Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane IV ?


marr29

Rekomendowane odpowiedzi

Jak dla mnie htb wygląda bardzo dobrze, mam nadzieję, że coupe i kombi będzie jeszcze ładniejsze :)

 

  W dniu 7.09.2015 o 18:23, tomgrandtour napisał(a):

A niech wygląda, byle zaczęło się prowadzić i trzymać drogi jak należy, bo w tej kwestii jest raczej sporo do zrobienia.

Domyślam się, że nie jeździłeś III z zawieszeniem GT?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie III GT nie miałem okazji.

Tak do 120 jest ok, ale jak się to rozbuja do 150/160 to trzeba trzymać 2 łapami i lepiej nie podziwiać widoczków za oknem bo można w rowie wylądować, troche te elektryczne serwo powinno niżej schodzić z regulacją, jazda na wprost to nie jest jakieś super zadanie.

 

Wczoraj wracałem w nocy A4 i było nerwowo, w starej Vectrze B przy 160 można było kierować 1 rączką i auto szło jak po sznurku, wiem nowa Vectra nie kosztowała nigdy 60.000 PLN :)

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 7.09.2015 o 21:02, tomgrandtour napisał(a):

Tak do 120 jest ok, ale jak się to rozbuja do 150/160 to trzeba trzymać 2 łapami i lepiej nie podziwiać widoczków za oknem bo można w rowie wylądować

 

Jaką masz wersję Megana ?

Skoro już wiadomo coś o Meganie IV, a co z Sceniciem IV ? Trzeba będzie poczekać na prezentację w Genewie w marcu 2016....

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 7.09.2015 o 21:02, tomgrandtour napisał(a):

Tak do 120 jest ok, ale jak się to rozbuja do 150/160 to trzeba trzymać 2 łapami i lepiej nie podziwiać widoczków za oknem bo można w rowie wylądować

Bez przesady. Może jak Focus albo Golf się nie prowadzi, ale ja jeżdżę 170-180 zazwyczaj na autostradzie i nie powiedziałbym, żeby mi tętno z tego powodu skakało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zauważyłem, że kolegi M3 kombi 1,5 dCi ma bardziej miękkie zawieszenie i mniej pewnie się prowadzi niż mój 2,0 dCi (nie mam GT).

Więc chyba jednak dużo zależy od wersji silnikowej.

Te mocniejsze mają sztywniejsze zawieszenie, nawet bez oznaczenia GT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Megany 2.0 TCe i 2.0 dCi mają inne zawieszenie od standardowych. Po przesiadce z standardowej wersji Megana 2.0 TCe na 1.6 16V ma się wrażenie że zawieszenie jest jak na starej kanapie, hamulce słabe (2.0 dCi i 2.0 TCe mają większe tarcze hamulcowe) i zupełnie inne poziom wyciszenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hamulce są ostre nie narzekam, nawet za bardzo.

Nie kupowałem M3, żeby tym latać po autostradach, ale tak się złożyło, że sporą część niewielkiego przebiegu tak zrobiłem.

Jak już jade autostradą to nie lubię przymulać 120 tylko wykorzystuje max polskie przepisy ruchu drogowego :), i ten samochodzik wtedy robi się nerwowy, trzeba naprawdę lekko trzymać kierownice, bo mocniejsze albo przypadkowe ruchy sprawiają, że auto chodzi po pasie, kontry idą cały czas, z komfortem to nie ma nic wspólnego.

Mam wrażenie, że wspomaganie działa cały czas tak samo :rolleyes:

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po raz drugi pytam się, jaką masz wersję Megana :)

 

Co do Megana IV to widze ogromny podstęp jeśli chodzi o wnętrze. Mianowicie zawsze miałem zastrzeżenia co do kierownicy w Renówkach. Teraz w Meganie IV leży normalnie, w starszych Renówkach kierownica była prawie w pozycji jak na stole...

Edytowane przez mayn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro Ci buja autem na 16" sprawdź ciśnienie, choć pewnie masz czujniki i była by informacja o słabym ciśnieniu :) W zasadzie dzisiaj koła 16" to minimum na samochód kompaktowy (Clio 3 czyli od 10 lat ma seryjnie 15" - wiadomo klasa mniejsza auto).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!