Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

check injection 1,5dCi


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, kupiłem niedawno renault megane 2003 rok 166 600 1.5dci 80km

Ogolnie z autka jestem zadowolony ale niestety dlugo sie nie nacieszylem. Po wymianie oleju i filtrów powietrza, pyłkowego zrobilem jakies 5 km i zapalil mi sie Service oraz Check Injection. Nie mialem czasu wrocic na serwis wiec mowie podjade rano. A rano niespodzianka auto nie odpala. odpalił gdzies za 7-8 razem. Dodam ze na mocy i dynamice nie traci jak juz odpali to pozniej rowniez odpala. Pojechalem na serwis skasowali mi blad i jezdze dalej i znowu po 2 dniach ten sam komunikat. Dzis rano znowu kreci kreci i nic. dodatkowo troche dymu z rury poszlo. Pompeczka ponaciskanelm i znowu kreci i kreci. W sumie odpalil po 9 razie.

 

Pytanie co to moze byc?

Poniewaz czytam tutaj i tak do konca nie wiem do czego to przypiac.

 

Przy okazji ogledzin wymienione zostaly:

 

- filtr paliwa

- rozrzad

-pompa wody

-pasek wielorowkowy + rolka

-jeden wtrysk byl wczesniej regenerowany

 

Dzięki Pozdrawiam

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, pkt. 5.7

 

0cool

Edytowane przez 0cool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałeś filtr paliwa?

Jeśli tak, to sprawdź szczelność węży wchodzących do filtra, i czy są dobrze podłączone.

A jeśli nie wymieniałeś to radzę wymienić i zobaczyć jak będzie odpalał.

Paliwo dobre tankujesz..?

 

Cujnik położenia wału do sprawdzenia.

Edytowane przez hymmen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na serwisie okazalo sie ze wyskakuje blad z wtryskiem na cylindrze. Po rozebraniu okazalo sie, ze jeden wtrysk przecieka. co mozecie powiedziec ? jaki powod?

i co dalej za tym idzie... nastepne konsekwencje...

Dzięki Pozdrawiam

 

Dodano:

 

[wycięto] mam kontrolke check injection i service. auto odpala dopiero po 10 razie albo i nawet lepiej. po podlaczeniu pod komputer blad wtrysku na 2 cylindrze.. ogolnie tez jest wyciez z jednego.. (byl regenerowany) - jezdzone ok 100km... co tutaj mozna zrobic... bo juz nie daje rady na auto i mechanikow... ktorzy probuja ale nie daja rowniez rady...

 

Dodano: 13 lis 2011 - 23:30

dodam, ze puszcza przy tym chmure dymu

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki

P_r_z_e_m_o

Edytowane przez 0cool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wygląda na to, że regeneracja się nie udała. Reklamować.

Proponuję go dobrze sprawdzić, czy wogóle nadaje się jeszcze do regeneracji.

Jeśli nie , kupić używkę. Oczywiście po zakupie bez ponownego zaprogramowania sondą się nie obejdzie.

To raczej, napewno jest przyczyną twoich problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyglada na to, ze wtrysk jest okey... bardziej wina lezy po stronie filtrwa paliwa i ukladu.. jest duzo powietrza... moze to stad check injection... co sądzisz?

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, pkt. 5.7

 

0cool

Edytowane przez 0cool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem meganke 1,5 dci i też było dużo pęcherzyków powietrza w przewodach, a mimo to wszystko z nią było ok.

Odpalała normalnie i nie było błędów na kompie. Sprawdź filtr paliwa, pompę, przewody itd.

Ja stawiam na uszkodzony wtryskiwacz.

Podpinałeś ją pod CLIPA?

I jaki dokładnie błąd wyświetla?

Edytowane przez hymmen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogolnie okazuje sie.. ze cos piszczy w silniku oczywiscie przyszlo zimno.. to pasek wielorowkowy... iii uwaga.. okazuje sie ze rozrzad do wymiany... wiec mega zajebiscie. . kupilem samochod.. gdzie na dzien dobry mam z nim wiecej problemow niz pozytku.. licze na to, ze w koncu moje zle sny sie skoncza...

Filtr paliwa juz wymieniony...

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, pkt. 5.7

 

0cool

Edytowane przez 0cool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[wycięto] czy przed odpaleniem pompowałeś gruszką paliwo [wycięto]. Grucha jest bezpośrednio przed filtrem paliwa. Idź i pompuj i spróboj odpalić i daj znać.

 

Jestem pewien że to klasycznie wina zaworka zwrotnego, przez który cofa się paliwo w przewodach.

Edytowane przez 0cool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wyświetla się "Check Injection" i świeci SERVICE to silnik jest w trybie awaryjnym i będą problemy z zapalaniem. Pojedź na kompa skasować błąd a problem z zapalaniem zniknie (co nie znaczy, że nie wróci jeżeli nie usuniesz przyczyny).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam z kolei trochę inny problem z "check Injection". Mianowicie przy obrotach 2000 na piątym biegu zapala mi się SERVICE i ten komunikat. Na żadnym innym biegu przy 2ch tys. obrotów mi nie wyskakuje.. Praktycznie oprócz tego jednego razu to nie mam problemów. Jak myślicie.. Jest to tylko błąd komputera czy faktycznie coś się dzieję z którąś z tych rzeczy które zostały opisane w jednym temacie z związku z tym komunikatem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!