Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Światła do jazdy dziennej


Rekomendowane odpowiedzi

Co tu ma średnia prędkość do rzeczy

To wynika z praw fizyki i wykresu E=mc2. Powyżej pewnej prędkości czas płynie wolniej.

Biorąc pod uwagę teoretyczną prędkość 30km/h i wzór

fe68d016f6d2205bce5f7a119616185f.png

jasno wynika jaka jest ich żywotność :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Tylko że te Philips 4 LED maja trwałość na 5 tys. godzin

A rok kalendarzowy ma 365 dni (nie przestępny) czyli 8760 godzin. Choćbym się uparł to nie jestem w stanie przejechać 208,33333333333(3) dób w roku tylko na dziennych. Jeżdżąc codziennie po mieście ok. 60-100 km. ( mój przebieg 24000 km. rocznie jaki mi ostatnio wychodzi daje 65 km. dziennie) to załóżmy spędzam w samochodzie jakieś 2-3 godziny dziennie (wg komputera u mnie w samochodzie prędkość przeciętna to ok. 33-35 km/h i w czasie już uwzględniam zwykle korki-czyli stoję a światła się świecą) a część z tego przejeżdżam po zmroku na światłach mijania. To powinienem tylko na SdJD przejechać w ciągu roku 730 godzin (przy 2 godzinach włączonego silnika samochodu)... Więc gdzie ta krótka żywotność, tylko 5 tys. godzin? Nawet ona wykazuje mi 6,84 roku użytkowania, więc chyba już w momencie jak te lampy zdechną będzie to problem następnego właściciela o ile nie jeszcze kolejnego albo i złomowiska....

Edytowane przez pizza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hihihi :)

oblicz mi kolego pizza ile moje WAŚki już świecą, bo jeżdżę na nich dopiero 2,5 roku, a przebieg roczny mam ok. 21 kkm :lol: prędkość średnią z kompa pokazuje na 33,1 km/h...

lampy świecą jak w dniu zakupu

Edytowane przez mrarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na szybko: 1586 godzin? :)

 

Gdyby miały mieć żywotność 5000 godzin, jak te Philipsy, to daje prawie 8 lat - zbieraj kasę, bo za 5,5 roku musisz kupić nowe :lol:

Edytowane przez Jaru
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wiem że tak pisze ale to tylko pisze..... Nikt nie zabrania naiwnych z kasy doić... Poza tym, w tamtych jest też zazwyczaj napisane, że to LED pozycyjne/postojowe, a nie dzienne. Jakbyś dokładnie sprawdził co to za homologacja, to znalazłbyś się w lesie... takim dalekowschodnim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde a tak ładnie wyglądają .Już sobie robiłem nadzieję.Mnie to właściwie obojętne można założyć Philips 4 led ,zona się uparła,że ładniejsze wbudowane fabryczne bez względu na cenę.pozostaje tylko zakup fabrycznie nowego auta tylko jakby jakoś obecnie kasy brak :notacrook::notacrook:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie, montuję SD2 w MII

jednak mam problem, w jaki sposób dostać się do wszystkich złączek ?

po zdjęciu tej obudowy dostęp jest bardzo kiepski, mocujecie się w ten sposób czy tą obudową można jakoś ściągnąc (nie chciałem nic urwać).

Fotki wklejamy zgodnie z zaleceniami na forumowy serwer!!!

Wystarcza miniaturki, takie plakaty to sobie nad łóżkiem powieś!!

ZALECAM POPRAWĘ

 

zalecam trochę pościągliwości i odrobinę kultury,

jak będę chciał powiesić cokolwiek nad łóżkiem, to to zrobię, szanownemu moderatorowi nic do tego :notacrook:

Edytowane przez jozek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli doprowadziłeś do etapu z drugiej fotki, to teraz odłączasz i wyciągasz akumulator odkręcasz śruby na styku plusowym w tym module i moduł wyciągasz jak szufladę w lewo z tej czarnej obudowy. Będą jeszcze w tym przeszkadzać zaczepy. Jeśli jeszcze coś po drodze przeszkadza musisz także zdemontować. Chyba nawet w tym temacie jest to gdzieś opisane na wcześniejszych stronach. (albo w downloadzie manual)

Patrząc na model auta jaki masz, to i tak masz mniejszy problem jak w wersjach poliftowych gdzie moduł jest odwrócony do góry dnem według tego jak u Ciebie. Ty wyciągasz go częściowo by podłączyć dzienne, w drugiej wersji trzeba całkowicie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak:

żadna nowośc! polska firma WAŚ sprzedaje lampy dzienne (Indeks produktu W89) na napięcie 12V-24V, więc i do ciężarówek pasują. kwota podobno 105 PLN/szt. można kupić jedną sztukę.

patrząc na fotkę z aukcji to wśród tego obowiązkowego graciarstwa WAŚ ma tylko lampy. żadnych wyłączników, przełączników, spinek i druciarstwa.

Edytowane przez mrarek
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!