Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kupujemy MIVPhI


Rolandzikl

Rekomendowane odpowiedzi

Ja cały czas rozmyślam czy wziąć Intense czy Bose heh, ale nawet w Intense sprzęt lepiej gra niż w MIII chyba każdy samochód gra lepiej niż w MIII, różnica ceny nie jest aż tak dramatycznie duża ale wydaje mi się że Bose robi swoją robotę w tym aucie a dodatkowo dostajesz w Bose ładne felgi :) w standardzie 17", przyciemniane szybki z tyłu. Polecam filmik na you tubasie gdzie SCF testuje wersje Bose głośników a że jest muzykiem z zawodu to można skorzystać z jego opinii.

test nagłośnienia robi od 15:27 min Edytowane przez darekgt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Intens nagłośnienie jest średnie(słabe) z racji braku niskich tonów. Bose ma subwoofer. Ja słucham rocka, death metalu, itp. i średnio to brzmi. W Intens nagłośnienie nadaje się co najwyżej do słuchania wiadomości z radia. Do muzyki się nie nadaje żadnej. Dźwięk jest mocno spłaszczony, nijaki. SCF też powiedział w którymś filmiku, że Bose dupy nie urywa, jest słabo. Dobry dźwięk niestety jest tylko w klasie premium i to nie w każdym samochodzie. Trzeba pamiętać, że Meganka to segment kompaktów, nawet nie klasa średnia, więc nie można wymagać cudów, jakości we wszystkim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja akurat posiadam wersję ZEN i w temacie systemu audio mogę potwierdzić wcześniejsze wypowiedzi, że nie jest wyrafinowany i audiofilskich oczekiwań nie spełni. Moim zdaniem o ile to możliwe dopracowanie oprogramowania radia pod kątem regulacji parametrów audio poprawiło by sytuację.

Wcześniej miałem Citroena C4 (I generacji) i tam podstawowy zestaw audio grał co najmniej o poziom wyżej niż ten m Megane IV.

Nie oznacza to jednak że zestaw w Renault jest zły. Do słuchania radia czy muzyki z telefonu w zupełności wystarczy, a współpraca z telefonem i jakość rozmowy telefonicznej czy czułość mikrofonu, więcej niż zadowalająca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście spodziewałem się, że będzie słabo, ale nie że aż tak. Przecież tu w ogóle nie ma niskich tonów. Nie oczekuję, że radio fabryczne będzie schodzić nie wiadomo jak nisko, no ale szanujmy się <_< Mam wrażenie, ze dźwięk dochodzi z jakiejś puszki.

 

Jednak przyzwyczajenie robi swoje. W poprzednim samochodzie jak tylko skończyła się gwarancja to wymieniłem radio fabryczne, wyciszyłem cały środek, a do bagażnika powędrowały dwa wzmaki, kondensator i skrzynia własnej roboty. Także jak teraz słucham muzyki to bieda straszna :blink:

 

I tak się zastanawiam czy ktoś już słyszał o kimś kto wyciągał R-Link2 w celu podpięcia czegoś swojego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ktoś się orientuje czy to nagłośnienie Bose to jest coś innego niż to co w katalogu z akcesoriami oznaczone jako Focal Music Premium?

 

Z tego wynika, że jakiś sposób na wyjęcie tego R-Link2 musi być skoro w tym zestawie jest Sub.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja posiadam wersję Bose i bardzo sobie chwalę. Miałem styczność ze zwykłym nagłośnieniem w aucie zastępczym i bez porównania. Jest kilka dodatków, które na pewno w tym aucie zostawiłbym za wszelką cenę. Nagłośnienie Bose do tego właśnie należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja się ciągle zastanawiam czy kupować w tym roku MIV czy czekać na wyprzedaż, pamiętajcie że już od 2018 wejdzie filtr cząsteczek stałych dla benzyn, także ten rok będzie ostatnim mniej problemowym rokiem dla kupujących. Przymierzam się i ciągle myślę ".... poczekam jeszcze trochę pewnie wprowadzą inną gamę silników i zrobią facelifting za rok/dwa to może pozmieniają wszystkie światła na ledy na zewnątrz i może trochę dopieszczą renóweczke" żebym się k... nie zdziwił jak nic nie zrobią. Z jednej strony moja MIII chodzi ładnie, bez awaryjnie ( odpukać ), to jeszcze pojeżdżę z rok może 2, z drugiej strony jak będę chciał sprzedać to już nie dostane tyle za ile bym chciał za nią a liczyłem że 70% ceny nowej IV z tym samym silnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dealer już mi proponował 45 tyś. zł. za moją ale chciałbym dostać 50 tyś zł. + opony zima+ dywaniki guma + nowe welurowe oryginalne + mata w bagażniku oryginalna + alarm + koło dojazdowe, na gwarancji jeszcze przez 20 tys km lub 2020 rok, OC AC, NW zapłacone do końca stycznia 2018 z całym pakietem ubezpieczeń i za granica do 1000 km od granicy Polski, za który dałem 2300 zł,olej zmieniany co 15 tyś/km za Intense ze zniżkami liczę 72000 czyli gdzieś 22 tyś dopłaty.Chyba że wynegocjuje lepsza zniżkę.

Edytowane przez darekgt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Renówka to nie japonce, że trzymają cenę. Trzeba podejmować męskie, szybkie decyzje. Za 2 lata to może 30 tys dostaniesz? O ile chcesz zmienić trójkę na czwórkę.

 

ps. filtr GPF niby jest w nowej Hondzie, więc już to się dzieje :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!