Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Udało się przejść z czarnego płaskiego radia (bez bt i usb) połączonego z navi na Arkamysa z USB i Bt!

Wszystko dzięki Cinasowi.

Nie dość że, zapewnił sprzęt (radio, okablowanie, cbox + gniazda) to jeszcze wszystko zdalnie skonfigurował!!!

W moim przypadku to jakieś zaoszczędzone 800 km :)

Z tego miejsca chciałem bardzo podziękować _Cinasowi za TURBO cierpliwość i 100% profi podejście.

Zostało mi już tylko podłączyć mikrofon. Nie było go w zestawie i niestety auto nie miało też wiązki pod niego.

Na razie po pierwszych próbach coś nie chce współpracować, ale jutro jeszcze pomęczę różne opcję podłączenia.

Zrobiłem też kilka fotek przy prowadzeniu wiązki, więc w razie potrzeby chętnie się podzielę.

:notacrook:

 

EDIT.

Wszystko spięte jak trzeba

Gra i buczy - ja ludzi słyszę, ludzie mnie słyszą podczas rozmów.

 

Dla tych, którzy tak jak ja muszą do mikrofonu ciągnąc wiązkę z radia na całej długości mała podpowiedź.

We wtyczce mamy ledwo widoczną numerację pinów od 1 do 4.

Trzymając wtyczkę mikrofonu szynami do dołu a zatrzaskiem do góry :

1. Zero (miernikiem będziemy tam mieli 0,00V

2. Sygnał (ma ok. 4,55 V)

3. Plus mikrofonu ( ma ok. 5,00V)

4. NIE MA TU PINU

 

Jeżeli źle podałem (bo nie piszę tego na żywo) To wystarczy zamienić przewód "sygnału" z "plusem".

Jak ktoś pamięta jak to leci to poprawcie mnie.

Edytowane przez _Lewel_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

myślę o zmianie radia na takie z bluetoothem i usb.

znalazłem taki radio

 

http://oge-market.com/radio-renault-clio-twingo-kangoo-traffic-bluetooth,3,2,380

 

czy będzie współpracowało z moim megane 2

Czy będę musiał coś przerabiać?? jeżeli chodzi o pilot to zależy mi tylko żeby odbierać rozmowy nie muszę mieć wybierania głosowego czy w tyn wypadku i tak będzie trzeba go wymienić??

proszę o jakaś podpowiedzi i czy megi będzie działać z tym radiem.

z góry dzięki za odp

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7

Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

jest to mój pierwszy post na Waszym forum, a ponadto nawet nie jestem posiadaczem Megane III (sick!). Piszę w imieniu dobrego znajomego, który przez swój wiek nie jest zbyt biegły w temacie internetu/ forów internetowych.

 

Przechodząc do sedna: Megane III w wersji kombi. Zepsuło się oryginalne radio z nawigacją. Oglądał je elektryk, niby nie do naprawienia. Poszukujemy używanego radia w dobrym stanie do tego auta. Problem jest taki, że radio o dokładnie takim samym kodzie z naklejki producenta jest bardzo trudno osiągalne (a jeżeli już się coś trafi to albo w strasznym stanie, albo z niepewnego źródła). Czy radio musi posiadać dokładnie taki sam kod? Czy jest jakaś grupa modeli, które działają zamiennie? W naszym przypadku wyświetlacz działa jak należy, potrzebne jest jedynie radio z nawi.

A może ktoś na forum ma do sprzedania dokładnie takie radio?

Wrzucam zdjęcia egzemplarza, który posiadamy:

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 10 - jasno są tam określone zasady dodawania zdjęć :!:-Prezes

 

Z góry dziękuje za udzieloną pomoc!

Pozdrawiam

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda. Tu masz rację. Ale mimo wszystko nie ma nic sensownego z tym numerem. Pytanie czy radio (również z nawi) z innym numerem będzie działać bez żadnego przeprogramowywania i innych cudów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można bez problemu przygotować inne radio do samochodu , radio fajne 3d sound arkamys, można poszukać arkamys ale będzie ciężko, zwykłe nie będzie tak fajnie grało

Przedni panel do przełożenia bez problemu

 

Bez problemu mogę przygotować radio do auta ( aktualnie nie mam żadnego arkamys`a

Jak chcesz to możesz podesłać radio to zerknę do niego

Namiary na mnie w stopce

Edytowane przez cinas_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co mnie przedrzeźniasz :?:

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Poszła wiadomość prywatna :)

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Zależy nam na tym żeby nadal było to oryginalne radio. Czy np. takie: http://allegro.pl/megane-iii-nawigacja-komplet-wiazka-radio-navi-i6118475486.html będzie hulać bez przeprogramowywania i przerabiania? Oczywiście nie potrzebuje całego kompletu a jedynie gołe radio.

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Pozdrawiam

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9, 5.13 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!