Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Cinas_ no to mnie namówiłeś :-)

chyba zakupie komplet tylko już pierwszy problemik gość się pyta czy potrzeba mi:

 

1 Instalacja radio-nawi?

2 Instalacja do anteny gps?

3 Instalacja pod konsolę?

ile to powinno kosztować wszystko czy jeśli potrzebne są wszystkie czy nie łatwiej dorobić brakujące kabelki? czy bez problemu idzie to ogarnąć saemu bez pomocy elektryka.

Edytowane przez mpepe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Anteny GPS i tak nie masz na dachu więc zakup anteny gps z złaczem fakra 50 zł - kable nie potrzebne do GPS

Będzie potrzebna wytyczka 40 pin do nawigacji i kabelek audio nawigacja - radio - czyli instalacja pod deskę będzie dużym ułatwieniem w instalacji z racji gotowch wtyczek i kabelków kwestia za ile

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam,

 

Posiadam Renaut megane III 2009 wraz nawigacją Carminat i oryginalnym "Czarnym radiem".

thumb_hosting_zdjec_1430167033__50594489_1_644x461_orginalne-radio-cd-renault-megane-scenic-clio-iii-twingo-nowe-modele-leszno.jpg

Postanowiłem zmienić radio na srebrne z bluetooth. Kupiłem więc radio Blaupunkt oraz mikrofon.

thumb_hosting_zdjec_1430166990__79587971_1_644x461_renault-megane-iii-3-radio-bluetooth-scenic-reda.jpg

 

Z instalacją mikrofonu nie było żadnego problemu (do prawego słupka była już podciągnięta instalacja), zamiana radia też nie przysporzyła żadnych problemów ale...

 

Problem który mam to brak komunikacji radia z wyświetlaczem. Po włączeniu radia na ekranie uruchamia się nawigacja carmitat i chwili pokazuje się mapa. Radio także się uruchamia (odtwarza radiostacje, oraz płyty), ale jednocześnie wydaje charakterystyczne pyknięcie co 10 sekund (prosi o wprowadzenie kodu), a po 2 minutach całkowicie się wyłącza. Problemem jest niemożność prowadzenia kodu, gdyż na wyświetlaczu nie ma żadnych informacji dotyczących radia.

 

Czy ktoś z Was miał podobny problem? Zastanawiam się czy radio może mieć uszkodzony moduł od komunikacji z wyświetlaczem, czy trzeba w jakiś specjalny sposób skomunikować je nawigacją.

 

Z góry dzięki za wszelkie pomocne informacje.

Edytowane przez Krzychu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawigacja skonfigurowana do pracy z radiem bez BT

Należy zmienić konfigurację nawigacji, w prosty sposób sie nie da musi być nowy konfig dla samochodu z innym radiem, jak masz clip to mogę opanować zdalnie, możesz podesłać nawigacje do mnie lub kontakuj się z meganecoupe02 on ma clipa i robię na tym zdalnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli teoretycznie po odłączeniu modułu nawigacji radio powinno uzyskać dostęp do wyświetlacza? Jeszcze jedno pytanie, do modułu nawigacji można się dostać od góry (po zdjęciu wyświetlacza) czy od strony radia (po wyjęciu radia)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest opcja wyłączenia na wyświetlaczu nawi aby nie pokazywało mapy a np. duży zegar albo radio. Jasne, że jest opcja wyłączenia wyświetlacza ale chodzi mi o wyłączenie wyświetlania mapy na rzecz zegara, radia itp.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawigacja skonfigurowana do pracy z radiem bez BT

Należy zmienić konfigurację nawigacji, w prosty sposób sie nie da musi być nowy konfig dla samochodu z innym radiem, jak masz clip to mogę opanować zdalnie, możesz podesłać nawigacje do mnie lub kontakuj się z meganecoupe02 on ma clipa i robię na tym zdalnie

 

Z ciekawości zapytam, czy w takim przypadku można spróbować podmienić sam wyświetlacz z nawigacji na taki który jest odpowiednio skonfigurowany czy trzeba to gdzieś indziej zmieniać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak można zakładająć iż trafisz na wyświetlacz z pozostałą konfiguracją jaką masz u siebie i będzie inny vin w nawigacji ( też da się zmienić )

Mamy główne opcje do konfiguracji:

Radio z BT i bez BT

Sterowanie w tunelu lub pilot BT

Nawigacja z SIII lub MIII

Edytowane przez cinas_
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Tak można zakładająć iż trafisz na wyświetlacz z pozostałą konfiguracją jaką masz u siebie i będzie inny vin w nawigacji ( też da się zmienić ) "

 

Jak z pozostałą konfiguracją? Mówisz o np. czujnikach cofania, klimatroniku, skrzyni biegów itp?

Myślałem że to jest osobne i sprawa dotyczy tylko aktywnej/nieaktywnej opcji aby dopuścić radio do wyświetlacza?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam,

chcę zabrać się za wymiane radia, ekranu, manetki oraz dołożenie mikrofonu. Cały zestaw ma przyjść do mnie jutro. Chciałem dzisiaj spróbować zdemontować osłone słupka ale nie wiem jak sie za to zabrać. Widziałem że klilkanaście postów wcześniej ktoś wrzucił rysunek pokazujący gdzie są zatrzaski ale nie za bardzo mogę sobie z tym poradzić. Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

Przeczytałem cały wątek - oraz wszystkie podlinkowane tematy.

Nadal mam jednak pewne wątpliwosci:

Mam Megane III z 2009 Coupe, z fabryczna nawigacją i radiem bez BT. Bardoz doskwiera mi brak BT wiec chce wymienic radio.

Jak przeczytalem potrzebuje dokupic radio (takie z BT, z wystajcymi pokretlami), joystick pod kierownice, mikrofon i wiazke.

Pomyslalem ze moge zakupic komponenty (w wieszkosci z Allegro, uzywane) ale chcialbym podjechac gdzies gdzie ktos to podlaczy, spradzi, przetestuje.

Zalezy mi na tym zeby bylo zrobione to dobrze, przez kogos kto ma w tym doswiadczenie.

Czy moglby ktos podpowiedziec gdzie moglbym z tym podjechac - lub czy ktos podjalby sie tego montazu? Czesci dostaczyłbym ja.

Zalezy mi na tym zeby było to dobrze-skutecznie zrobione.

Bede wdzieczny za podpowiedzi, dziekuje.

 

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!