Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Światła do jazdy dziennej


Rekomendowane odpowiedzi

Przeniesiono

Witam serdecznie !

 

Szukałem na forum coś w temacie świateł LEDowych DRL dla mojej Meganki II 2005, ale wątki w większości są dosyć leciwe, linki nieaktywne itd. W związku z powyższym postanowiłem odświeżyć nieco temat i prosić o pomoc w wyborze odpowiednich.

 

Poszukuję od niedawna świateł do jazdy dziennej i znalazłem tego typu rozwiązania:

- światła LED, które można podmienić z halogenami przeciwmgłowymi: http://allegro.pl/swiatla-do-jazdy-dziennej-renault-scenic-megane-i3384805753.html;

- światła LED na listwie z Philipsa, chyba jedne z najpopularniejszych: http://allegro.pl/swiatla-do-jazdy-dziennej-dzienne-philips-drl-i3395965446.html;

- światła LED "takie jak Philips 4": http://allegro.pl/drl-swiatla-dzienne-max-led-404-jak-philips-4-i3386593744.html.

 

Pierwsza pozycja odpowiada mi ze względu na estetykę, ale nie wiem jak z jakością tych produktów (1 i 3 propozycja w sumie). Może ktoś z Was miał z nimi styczność ? Jakieś opinie ?

 

Rozsądek podpowiada lampy Philipsa, nie są aż tak drogie, a wyczytałem, że dosyć solidne. Nie wiem tylko czy te "4ki" będą 'wystarczające' (odpowiednia wielkość i jasność).

 

Być może ktoś poleci jeszcze jakiś ciekawy produkt i podrzuci linka, a najlepiej jeśli pochwali się przy okazji jakąś fotką z montażu <zolta> Jestem zielony w temacie, więc wszelkie sugestie na temat będą mile widziane. Z góry dziękuję i pozdrawiam !

To że linki nieaktywne to nie powód by burdel robić i kolejny temat zakładać o tym samym. Należy post w istniejącym temacie napisać, jak przewiduje to regulamin.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Oto moje światła dzienne magneti marelli zamontowene i testowane od 2 tygodni .

Świecą mocno ,współdziałają z czujnikiem zmierzchu a montaż banalnie prosty.

Zdjęcie robione pod słońce.Pozdrawiam.

thumb_hosting_zdjec_1374682363__dscf7334_kopiowanie.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

danielek110 hmmm................A powiedz mi o ile spadło spalanie po załozeniu ledów zamaist uzywania swiatła mijania? Dziś zauważyłem że u mnie te tylne światła sa tak stopione od srodka że chyba nadają do wymiany obie i dym ulatniał,bo kolega jechał za mną i mówił, że ulatniał dym w tylnych lampach. Valeo robi tak słaby materiał na wysokie temperatury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega jechał za mną i mówił, że ulatniał dym w tylnych lampach. Valeo robi tak słaby materiał na wysokie temperatury.

To nie kiepski materiał ale kiepskie styki zazwyczaj masowe w tylnych lampach. Popraw zanim jeszcze jest co poprawiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Witam,

Kupiłem i zamontowałem światła NARVA DRL. Testuję je od kilku dni i jak na razie sprawują się wyśmienicie. Lampy są identyczne konstrukcyjnie jak Philips DRL 4 (wymiary, sposób montażu itd.), jednak mają mniejszą moc - na kloszu jest wybite 2W (Philips 6W - nie wiem czy w Philipsach jest 6W na lampę czy na cały zestaw). Długość kabli to 1.7m oraz 1m - do Megane II wystarczyło to w sam raz, bez konieczności zawijania nadmiaru kabla.

Podłączyłem je zgodnie z instrukcją - plus i minus bezpośrednio do akumulatora oraz kabelek sterujący do plusa od światła pozycyjnego (pin 1 w gnieździe PPA w skrzynce bezpieczników w komorze silnika). Podłączając do pozycyjnego nie wykorzystałem szybkozłączki dołączonej do zestawu lecz dolutowałem kabelek z modułu sterującego do niebieskiego kabelka od świateł pozycyjnych (obrałem delikatnie izolację z niebieskiego kabelka od pozycyjnych i dolutowałem w tym miejscu kabelek z modułu sterującego).

Wrażenia z użytkowania jak na razie pozytywne. Nie zauważyłem żeby pojawiły się zakłócenia w odbiorze radia (radio fabryczne), jeżeli chodzi o CB to nie jestem w stanie sprawdzić ponieważ nie posiadam. Lampy moim zdaniem świecą wystarczająco mocno i gwarantują, że pojazd jest odpowiednio wcześnie widoczny.

Bardzo pomocne były wskazówki i informacje jakie uzyskałem z lektury niniejszego tematu. Dziękuję wszystkim użytkownikom, którzy podzielili się swoimi spostrzeżeniami i uwagami na temat montażu DRL.

thumb_hosting_zdjec_1377700747__drl1.jpg

Edytowane przez darek_fsw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam wszystkich,

czy miał ktoś do czynienia z lampami dedykowanymi

MAX LED 506 S

http://allegro.pl/drl-swiatla-do-jazdy-dziennej-max-led-506-s-skosne-i3646825408.html

lub

NSSC-506hp

http://allegro.pl/swiatla-do-jazdy-dziennej-skosne-nssc-506hp-12-24v-i3564120035.html

 

lub coś o nich słyszał?

Edytowane przez Bzyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

506HP zakładałem po raz drugi do Fabii, bo po pierwszym założeniu świeciły 2 tygodnie. reklamacja uwzględniona - założyłem drugi raz i jedna lampa czasem mruga, nie wiadomo dlaczego.

IMHO jedno i drugie szajs nie wart złamanego grosza. wyglądają identycznie, ale mają inne wtyczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to za światła firmy WAŚ z identycznymi funkcjami:

- zasilanie 9-24V

- automat, bez dodatkowych puszek i okablowań

- moc pobierana z jednej lampy 9W

trzeba dać ok. 300 PLN.

zamontowałem je 2010-08-13 i świecą nadal extra <czerwona>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!