Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Światła do jazdy dziennej


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Nadszedł i czas na mnie... przymierzam się wkońcu do kupna LED-ów choć ceny wcale nie są małe. Znalazłem coś takiego na allegro czy ktoś z Was spotkał się z tym, czy warto je kupić...?

http://allegro.pl/swiatla-dzienne-6-led-hp-e4-rl-drl-automat-new-725-i3237423369.html

http://allegro.pl/lampy-dzienne-automat-swiatla-do-jazdy-dziennej-rl-i3307875966.html

Co o tym myślistwie...?

Marzą mi się Philips'y, ale są ponad 2x droższe, ale czy napewno lepsze...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kol. paulus_pl ja mam założone Philipsy. Też długo się zastanawiałem nad zakupem innych LED-ów (chodziło o cenę i ich sposó montażu), ale stwierdziłem, że nie są aż tak drogie oraz główny ich wybór to prosty sposób ich zamontowania. Mnie kosztowały z przesyłką 210zł. Ja znalazłem za 206zł (z przesyłką) można kupić je na "alledrogo" lub zastanowić, gdyż jest mało opinii, nad tańszą ich wersją poprzez zakup świateł DRL Narva 4, które są podobne do Philipsów.

Poniżej linki:

Dayligh 4

Philipsy Daylight 4

 

lub NARVA

DRL Narva 4

 

Ja, mimo wszystko wolałbym dołożyć trochę grosza i kupić philipsy - to jest moje zdanie. Pomyśl. Tu masz mój opis ich montażu i ich wyglądu w scenicu.

Mój odnośnik

Tutaj je kupiłem Mój odnośnik

Edytowane przez jarpi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 10.06.2013 o 19:43, paulus_pl napisał(a):

Witam

Nadszedł i czas na mnie...

wiesz co - podaruj sobie te świeczki. chyba, że szukasz kłopotów - wcześniej czy później.

zapłać za porządne i pewne lampy a nie będziesz narzekał. ja za swoje firmy WAŚ dałem ok. 170 PLN i już 3 lata bez problemów jeżdżę.

te pierwsze - zobacz, że na foto, na tej szmacie widać, że kiepsko swiecą.

te drugie - cała ta homologacja E4 0087 jest już tak obklepana przez (chyba) chińczyków, że wieje nudą. widać można 1000 odmian świateł zrobić na jednej homologacji...

poza tym - żebyś zaraz na forum nie pisał, że:

- masz zakłócenia

- coś pękło podczas montażu

- lampa przecieka

- zgasła po tygodniu 1 dioda

- 2 diody mrugają etc. etc.

 

chytry DWA RAZY traci!

 

P.S. brat mój zakupił "porządne" światła markowe M-TECH 506 HP. Poprosiłem o wyciąg z homologacji E4 0087 00. Po miesiącu otrzymałem Deklarację zgodności nr 01/05/06/2013 z wypisanymi bzdurami: firma deklaruje, iż w/w towary otrzymały homologacje drogową, tzw. E-Mark... bla bla

nawet homologacji nie potrafi przedstawić tak zacny importer ;)

dla zainteresowanych mogę przesłać to marne pismo

Edytowane przez mrarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I obiecane zdjęcia Philips 4 LED w moim GSII z rozstawem 70 cm. i miarką ;)

 

thumb_hosting_zdjec_1370981966__dsc_0334edit1.jpg thumb_hosting_zdjec_1370982013__dsc_0333edit1.jpg thumb_hosting_zdjec_1370982044__dsc_0335edit1.jpg

 

Mam nadzieję że jest widoczne jak dało się uzyskać 70 cm. między lampami. Czy dałoby sie uzyskać 80 cm. już nie jestem taki pewny, ale ok. 75 dla kogoś upartego pewnie by się dało.

 

P.S.

Przepraszam za ufajdany samochód, ale w Warszawie ostatnio porządnie padało a wczoraj byłem u klienta przy budowie obwodnicy i przejażdżkę po podłej drodze... No i brak czasu na mycie, może jutro się uda.

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki pizza masz absolutna rację.To ja niepotrzebnie chciałem się "wciskać"głęboko z tymi światłami,a wystarczy wyjść nieco do przodu z nimi i miejsca jest dosyć.A co do deszczu to widziałem co nieco siknęło pod tym słynnym juz mostem co 10 aut zalało.znowu sie Pani prezydent oberwie ;-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz to jutro zrobię fotkę z boku żeby było widac jak głęboko sa osadzone.

 

Co do okoliczności deszczowych to szcześliwie nie byłem w obrębie Jeziora Toruńskiego (powstałego w wyniku pęknięcia Basenu Narodowego (jak wieść gminna niesie) ale zdarza mi się tamtędy jeździć... Brrrr..... A miejscówka w której byłem to firma śmieciarska z maksymalnie podłym dojazdem (w wyniku budowy wspomnianej obwodnicy) i pewna ciekawostka: w Opaczy kolo Warszawy lokalne zagłębie firm śmieciarskich mieści się w rejonie ul. Czystej ;) A błotko tam wspaniałe....

Edytowane przez pizza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już widzę ,że one tylko niezbędne minimum są 'wsadzone'w atrapę -bo i po co więcej.Stąd rozumiem wszystko i szkoda Cię fatygować.Ja dalej mam problem które wybrać.Do znanych philipsów doszły jak pisałem narva oraz teraz znalazłem nowe magnetti marelli.Także 4 ledy wymiary praktycznie identyczne wszystkie mają ,a cenowo jeszcze mniej niż narva ( 60-70 mniej niż philips).Atrakcyjne bardzo tylko czy nie zakłócają radia??.Dzięki za zdjęcia i miłej jazdy na nich.Pozdrowienia. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prezes, przewiń kilka stron wcześniej to znajdziesz zdjęcie z włączonymi. O ile się orientuję jeżeli uzyskały homologację to ten rozmiar jest OK, ja nie narzekam, wieksze też ogladałem ale już wydawały mi się jakies wielkie a te sa takie że nie przytłaczają rozmiarem i wykonanie sprawia że dobrze się komponują z otoczeniem (czarna obudowa).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

One przynajmniej świecą tak, że są doskonale widoczne z daleka, a zdarza mi się widywać auta, które mają duże światła do jazdy dziennej, ale widać je dopiero z odległości kilku metrów - po prostu klasyczne "chińskie ozdoby choinkowe".

Z tego, co się orientuję, to powierzchnia świetlna jednej lampy to minimalnie 25cm kwadratowych i mimo wrażenia, że Philipsy są małe, to spokojnie spełniają ten warunek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obiecane zdjęcie z profilu gdzie widać jak głęboko są osadzone lampy:

 

thumb_hosting_zdjec_1371044994__dsc_0336edit1.jpg

 

W zimie kilkukrotnie w jakiś głębszy śnieg się wpakowałem i jak widać na załączonym obrazku krzywdy nie zaznały. Jeżeli chodzi o lampy NARVA lub MagnetiMarelli myślę że jest z nimi podobnie pod względem homologacji jak z Philipsami. I co polecam to kupować w sklepach (też tych z allegro czy internetowych) a nie "od Henia" i domagać się paragonu lub faktury. Jeżeli tego nie zamierzają dołączyć do zakupu to szukać takiego który nie robi z tym problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki masz rację pizza lub najlepiej kupić w swoim mieście w okolicyaby w razie czego... .Co do tych narwa i magnetti to z wyglądu i wymiarami to mniej więcej to samo zakładam,że i homologacja jest ok.Tylko jeszcze te ewentualne zakłócenia czy nie powodują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!