Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Stacyjka nie odbija.....


Rekomendowane odpowiedzi

dlatego wnioskuje że stacyjka nie ma znaczenia względem immo.

Sama stacyjka nie. Jak ją wydłubywałeś zauważyłeś zapewne cewkę wokół stacyjki. To jest cewka/ antena, która w normalnych warunkach odczytuje kod w pamięci stałej w kluczyku. Identyfikuje kluczyk elektrycznie, czy jest z tego auta. Można to zachować jak przy wymianie stacyjki, gdzie masz inny grot, do innej kombinacji zapadek w zamku podmienisz na ten grot starą obudowę kluczyka gdzie jest ta "kość" i dodatkowo przekładasz elektronikę starego kluczyka, dla zgodności z czytnikiem podczerwieni.

To co zacytowałeś, pisałem w kontekście podmiany stacyjki na zamiennik, gdzie widziałem kluczyki z grotem zalewanym w plastiku, więc niemożliwe do podmiany na Twoją dotychczasową obudowę.

Musiałbyś i stary, dotychczasowy kluczyk w wiązce nosić.

Trochę obrazków z pdf-a:

przechqfq.jpg przechddd.jpg przechuju.jpg przechnjn.jpg

przechbsb.jpg przechsss.jpg przechaja.jpg

przechhth.jpg przechoqo.jpg

Dalsza część dotyczy już rozszerzonych opcji przy kartach, to jest tu niepotrzebne wiec nie wklejam, by nie mieszać.

Teraz to co dalej:

przechgng.jpg przechsks.jpg

Dalej już tylko współpraca z blokadą kierownicy, zaworem stop w dieslu, komunikacja ze sterownikiem silnika ITP to też poza zakresem tego tematu.

Myślę, że te kilka zrzutów rozjaśni nieco sprawę EEPROMU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nowy grot wkładasz do starej obudowy kluczyka (tej co masz teraz). Tylko będzie jeden problem bo będziesz musiał mieć dwa kluczyki przy sobie jeden do stacyjki a drugi ze starym grotem do drzwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nim posta wyrzeźbiłem widzę już kilka odpowiedzi padło.

Czyli grot który mam teraz będę musiał wkładać do nowej (używanej) stacyjki

Nie grot z nowej stacyjki musisz przełożyć do obecnego kluczyka (obudowy z oryginalnymi bebechami.

 

Dodano: 05 sie 2012 - 19:11

Tylko będzie jeden problem bo będziesz musiał mieć dwa kluczyki przy sobie jeden do stacyjki a drugi ze starym grotem do drzwi.

Dlatego wcześniej pisałem by używek szukać w komplecie: stacyjka, wszystkie zamki i 2 kluczyki/groty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przechsss.jpg

Powinna być wtyczka z przewodami reszta jest gdzie indziej

No chyba że faktycznie nie masz tego ja wyżej pisano, jednak dlaczego jest w materiałach opisane i przedstawione dla kluczyków z IR????

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opisane i przedstawione dla kluczyków z IR?

Nie mam pojęcia. Może hurtem pisali...

zauważyłem ten pierścień

Ten pierścień służy jako maskownica otworu w obudowie kolumny. Nawet jak w stacyjce zostawi się kluczyk (w pozycji 0), to po pewnym czasie załączy się immo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam,że kiedyś ten pierścień ściągałem i był to zwykły kawałek plastiku-osłona ,ale jak przyjechał znajomy na zamontowanie kompa pokładowego Meganką po lifcie to tam już był pierścień z uzwojeniem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet jak w stacyjce zostawi się kluczyk (w pozycji 0), to po pewnym czasie załączy się immo.

Na poprzedniej stronie masz kilka opisów komunikacji, nie zawsze jest ten pierścień zasilany i nie zawsze jest zapytanie o kod wysyłane.

Jest to też w temacie tasiemcu o kluczykach i kodach immo opisane ale sorry nie szukam, nie chce mnie się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam sam plastikowy krążek, a w kluczyku nie ma tej kostki którą widać na zdjęciach kluczyka na poprzedniej stronie.

 

Czyli w wersji przed liftem bez wymiany grota będzie ok.

 

Jutro kupię stacyjkę ale to nie znaczy że zrezygnuje z naprawy swojej. Będę próbował naprawić swoją i stworzyć jakiegoś manula o ile operacja się uda...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla nowej/ używanej stacyjki musisz mieć pasujący grot. Obudowa kluczyka, a przynajmniej jego bebechy musisz mieć ze swojego, to z powodu czytnika podczerwieni. Tu jednak jak wymienisz grot na ten do zakupionej stacyjki to nie otworzysz tym kluczykiem mechanicznie zamków w drzwiach.

Jeśli jesteś pewny, że nie masz EEPROMA i cewki przy stacyjce, to rozwiązaniem jest stacyjka zamienna z kluczykami z Allegro i wówczas podpinasz tylko nowy kluczyk do tego co masz obecnie. obecny kluczyk będzie do zdalnego otwierania auta i w razie czego mechanicznie, (stary grot, stare zamki w drzwiach) a nowym będziesz tylko włączał stacyjkę i odpalał auto.

Najlepiej by było wymienić złamaną sprężynę i odzyskać tą stacyjkę którą masz.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem, będę starał się odzyskać dotychczasową stacyjkę ale nie wiem czy mi się to uda bo nie wiem gdzie włozyć części które rozsypały się po jej otwarciu ale może jakoś się uda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami takie zabawy można zlecić specom od dorabiania kluczy, niektórzy tylko frezarkę potrafią obsługiwać, jednak są spece co i na zamkach się znają.

Szczególnie tam, gdzie się oferują dorobić klucz według zamka, a nie według wzornika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!