Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Spryskiwacz Megane


Rekomendowane odpowiedzi

odkręcasz aby dolną cześć pod przednim zderzakiem kładziesz sie pod auto i wyciągasz pompkę łatwizna a naprawa polega na rozebranu tego plastiku który kieruje wode na przód lub na tył znajdziesz w srodku membranę która ma dokoła nadlew fabryczny musisz go usunąć ciekim papierem ściernym lub nożykiem do tapet następnie do środka kropla smaru aby lekko sie ruszała i jest ok u mnie dzieał SUPER

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 10 miesięcy temu...

Witam wszystkich zgromadzonych <piwko>

Po mordzerczej <boks> z moim samochodem, ostatecznie wyjąłem zbiornik i pompkę (sposobem "od góry" :oops: ). W zbiorniku był totalny syf (sorry). Pompka przedmuchana, a zbiornik wygląda teraz jak nowy.

MAM JEDNAK PYTANIE DO WAS. Podczas wyjmowania zbiornika natrafiłem na część grubego gumowego przewodu, zakończonego gumową zaślepką, która jest albo specjanie nacięta albo uszkodzona w skutek użytkowania. Dodatkowo po zdjęciu tej gumowej zaślepki lub jak kto woli korka, zauważyłem, że ten gumowy przewód jest zatkany brudem (wygląda jak ziemia) i cieknie z niego woda. CO TO JEST, DO CZEGO SŁUŻY I CO POWINIENEM ZROBIC ABY SPEŁNIAŁ SWOJE PRZEZNACZENIE W 100%.

 

BĘDĘ WDZIĘCZNY ZA KAŻDĄ POMOC.

post-16567-1281554796_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za te moje krzyki.

 

Nie chcę wam dalej zawracać głowy, ale czy ten przewód odprowadza wodę z obu szyberdachów (mam dwa) czy też dodatkowo z podszybia z przodu samochodu ?

Jeśli można to podajcie mi jak dokładnie biegną te rurki w samochodzie (mam nadzieje, że położenie kierownicy po prawej nie ma wpływy na ich przebieg), bo leje mi się z konsoli środkowej do sterowania szyberdachem podczas mocnego deszczu. Zastanawiam się nad najlepszym pomysłem do udrożnienia tego przewodu gumowego skoro cieknie mi z tej konsoli...

- wyciągać cały przewód i sprawdzać w których miejscach jest zatkany a potem czyścic

- a może wlewać jakiś środek czyszczący w odpowiednim miejscu tego przewodu bez wyciągania

- a może użyć strzykawki z jakimś środkiem czyszczącym i wstrzykiwać od dołu przewodu (jeśli przewód ze zdjęcia prowadzony jest dalej np. dołem to w ten sposób tylko pogorszę moją sytyację) widocznego na powyższym zdjęciu a potem chlapnąć kubkiem wody na szyberdach i zobaczyć czy woda jest odprowadzana

CZEKAM NA WASZE PORADY

 

Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI <piwko>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Utnij tą gumową końcówkę i przepychaj drutem, później polewaj delikatnie wodą aż zacznie płynąć. W końcu brud się wypłucze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gumka ucięta. Jednak podczas tej naprawy chyba coś mi odpadło i nie mam zielonego pojęcia gdzie to ma być zamontowane (szukałem numeru zaczynającego się chyba na 77...na tym plastiku i nie znalazłem, więc nie mogłem skorzystać z programu dialogos, w którym mogę zobaczyć jak są zlokalizowane częśći)). Załączyłem parę fotek.

post-16567-1281634722_thumb.jpg

post-1-1281634722_thumb.jpg

post-1-1281634723_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam, to mój pierwszy wpis na forum więc proszę o wyrozumiałość:!: Pozwoliłem sobie mój problem przedstawić w tym wątku, ponieważ nie znalazłem nigdzie jego rozwiązania. Mianowicie, uruchamiając spryskiwacz tylnej szyby (obrócenie końcówki prawej dźwigni za kierownicą) nie powoduje żadnego efektu w kwestii płynu, za to włączają się spryskiwacze z przodu, wraz z wycieraczki przednimi i z tyłu. Pojawia się pytanie czy tak działa uruchomienie zraszania tylnej szyby, że załącza wszystkie spryskiwacze czy to jakaś usterka, oraz czy brak płynu na tylnej szybie może być oznaką, że winowajcą jest opisywana wcześniej w tym wątku napuchnięta guma w pompce. Dodatkowo przedni spryskiwacz po stronie kierowcy jedynie wypuszcza bąble i piane zamiast strumienia płynu, jak to się dzieje z prawej. Także na dzień dzisiejszy jedyny sprawny spryskiwacz mam po stronie pasażera;) Moja Megi jest z rocznika 2004 1,9dCi w Kombii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Witam,

Tak,tak teraz już wiem co jest przyczyną. Pisałem to w innym dziale. Dzięki

 

Problem rozwiązany od paprochów zaciął się tłoczek, pomogło przeczyszczenie! :P

Edytowane przez piekarelk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!