Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane IV ?


marr29

Rekomendowane odpowiedzi

Jak dla mnie htb wygląda bardzo dobrze, mam nadzieję, że coupe i kombi będzie jeszcze ładniejsze :)

 

A niech wygląda, byle zaczęło się prowadzić i trzymać drogi jak należy, bo w tej kwestii jest raczej sporo do zrobienia.

Domyślam się, że nie jeździłeś III z zawieszeniem GT?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie III GT nie miałem okazji.

Tak do 120 jest ok, ale jak się to rozbuja do 150/160 to trzeba trzymać 2 łapami i lepiej nie podziwiać widoczków za oknem bo można w rowie wylądować, troche te elektryczne serwo powinno niżej schodzić z regulacją, jazda na wprost to nie jest jakieś super zadanie.

 

Wczoraj wracałem w nocy A4 i było nerwowo, w starej Vectrze B przy 160 można było kierować 1 rączką i auto szło jak po sznurku, wiem nowa Vectra nie kosztowała nigdy 60.000 PLN :)

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak do 120 jest ok, ale jak się to rozbuja do 150/160 to trzeba trzymać 2 łapami i lepiej nie podziwiać widoczków za oknem bo można w rowie wylądować

 

Jaką masz wersję Megana ?

Skoro już wiadomo coś o Meganie IV, a co z Sceniciem IV ? Trzeba będzie poczekać na prezentację w Genewie w marcu 2016....

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak do 120 jest ok, ale jak się to rozbuja do 150/160 to trzeba trzymać 2 łapami i lepiej nie podziwiać widoczków za oknem bo można w rowie wylądować

Bez przesady. Może jak Focus albo Golf się nie prowadzi, ale ja jeżdżę 170-180 zazwyczaj na autostradzie i nie powiedziałbym, żeby mi tętno z tego powodu skakało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zauważyłem, że kolegi M3 kombi 1,5 dCi ma bardziej miękkie zawieszenie i mniej pewnie się prowadzi niż mój 2,0 dCi (nie mam GT).

Więc chyba jednak dużo zależy od wersji silnikowej.

Te mocniejsze mają sztywniejsze zawieszenie, nawet bez oznaczenia GT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Megany 2.0 TCe i 2.0 dCi mają inne zawieszenie od standardowych. Po przesiadce z standardowej wersji Megana 2.0 TCe na 1.6 16V ma się wrażenie że zawieszenie jest jak na starej kanapie, hamulce słabe (2.0 dCi i 2.0 TCe mają większe tarcze hamulcowe) i zupełnie inne poziom wyciszenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hamulce są ostre nie narzekam, nawet za bardzo.

Nie kupowałem M3, żeby tym latać po autostradach, ale tak się złożyło, że sporą część niewielkiego przebiegu tak zrobiłem.

Jak już jade autostradą to nie lubię przymulać 120 tylko wykorzystuje max polskie przepisy ruchu drogowego :), i ten samochodzik wtedy robi się nerwowy, trzeba naprawdę lekko trzymać kierownice, bo mocniejsze albo przypadkowe ruchy sprawiają, że auto chodzi po pasie, kontry idą cały czas, z komfortem to nie ma nic wspólnego.

Mam wrażenie, że wspomaganie działa cały czas tak samo :rolleyes:

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po raz drugi pytam się, jaką masz wersję Megana :)

 

Co do Megana IV to widze ogromny podstęp jeśli chodzi o wnętrze. Mianowicie zawsze miałem zastrzeżenia co do kierownicy w Renówkach. Teraz w Meganie IV leży normalnie, w starszych Renówkach kierownica była prawie w pozycji jak na stole...

Edytowane przez mayn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro Ci buja autem na 16" sprawdź ciśnienie, choć pewnie masz czujniki i była by informacja o słabym ciśnieniu :) W zasadzie dzisiaj koła 16" to minimum na samochód kompaktowy (Clio 3 czyli od 10 lat ma seryjnie 15" - wiadomo klasa mniejsza auto).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!