Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kupujemy MIVPhI


Rolandzikl

Rekomendowane odpowiedzi

W Maździe dalej nic się nie zmieniło. Brak wygłuszenia. Możesz sobie obejrzeć któryś z filmików tego gościa co omawia swoją Mazdę 6 2017. Mówił, że podczas deszczu tak słychać krople jakby siedział w jakiejś budzie blaszaku. Czy jest aż tak źle? Nie sądzę. Mazda ma trochę wad, które albo akceptujesz albo nie. Mimo wszystko moim zdaniem to świetny samochód, ale tylko hatchback bo sedan na żywo wygląda słabo. Jakikolwiek sens ma tylko wersja SkyPassion. SkyMotion czy SkyEnergy za drogie i prawie golasy. Trzeba mieć te 90 koła. Mój setup, który mi się podoba kosztuje 99400 złotych :(.

Edytowane przez emigrant_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He he dużej liczbie osób Mazda się podoba mi też a musimy jeździć renówkami. Gdybym mógł zaraz bym megę na mazdę zamienił ale.....takie jest życie, że wszystkiego mieć nie można, renówką nie jeżdżę z miłości.

Edytowane przez mich64
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W niczym, jeździłem na jazdach próbnych jak szukałem samochodu.

Głośno w 3 jak cholera - a z tyłu to już w ogóle przy 80 nie słyszysz co mówi do Ciebie kierowca.

 

Jak szukałem to jeździłem: Meganką, C4, C3 nowe, Mazda 3, Ople Astra, Cactus, Peugeot 308, 2008, Kia Ceed, Sportage, Hyundai i30 - chyba tyle.

Ze wszystkich wymienionych w mojej specyfikacji każdy wychodził praktycznie powyżej 90 tyś (na przedzie 3 i Peugeoty). Co do wyposażenia żaden nie wszedł na poziom Meganki (chodzi o detale) na które ja zwracam uwagę (bezkluczykowy dostęp, elektryczny ręczny)- żeby mieć trzeba było brać najwyższe wyposażenie albo dopłacać kupę kasy za pakiety.

W finalnym efekcie konkurencja powychodziła po 6-9 tyś więcej niż Meganka.

Na Megankę dostałem ładny upust i dlatego ona wpadła (drugim kryterium było przywiązanie do Renówki - dobrze mi się Laguna II GT jeździło - i nadal myślę nad LIII GT Coupe).

 

Tak naprawdę po skonfigurowaniu pod siebie i przejechaniu się tymi samochodami na koniec na placu boju zostały - Megane i Ceed.

Ale jednak Meganka zwyciężyła - design, wyposażenie, wrażenia z jazdy, komfort i cena.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mazda nie boi się dać 2 letnią gwarancję serwisową na 150 tys. km, w sumie za śmieszne pieniądze 1076pln. Roczna gwarancja to 120 tys. km. Niektórzy rocznie robią po 50-60 tys km. Do tego olej 0W20 pewnie jest na bazie estrowej czy paoIV i można wymieniać co 30-40tys. km. Do nowej insigni 2017 z tym silnikiem 1.5 turbo też jest wlewany 0W20. Widziałem chyba na Zachara filmiku jak pokazywał silnik. Taki olej jest idealny na nasz klimat. Hydrokrakowany 5W40 jaki jest lany do renówek zimą może robić się gęsty przy dużych mrozach po nocy stania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A pochwalcie się ile daliście po upustach i jakie wersje? Ja się już nie mam czym chwalić, bo mam Megane III ale silnik tak jak w nowej 1,2 Energy Tce 130 KM.

Edytowane przez darekgt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi Tobie pewnie o Nissana Pulsar, słyszałem że już nie mają go produkować, ostatnie sztuki to dealerzy mają w salonach, samochód brzydki (moje zdanie) ale gustach się nie rozmawia ;) ale podobno ten Pulsar ma najwięcej miejsca z tyłu jeżeli chodzi o hatchbacki.

Czy był w montowany w modelu Pulsar, nie wiem, miałem na myśli model Juke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mazda nie boi się dać 2 letnią gwarancję serwisową na 150 tys. km, w sumie za śmieszne pieniądze 1076pln. Roczna gwarancja to 120 tys. km. Niektórzy rocznie robią po 50-60 tys km

myślisz ze tak są pewni jakości? dla mnie to czysta statystyka mówiąca tyle że większość ludzi samochodem tej klasy (i nie popularnym we flotach) nie robi takich przebiegów a pijarowo można zyskać...

Edytowane przez tomekrus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głośno w 3 jak cholera - a z tyłu to już w ogóle przy 80 nie słyszysz co mówi do Ciebie kierowca.

 

No niestety tak jest, ale i tak ludzie kochają Mazdę. Jest głośno bo Mazda niby stara się mocno odchudzić samochód żeby jak najmniej ważył i mniej palił jednocześnie. Dlatego blachy są cienkie jak papier toaletowy, prawie brak wyciszenia, itd. Jest jak jest. Czy to zły samochód? Moim zdaniem nie. Trochę jest za drogi w Polsce. Nie wiem czy Mazda 3 na Europę jest składana w Japonii, ale Mazda 6 to Made in Japan. Stąd też cenowo Mazda nie jest atrakcyjna. Trzeba ten samochód sprowadzić z Japonii.

Edytowane przez emigrant_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A pochwalcie się ile daliście po upustach i jakie wersje? Ja się już nie mam czym chwalić, bo mam Megane III ale silnik tak jak w nowej 1,2 Energy Tce 130 KM.

 

Wstępna wycena dla wersji Intens Grandtour 130KM to rabat z Renault czyli 4000zł + 1200 rabat sprzedawcy + dywaniki i alarm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na miejscu @darekgt bym kupił kolejny samochód już innej marki i nie francuski. Coś dla odmiany. Z tego co widzę, to tutaj na forum niektórzy przesiadają się z reno na reno. Często ludzie boją się zmieniać na inną markę, mocne przywiązanie i psychika nie pozwala kupić coś innego. Jedynie co bym pominął to VAG i Opla, to "smutne samochody", nijakie. Koniecznie skrzynia automatyczna. Co ja mogę podpowiedzieć to Alfa Romeo Giulietta z silnikiem MultiAir, nowa Honda Civic, no i Mazda 3 HB z jej wszystkimi wadami, gdzie te wady są takie trochę nadmuchane niepotrzebnie. Trzy pozytywne, fajne samochody.

 

Dodano: 22 kwi 2017 - 11:10

myślisz ze tak są pewni jakości? dla mnie to czysta statystyka mówiąca tyle że większość ludzi samochodem tej klasy (i nie popularnym we flotach) nie robi takich przebiegów a pijarowo można zyskać...

Być może masz rację, co nie zmienia faktu Mazda 3 to fajny samochód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem 5 lat Megane II 1,9 dCi 120KM Wygodna dość fajne przyśpieszenie i spalanie, dlatego jako następny samochód wziąłem Renault też Megane ale III 2014 po lifcie świetny przód bardzo mi się spodobał ale nie byłem przekonany do benzynki 1,2 130KM ale jestem miło zaskoczony, samochód cichutki mało pali, ale prawdę mówiąc częściej jeżdżę na stacje paliwową, a niby pojemność zbiornika i spalanie porównywalne do 1,9 dCi, tył nie jest czymś super w MIII musiałem się do niego przyzwyczaić, może i kolega ma racje żeby teraz coś zmienić, a nie ciągle Renault, choć Mazda też ładnie wygląda ale MIV ma urok, może będzie się trzeba przejechać do salonu Mazdy, wziąć na przejażdżkę 2,0 120KM i przekonać się samemu, ile w niej miejsca jest z tyłu, ile pali i po dotykać fizycznie materiałów w środku. Ale wizualnie to Megane IV lepiej wygląda szczególnie w reflektorami ledowymi z przodu pure vision. I tył jest genialniej zrobiony niż w Mazdzie. Nie wiem jak jest z awaryjnością Mazd. Zrobiłem prawie 60 tyś/km MIII i nie było większych problemów prócz spalonych głośników które wymienili na gwarancji choć jakość w mojej wersji jest słabsza niż w MII. Jeżeli możecie to podajcie ile daliście kasy za swoje wersję i ile wytargowaliście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!