokadę kierownicy a nie reagował na naciśniecie czyli nie włączał rozrusznika :shock: po wyjściu z auta zamknięciu i otworzeniu znowu zadziałał normalnie :P mam nadzieje, że to chwilowa niedyspozycja, a nie zwiastun jakiejś awarii :evil:

na pewno jak będę w serwisie to karzę to sprawdzić :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a znacie jakiś patent na to żeby ta rączka siedziała tam porządnie ... ?? w sumie nie używam tego, więc można ją wywalić i będzie spokój... :mrgreen: hehe ale wtedy zostanie dziura w fotelu, co nie wygląda za fajnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

meganecoupe02, też podejrzewam że to od upału auto cały dzień stało w garażu, a tam jak wiadomo mimo iż jest cień temperatury nie są niskie wtedy na dworze było ok 36

tereaz jest wszystko ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem dzisiaj że na progach jak otworzysz drzwi zawsze jest pełno syfu jak np. jade w deszczu i trochę tego syfu wleci do środka, albo po umyciu jest tam mokro...

chodzi oczywiście o wersję Coupe... też tak macie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszkę tego syfu jest - ale nie jakoś dużo - ja bym okreslił że raczej niewiele :P ale jest ...

 

Zamontowałem u siebie owiewki w drzwi i niestety podczas ostanich upałów tak się powyginały, że od strony kierowcy musiałem zdjąć bo po otwarciu okna sama "wylata", a niestety metalowe spinki które były w zestawie jakoś do megi nie pasują :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie mam miałkie pytanie do was :mrgreen: hehe zapewne żenujące... ale jak wyzerować średnia prędkość, średnie spalanie itd ? za jednym razem to można zrobić , czy każdy z osobna ?? bo wchodzę w te ustawienia i tam nic nie ma na ten temat powiedziane... będę wdzięczny za info...

 

a dzisiaj właśnie wymieniłem olej... tak jak zalecali po 5000 km :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie to jednym przytrzymaniem jak pisze kolega Wuzet kasujesz dane komputera, gdybyś chciał skasować jeszcze licznik "DZIENNY" kilometrów :mrgreen: musisz otworzyć okienko z przebiegiem ogólnym i dziennym i powtórzyć przytrzymanie guziczka :P

 

[ Dodano: 2010-08-07, 14:13 ]

witam,

tak trochę ostatnio mieszana pogoda - deszcz, ale ciepło - już kilka razy to zauważyłem, ale zaczyna mnie to dość istotnie denerwować

 

w przypadku dużej wilgoci, opadów, a dość dużej temperatury na zewnątrz - parują dość mocno szyby - o dziwo wydaje mi się że jest to z zewnątrz - do tego stopnia że nie widać nic w lusterkach - paruje najbardziej właśnie ta część szyby na wysokości lusterek... gdyby to było od środka klima powinna sobie poradzić (generalnie nawiewu też nie można sobie za bardzo na szybę ustawić)... abstrahując - też wam tak paruje??

 

dzisiaj jechałem - do tego zauważyłem jakieś takie śmieszne 'strugi' wody spływające z przedniej szyby tak jak by strumyczek sobie płynął...

 

to na razie chyba jedyne niedoróbki tego auta jakie zauważyłem :P

 

tak to jestem zadowolony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

posiadacze wersji coupe.... czy wy też macie przednie zderzaki, jak dotkniesz reka tzn przycisniesz np. te srebrne wstawki to one całe sie ruszają... podobnie jest w sumie z całym przednim zderzakiem,... gdzie nie nacisne wszystko tka jakby bylo luzne... tez tak macie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zderzak u mnie jest raczej dosyć sztywno przymocowany - przynajmiej przy myciu recznym nie zauwazyłem aby mi sie ruszał. Natomiast róg lewego przedniego błotnika (przy reflektorze) u mnie regularnie odstaje - jak go przycisnę palcem to wskakuje na swoja pozycję, ale po jakimś czasie znowu wystaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz co mi przy myciu nic nie lata, sprawdz u siebie jak bedziesz pamietal, czy jak nacisniesz na te srebrne wstawki z przodu czy tak czuc ze one sie ruszaja... tak samo jak ten grilll pod znaczkeim Renault... przy myciu nic nie lata... tylko chodzi mi o to ze jak paluchem nacisniesz to tak jakby wszystko bylo luzno przymocowane i sie rusza... chyba ze tak jest w kazdym to wtedy spoko....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W piątek odebrałem grantoura 1.4 TCE privilege

Autko chodzi bajecznie, choć rzeczywiście trzeba się namachać wajchą biegów.

 

Wszystko było OK, dopóki do auta nie wsiadła żona i chwyciła za rączkę by zamknąć drzwi. Rączka niemiłosiernie SKRZYPI. Ta od strony kierowcy siedzi mocno, od strony pasażera się porusza wydając nieprzyjemne dźwieki. Zresztą, mam wrażenie, że cały plastikowy bok od strony pasażera jest jakby mniej twardy, bo się wygina, jak się ciągnie za rączkę. Będę to zgłaszał jako usterkę.

 

Jeśli chodzi o minusy, to lusterko wsteczne zasłania kawał przedniej szyby z prawej strony. Musiałem opuścić mocno fotel, by lusterko mieć jak najbardziej u góry.

 

Kolejny minus, to brak rolety w tylnych drzwiach. Co jak co, ale grandtour jest autem rodzinnym. Co prawda mam przyciemniane szyby, ale i tak będą pewnie sytuacje, dy trzeba będzie dokleić rolety, co jak wiadomo wygląda fatalnie. W dwójce rolety były dostępne, w trójce nie ma ich w żadnej opcji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!