Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czujniki ciśnienia w oponach


harc2000

Rekomendowane odpowiedzi

 Dlatego mówię że w dobrym zakładzie wulkanizacyjnym napewno zapłacę taniej za adaptację a nie 200 w ASO.Dzisiaj jestem ugadany na rozmowę telef.z gosciem który mnie przyjmował na jesień i gwarantował,że jeśli wiosną pojawi się problem z letnimi kołami mam zadzwonić i umówić wizytę.Zrobią w gratisie ale co?pewnie przeprogramowanie a zimą dalej płać!Zobaczę co będzie gadał czy dotrzyma słowa 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koła zmienione bez rotacji. Opony są z 2014 roku, przejechane jakieś 3-3,5 sezonu i mają jeszcze po 6 mm bieżnika. Czujniki od razu się zakodowały. Wymiana z wyważeniem 60 zł, przechowywanie 50 zł. W cenie jest też mycie felg i opon. Wyglądają jak nowe.

Pytanko, robicie to?

image.thumb.png.99c786850e4ed00fafdb18f99638a264.png

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, pbet napisał:

Pytanko, robicie to?

Resetowanie czujników? Co chwilę, jak zimą świecił się klucz, że niby zbyt małe ciśnienie :-) Aż do momentu, kiedy pokaże się prawidłowe :-D Ja za chwilę jadę na wymianę, ale u mnie to wyjdzie 200 zł (z przechowywaniem, myciem) - cóż :arrow: się gra, się ma...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Wam Panowie, że wczoraj z tymi czujnikami to chyba się nie zakodowały tylko pokazywały ciśnienie odnotowane z kół zimowych. Tak wnioskuję ponieważ po założeniu opon letnich było na wyświetlaczu od razu takie samo ciśnienie jakie pokazywał mi komputer na kołach zimowych. Skąd te przemyślenia? Doszedłem do takiego wniosku ponieważ dzisiaj musiałem przejechać dość długi kawałek, myślę że około 1 kilometra aby na wyświetlaczu pokazały się wskazania. Zwykle po ruszeniu wartości wskakiwały już po kilkuset metrach. Trochę miałem stresu widząc przez dłuższy czas cztery "---" ale w pewnym momencie wszystkie cztery nagle zaskoczyły i z innym ciśnieniem niż wczoraj świeżo po zmianie kół. Być może wczoraj komputer się nie zresetował. Nie zamykałem auta do wymiany opon, a jedynie otworzyłem drzwi (wyłączenie zapłonu), karta była w aucie (ale nie w slocie). Wiecie może jak często komputer odświeża ciśnienie na wyświetlaczu?

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być jak mówisz, ja mam zmiany ciśnienia bieżącego non stop. A po resecie przyciskiem po prostu się od nowa kodują... jak przy każdym odpaleniu samochodu - wartości są pokazywane po kilkuset metrach jazdy (niestety stanie w korku się nie liczy :-) ). Tak to wygląda bez HF.

Edytowane przez konwil
Uzupełnienie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi czujnikami to taki dopust boży. Zawsze miałem dwa komplety kół a teraz opony zmieniam. Coś sobie przypominam, że kiedyś z ciekawości też resetowałem czujniki. Gdy na jesień wyskoczy komunikat o za niskim ciśnieniu, po nagrzaniu opon sam znika. Tak się zastanawiam czy letnich gum nie napompować azotem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dzisiejszym drugim odpaleniu ciśnienie wskoczyło na wyświetlacz o wiele szybciej jak za pierwszym więc obstawiam, że po pierwszym odpaleniu odbywało się kodowanie. Sam już nie wiem. Najważniejsze, że działają i pokazują co mają pokazywać :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja jeszcze dorzucę, że nakazałem nabić 2.4/2.2 - a przy dzisiejszych kilkunastu st. C komputer pokazuje 2.7/2.5. Nabite było dobrze, patrzyłem na ręce nabijającemu, także trochę zgadzam się z Kolegą @mich64 (o dopuście :-) ), choć jeden plus jest - wiem, że mam powietrze w kołach.

Edytowane przez konwil
Literówka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi mieli nabić 2.3/2.1 i mam 2.4/2.2. Niech tak będzie. Kusi mnie coś takiego: link. Nie musiałbym jeździć na kompresor... tylko czy warto? Mam co prawda nożną popkę samochodową ale wskazania jej manometru dość mocno oszukują...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie... Ja mam taki marketowy kompresor "na zapalniczkę" i tam manometr jest o pupę rozbić. Ale pompuje, to akurat bezsprzeczny fakt, tyle że weryfikacja osobnym manometrem po fakcie. Przydaje się, zwłaszcza jakbyś sam wymieniał koła :-) Aż popatrzę ile mam punktów na Shellu... :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest niby o tyle ciekawe, że "Skalibrowany miernik cyfrowy pozwala ustawić wymagane ciśnienie." Czyli jak rozumiem działa to tak jak na niektórych stacjach paliw czyli ustawiasz ciśnienie i samo się pompuje lub obniża do wskazanego poziomu. Ciekawe ile to warte.

Z drugiej strony 4600 pkt. jest przeliczane jak 50 zł zatem gadżet wyceniono na 108 zł. Ja nazbierałem ponad 12 000 więc można byłoby coś wymienić... choć kuszą mnie też inne rzeczy jak: link1 (wartość 35 zł), link2 (to jest o tyle ciekawe, że w necie np. w Komputroniku kosztuje 99 zł, a można wyhaczyć za 2750 pkt. w aplikacji czyli 30 zł).

To są dylematy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze na kompresor poczekam - 2100 punktów mom :-) Ale jeśli jest tak jak piszesz (z tym ustawianiem), byłoby to interesujące rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomyślę i może zaryzykuję... kusi dziadowstwo :-) Choć jak się zdecyduję to wolałbym żeby to nie było dziadostwo. Polecam metody na szybsze zbieranie punktów na Shellu. Tankować zawsze 25 litrów i więcej (podwajanie punktów za tankowanie) oraz korzystanie z aplikacji mobilnej ze sklepu Play gdzie ja mam co chwilę oferty specjalne typu zatankuj min. 25 litrów, a dostaniesz gratis 100 punktów. Tym sposobem od jakiegoś czasu praktycznie każde moje tankowanie daje 180-200 punktów, a że tankuję dwa auta (służbowe częściej niż prywatne) to idzie nawet nawet. Z tego programu od 2012 roku brałem już żelazko, czajnik elektryczny, prostownicę dla żony. Mógłbym teraz wziąć 63 hot-dogi... :-D Może ktoś jest głodny? :-)

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!