Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Fotorelacja wymiany poduszek Mcphersona


Rekomendowane odpowiedzi

19 godzin temu, Renia08 napisał:

Próbowałem już tak zrobić w innym aucie. Wyszło na to, że skończyło się na SKP :D

Nie mam swojego garażu, ale w razie czego może w nim stać jak coś zepsuje, a mechanika mam 300metrow dalej haha gdyby coś.

Inaczej na SKP Ci tego nie skorygują, a to że się nie powiodło to brak doświadczenia, dokładności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam Panowie, zakupione dawno i złożone łożyska z poduszkami. Zrobił mi to warsztat. Oczywiście miałem swoje części więc zero gwarancji. Po wymianie około 2tyg, pojawiły się stuki. Jak zjadę z krawężnika prawym kołem to jakby przywalił młotem w gumę i blachę, na kostce brukowej też czuć lekkie pukanie. Co ciekawe gdy auto postoi parę min i ruszę kierownicą to słyszę w lewym kole puknięcie, jakby coś puściło, i nie stuka do czasu kolejnego zatrzymania. Rozbierać to i sprawdzić czy wszystko ok? Na dwóch stacjach kontroli diagności już mówią, że mam omamy bo wszystko sztywne jak cholera, a amortyzatory maja po 79%. I kompletnie nie ma co naprawiać według nich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam w ogóle wrażenie, że wymiana została zrobiona bez zdejmowania kolumn, śruby mam nowe na górze, ale nie widziałem śladów rozbierania kolumny. Najwidoczniej muszę to wszystko rozebrać i złożyć po swojemu. Sprężyny dobry trop, sprawdzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba musisz zmienić mechanika na jakiegoś porządnego. Rok już jestem po wymianie poduch z łożyskami i nic nie słychać. Chyba, że trafiłeś na jakąś partię wadliwą, też kupowałem sam w intercars Rzeszów i miałem obawy, ale jest wszystko ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik ewidentnie do zmiany. Ciekawe co się tam mogło zkwasić. Na progach zwalniających też puka, im szybciej jadę tym głośniej. Jak jadę na wstecznym i podjeżdżam kołami pod krawężnik żeby wyjechać to też słychać i czuć puknięcie. Gdy jadę na wprost to kierownica nie wraca do poziomu 0, cały czas ma tendencje do pochylenia w prawo. Przy opisie się pomyliłem i to prawa strona jest trefna.

Edytowane przez Renia08
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne, u mnie tak pukało na starych nawet jadąc po parkingu podziemnym, na delikatnych nierównościach były puknięcia co irytowało mnie najbardziej. Jak źle zamontował to się zużyło pewnie przedwcześnie. Gwarancje na części masz, ale wymontowane wieziesz Ty do sklepu w którym kupiłeś. Prościej i bez zabawy jest jeśli to mechanik zamawia, ale wtedy trzeba się liczyć też z jego marżą. Sprawdza się przysłowie, że dobry mechanik to jak skarb :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radzę wysiąść z samochodu, najlepiej zdjąć koło bo wygląda mi to na coś niedokręcone.

Nie da się wymienić łożyska, poduszki bez odkręcenia nakrętki na tłoczysku amortyzatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Meganka jest tak twarda że ciężko ją rozbujać, a gdy mi się udało to nie czułem żadnego luzu, widocznie za mało rozbujałem. Juteo mam zamiar rozkręcić i sprawdzić i złożyć z powrotem. Część kupiona na allegro więc dupa zbita raczej, bo będę bez samochodu 2tyg. Możliwe że ścisnął tylko sprężynę nie wymontowujac kolumny i zmienił łożysko. Udało mi się z jedną ale z drugą już nie. 

Jeszcze jakieś porady?

 

Edit. 1-0

 

Rozebralem dzisiaj koło aby sprawdzić co się tam dzieje. Ku mojemu zdziwieniu jak się okazało, łożysko i guma amora została wymieniona, aczkolwiek bez ściągania McPersona :O jestem pełen podziwu, że się to w ogóle udało temu partaczowi. Luzów żadnych nie ma, wszystko sztywne jak szlag. Jedna rzecz tylko zauważyłem, mianowicje: 

https://youtube.com/shorts/YR1wpB2qHwg wydaje mi się, że to jest powód tego stukania i pukania na kostce brukowej itd. Co wy na to?

Edytowane przez Renia08
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Ok, po paru miesiącach jazdy mogę stwierdzić, że łożyska i gumy które wymieniłem, nadają się na złom. Gdy zjade z lekkiego niskiego krawężnika to tak wali, że masakra. Gdy bujam autem i trzymam za kielich to czuje luz, i z jednej i z drugiej strony. Gdy jadę po kostce tak samo wali. Jadąc prosto czuje, że całe auto pływa. Kierownica nie pracuje płynnie. Zostaje czasem w jednym położeniu. SNR polecacie? 130zl na koło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warsztat. Ale nie mam paragonu za robotę bo części moje. Robili na szybko bo i mi się spieszyło. Słyszałem, że zdarzają się takie przypadki, że guma jest do D... I jest luz i nic się nie da zrobić. Wymiane zrobili bez ściągania kolumny... już nawet do nich nie wracam.

Edytowane przez Renia08
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!