Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pomoc w wyborze


maciejmacku

Rekomendowane odpowiedzi

Ja ogólnie z zasady komisy i handlarzy omijam szerokim łukiem ale nawet gdybym się zainteresował to i tak nie w ciemno tylko (szczególnie jeśli sam się za bardzo nie znasz) po szczegółowej kontroli takiej jak ta: link. Każde ASO ma taką usługę w ofercie.

Ciekawostka o AAA Auto. Jak szukałem samochodu to jeden od nich interesował mnie na Bielanach Wrocławskich. Zadzwoniłem i miałem wrażenie, że to jacyś desperaci. Tak mnie chcieli przytrzymać na linii i ściągnąć do siebie, że śmiać mi się chciało. Proponowali sprowadzenie dowolnego auta z ich sieci komisów do wybranego przeze mnie komisu za kaucją 500 zł, a jeśli się nie zdecyduję to oddadzą pieniądze. Gdy kończyłem rozmowę to konsultant błagał mnie bym poczekał jeszcze na linii ponieważ jego kierownik bardzo chce ze mną porozmawiać...  Nie poczekałem więc nie wiem co byłoby dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w komisach są też ciekawe rodzynki, autka z windykacji zabrane za nie spłacane kredyty, kolega swego czasu kupił tak Scenika, jeden właściciel, niski udokumentowany przebieg, ale nie było to tanie auto w stosunku do innych z tego rocznika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, kede86 napisał:

Z tym, że jest to komis i ma bardzo kiepskie opinie.

No tak, ale ten samochód jest ledwo co po gwarancji, więc jego historia - minimum przegląd raz na rok - jest w bazie Renault. Być może jest też i w książce, gdzie wiadomo będzie, w którym ASO samochód był. Ja akurat nie miałem nic w książce, ale jedyny przegląd, który miał mój samochód - jest w ww. bazie. Dowiedzieć się można też sporo na infolinii Renault, tylko to wymaga cierpliwości i nie wiem jak oni podchodzą przed zakupem samochodu; można spróbować.

 

Cena wydaje mi się jednak wysoka, być może podlega negocjacji, bo wg mnie mniej więcej tyle, to powinien kosztować Limited z tego rocznika, który jest jednak trochę lepiej wyposażony. Chyba, że tutaj dominującą rolę odgrywa silnik, który jest trudny do upolowania. Reasumując, auto do sprawdzenia mierninkiem grubości lakieru i jeśli nic nie wyjdzie, to czegóż tu szukać :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie, który to 1.6 16V K4M 110KM czy już nie dawali  H4M 114KM , tak jak we Fluensie, oba miały pojemność 1598cm.

W ogłoszeniu pisze, że 110KM.

Edytowane przez witman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze coś takiego

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-renault-megane-iii-grandtour-ID6zdMHK.html?requestFromAd=1&track[message_sent]=1&id_at=36356225

 

Napisałem do gościa i podał mi numer rejestracyjny. Po sprawdzeniu w Cepik:

-  pierwszy właściciel firma lub organizacja 31.01.2012

- 31.01.2014  zmiana właściciela - osoba fizyczna

- 08.12.2014 zmiana właściciela - osoba fizyczna

- 07.02.2015 badanie techniczne stan licznika: 39 499 km

- 03.02.2017 badanie techniczne stan licznika: 43 800 km

Edytowane przez kede86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kombi bez relingów? Dziwne. Były takie??? Wersja trochę uboga m.in. brak HF, kontroli trakcji. Z opisu wygląda na to, że jest jeden właściciel od nowości "kupiony na wyprzedaży" może w leasingu na firmę, choć zastanawia późniejsza zmiana właściciela 2x. Dopytaj o szczegóły. Jeszcze ten przebieg, 4301km w dwa lata??? :bash:  Jeszcze z CB??? :bash: Bardziej przydatne to jest chyba w trasach. A później w 8 miesięcy 5110km? Mocno podejrzane. No ale niby pewna historia więc do sprawdzenia.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny pajac, który zaznacza "bezwypadkowe", a później przyznaje się do jakiejś naprawy. Jakoś to wszystko dziwne i pogmatwane. Mnie by zraziło, a raczej nie zainteresowało. Szczególnie jeśli chodzi o ten przebieg, CB i ogólnie nie wygląda to jakoś dobrze. Na cholerę gościowi box dachowy jak prawie nigdzie nie jeździ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód stoi na tzw. Osiedlu Mozarta przy ul. Bociana w Krakowie, choć pewnie częściej na podziemnym parkingu, bo na zewnątrz go nie widziałem. Nie demonizowałbym określenia >>naprawa blacharsko-lakiernicza<<, ja to też robiłem w samochodach, które nadal określam mianem bezwypadkowych (sic!). Wyposażenie nie jest najgorsze, szkoda że nie ma ESP, ale tak, to do przeżycia. Mam podobny kolor w MII, jest łatwiejszy niż czarny :-) W zestawie belki i box, który może być zamontowany do zdjęć (do sprzedaży) - widać, że samochód jest w miarę czysty (poza dywanikiem kierowcy). Fajny przebieg. Ja bym się od razu nie zrażał, ASO Renault jest zlokalizowane ok. 1 km od miejsca, gdzie zostały zrobione te zdjęcia, więc bez wielkiej starty czasu można spróbować się czegoś dowiedzieć. Ja bym tylko wyrzucił te felgi od Opla... :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, pbet napisał:

Kolejny pajac, który zaznacza "bezwypadkowe", a później przyznaje się do jakiejś naprawy. Jakoś to wszystko dziwne i pogmatwane. Mnie by zraziło, a raczej nie zainteresowało. Szczególnie jeśli chodzi o ten przebieg, CB i ogólnie nie wygląda to jakoś dobrze. Na cholerę gościowi box dachowy jak prawie nigdzie nie jeździ?

 

Według co powiedział kiedyś policjant, Pan sprzedając auto mówi prawdę. Auto jest bezwypadkowe, bo wypadek jest wtedy kiedy mamy do czynienie ze śmiercią osoby przebywającej w aucie. Nawet ostry dzwon bez ofiar śmiertelnych to tylko kolizja.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, denver666 napisał:

Auto jest bezwypadkowe, bo wypadek jest wtedy kiedy mamy do czynienie ze śmiercią osoby przebywającej w aucie

 

Co to za brednia? :P nawet Policja w swoich statystykach podaje ilosc rannych i/lub zabitych w wypadkach....

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pan policjant powinien zmienić pracę bądź mocno się douczyć.

 

Cytat

Zgodnie z Prawem o ruchu drogowym (Dz.U. z 2017 r. poz. 1260) wypadkiem jest zdarzenie drogowe, niezależnie od tego, czy ktoś został ranny lub poniósł śmierć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!