Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

czujniki TPMS w Megane IV


byq84

Rekomendowane odpowiedzi

Również potwierdzam że te po 90 zł z ASO samochód odczytuje, tylko u mnie  wulkanizator przed montażem  sprawdził czy są sprawne przykładając czytnik do zaworu twierdził ze nieraz czujnik może być uszkodzony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lubowitz to wychodzi, żę wersja GT ma czujniki starego typu (takie jak w  Lagunie II i III, czy Megane II). Nawet w opisie aukcji masz podane do czego ten zestaw jest.

Ja takie czujniki miałem w LIIPhII - nawet w garażu leży jeszcze 2 kompletne (a może jeden).

 

No ja wiem, że czujniki kosztują 90pln (bo ja też kupiłem poza ASO na allegro), ale Slawik pisze że pytał w serwisie na przeglądzie - domyślnie pomyślałem że w ASO.

Może Slawik robi przeglądy poza ASO (wolno mu obowiązuje GVO).

 

W ASO ceny wahają się od 200 do 280pln (dzwoniłem z ciekawości do kilku w Polsce).

 

Żeby je kupić w ASO to trzeba nie umieć korzystać z net'a. Czyli domyślnie mieć 60+.

Wtedy można się dać nabrać i na to doprogramowanie.

Edytowane przez MarcinDe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz podczas wizyty w serwisie trzeba by się powołać na ceny z Krakowa.

Jedyne normalne chyba w Polsce - bo u nas w ciekawości wczoraj zadzwoniłem i usłyszałem nawet 260pln/szt :D - można, a kto im zabroni.

 

Normalnie paranoja - żeby takie jaja były między ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...
Dnia 22.12.2018 o 20:44, lubowitz78 napisał:

Jedna ważna sprawa-żeby je przykręcić czy też zamontować potrzebujecie jeszcze jednej rzeczy na każde koło-inaczej nie da rady-mus :mrgreen:

 

https://allegro.pl/zawor-cisnienia-powietrza-w-kole-laguna-iii-megane-i6675524286.html

 

Te czujniki do GT 407005663R były tylko bez nakrętki i miały już oring/podkładkę/zawór? Czy w ogóle nie było zaworu i cały zestaw zaworu (fotka w załączniku) jest potrzebny?

 

s-l1600 (1).jpg

68782622.jpg

Edytowane przez janko02
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lubowitz78 Tak, ale te nakrętki są generalnie uniwersalne, więc można za grosze kupić. Czyli brakuje TYLKO nakrętek i cała reszta (zawór, uszczelka) jest razem z czujnikiem, zgadza się? :P

 

Gdyby ktoś szukał to oryginalne nakrętki mają taki numer: 40780JA01B

Edytowane przez janko02
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!