Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wymiana klocków hamulcowych z tylu- problemy


Rekomendowane odpowiedzi

nie robili jeszcze w "3" klockw a ten system z "2" nie ma nic wspólnego ;) A serwisuję tam auto, bo jest fajna atmosfera, mogę stać przy aucie jak robią i poniekąd patrzeć na "ręce" co mi bardzo odpowiada (mało który mechanik na to pozwoli). Czasami oni mi cos w Clipie pokażą a czasami ja. Wolę pokazać mechanikowi, niż jechać do kogoś kto mówi że wie a potem się uczyć będzie na moim aucie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Bocznymi jak foto 2 ,używałem jak nie podpasował żaden klucz od kątówki , ,,rozwierasz je tak żeby końce weszły w wyżłobienia tłoczka i kręcisz dociskając , zacisk musi być podparty i trochę siły trzeba użyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w wersji coupe zacisk ma 3 wyżłobienia i ten zestaw do wkręcania tłoczków  nie wystarczył, bo zawierał on sporo końcówek ale z dwoma bolcami na 2 wyżłobienia. Skończyło się tak, że używałem go tylko do dociskania tłoczka a kręciłem czym się da (obcegi, klucz od szliwierki - ogólnie walka o każdy milimetr). Podsumowując jak nie chcesz się męczyć to Yato lub inna praska ale upewnij się, że z pasującym rozstawem.

37312370_995999573913058_8126417426448384_n.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Soly to jaki zestaw polecasz do tłoczków ?

Czy taki jak poniżej wystarczy na przod i tyl ?

https://allegro.pl/oferta/zestaw-do-wyciskania-tloczkow-hamulcowych-12-el-5139520026

czy 

https://allegro.pl/oferta/zestaw-do-naprawy-wyciskania-tloczkow-18-el-8218714634

Edytowane przez snowday
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widzę to ani jeden ani drugi nie pomorze ci w robocie jeśli nie chcesz się męczyć.

Jeśli masz taki zacisk jak ja to potrzebujesz adapter z 3 zębami a w standardowych zestawach tego nie ma

Możesz zatem kupić sobie dowolny zestaw i adapter np taki

https://allegro.pl/oferta/adapter-wkrecania-tloczka-hamulcowego-ford-renault-7078406000?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aquery&bi_c=MDA5NDhmNjMtYTllNS00NmRlLTliNDctYzNkM2IxYmYzZGYwAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=5bd05218-011a-4d62-be02-c3eaa2c627cd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem dziś, bo zamówiłem ten zestaw 18 elementowy ,bo jest tam na 3 zęby , ale ja mialem inny tłoczek nic u Ciebie na zdjęciu  , a brałem pod uwagę ze będę miał taki sam, a tu zonk .

Jak ty masz tłoczek z 3 zębami to ja miałem z 4 zębami, wiec widać że są różne .

Nie wyobrażam sobie tej wymiany bez tego zestawu , a najpierw myślałem ,ze zrobię to jak piszą francuzem i kluczem do kątowki, nie nie nie z tym sprzetem poszło to bardzo szybko i sprawnie . 

A zestaw mialem taki :

https://allegro.pl/oferta/zestaw-do-naprawy-wyciskania-tloczkow-18-el-8218714634

96686245_278925143237345_3590571304878604288_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@snowday w M2 też mam takie tłoczki i z palcem w nosie można je wcisnąć bez takich zestawów. Mały łomem dociskasz, a kluczem typu żaba kręcisz tłoczkiem (łapiąc nim za te "zęby"), wchodzi jak w masełko :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!