Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Carminat TomTom Live


Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli chodzi o wyświetlanie radia na wyświetlaczu nawigacji to w SC III i M III program ddt4all robi to bez problemu. Widzę, że ekran jest podobny, może warto spróbować. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się bez problemu jak coś nie ogarniesz pytaj tu masz schemat przelotki zrobisz wszystko w navi i w radiu bez problemu :) ja ostatnio zmieniałem na live ekran z laguny wszystko bez problemu ustawione plus pilot bt aktywowany

0679749B-5BE8-4E61-BC18-C40DE4EA11C9.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

To i ja się dołączę do tematu:

Kupiłem Megane IIIph1 2011 od właściciela, który nie korzystał (opłacał) usług LIVE w TT. Doczytałem, że jak przez 3 lata nie wykupi się usługi to jest ona dezaktywowana. W aplikacji TT Home nie mogę wykupić usługi, bo brak na liście dostępnych usług. I teraz pytanie: czy jest jakaś możliwość reaktywowania usługi? Na stronie TT żadnych pożytecznych informacji, BOT na czacie też nie pomaga, ciągle odsyła do tych samych informacji.ASO Renault odsyła do TT. Czy usługa jest ostatecznie stracona?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, johny13z napisał:

... Czy usługa jest ostatecznie stracona?

 

przeczytaj ostatni post

 

[Scenic III phI] Usługi Live (HD-Traffic) w TomTom jak uruchomić - Strona 2 - Car Audio (nagłośnienie, nawigacja) - FORUM Renault Megane, Scenic, Fluence

Edytowane przez Erni1980
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Jak do tej pory używałem usług LIVE z rozliczeniem miesięcznym , ostatnio ( 1 lipca br.)  wykupiłem roczną subskrypcję usług LIVE w promocji i.... nie są przypisane nowe usługi LIVE w moim urządzeniu, kasa pobrana, na koncie status aktualne, kontakt z supportem TomTom utrudniony ( jedynie można przez bota ale on nic nie kuma). mieliście taki problem? wcześniej jak zakupiłem miesięczną subskrypcje 2 lata temu tez mi coś musieli dodatkowo włączyć , ale wtedy była infolinia. Przywracałem ust.fabryczne i widzi  tylko starą wygasłą subskrypcję w usługach LIVE w urządzeniu ( z 29 czerwca  tak jak wygasła).

Edytowane przez Erni1980
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bot jest zepsuty od ponad roku. Kontaktu mailowego brak. Kontaktu telefonicznego brak? O jakim supporcie mówisz? Ja tu nie widzę żadnego supportu tylko nastawienie na sprzedaż. Ja próbowałem kontaktować się z Tom-tomem, bo nie wskakiwała mi zniżka na mapy. Niestety, nie skorzystałem, bo nie było do kogo się odezwać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.07.2023 o 17:30, wojtek0490 napisał:

:lapka:

REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.9 :!: - aniewa

Udało się nawiązać kontakt wg. starych maili z TomTom , po 1 dniu odezwał się ktoś i wtedy tym kontaktem załatwiłem sprawę.Faktycznie Bot to dramat a kontakt 90% uniemożliwiony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!