Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Check Injection


Michu

Rekomendowane odpowiedzi

Nierówna praca po odpaleniu to może być któraś ze świec, chociaż mamy ujemne temperatury i u mnie po odpaleniu przez 2-3 sek też nierówno pracuje (jak auto stoi ze 2 dni nieruszane). Błędów nie mam, dla mnie to normalne, może być to kwestia paliwa, mrozu itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obstawiam jednak świece które były wymienione. To odnosnie rozruchu.

A reszta?? Auto miało robioną diagnostykę podczas ostatniej wizyty w warsztacie ( 2 miechy) błąd był tylko od czujnika położenia wałka rozrzadu (to naprawili).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A reszta?

tu na forum, to możemy jedynie gdybać, komputer Ci wskaże, gdzie jest problem. Przyczyn może być co najmniej kilkanaście (czasem się zdarzają błędy czujnika pedału hamulca i sprzęgła, elektrozaworu podciśnienia) i za każdym razem to jest słynne check injection.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Wiem , dlatego cały czas mam nadzieje że to jakaś pierdółka. W przyszłym tygodniu będę mial dzień wolnego to podjadę na komputer.

Na komputer jeszcze nie pojechałem , za to przy okazji mycia auta zaczełem grzebać w kablach przy silniku , co mogłem odpiełem , poruszałem. I check się nie zapala, chwilowo jest dobrze.

 

Dodano: 18 kwi 2013 - 07:50

No to jestem po diagnostyce, dwa stare błędy bład EGR oraz szujnik ciśnienia doładowania, wykręcony wyczyszczony EGR i chwilowo spokój , testowane na autostradzie więc powinno być ok.

Edytowane przez Obiboc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Witam posiadam megane2 1.9dci wersja dynamiqe naprawde dobrze wyposażona rok 09/2003.dotad nic sie nie działo turbina była wymieniana.Ostatni raz kiedy mielismy temperature minusową postanowiłem naladowac akumulator poniewaz rozladowal sie.Po włozeniu aumulatora do auta mało jezdzilem prawie wcale.I wczoraj pojawil sie komunikat check injuction po czym kontrolka service.Samochód normalnie zapala,ma moc nie muli sie,nie szarpie.Co to moze być, boje siepytac? Dodam tylko że przy akumulatoze podlączona jest czerwona obudowa z kabelkami i jeden z nich musialem odlączyc na czas wkladania akumulatora do auta. Miałem juz kilka disli, ale nic mi sie takiego nie przytrafilo.Mam pytanie do Was jako ze jestem nowy na forum czy to moze być: padniety akumulator,czy ktoras ze swiec zarowych nie dziala,czy jakiś czujnik od czegoś sam juz nie wiem do tego jeszcze rozkodowalo sie radio i nie dziala. Prosze Was starych bywalców o opinie !

 

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki, interpunkcja

5.7 - logika wypowiedzi

Kolego, proszę większą uwagę zwracać na to co się pisze i jak się pisze. Szanuj czytających Twoją wypowiedź. Przed wysłaniem proponuję czytać co się napisało i poprawić błędy. damiar

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, przede wszystkim wypadałoby zacząć od zapoznania się regulaminem, a następnie skorzystać z szukajki w poszukiwaniu rozwiązania. Na temat tego komunikatu jest na prawdę sporo informacji, choćby w tym wątku.

Miałem podobnie - komunikat chcek injection i żadnych innych objawów. Przyczyna? Niesprawna jedna świeca żarowa - wymieniłem komplet i po problemie. Tak więc zacząłbym od sprawdzenia tych świec, albo podłączyć auto pod CPLIpa i będzie wiadomo co mu dolega.

Nie bardzo wiem o jakim to przewodzie kolega pisze, z plusowej klemy akumulatora? Raczej nie miało to wpływu jeśli zrobiono to odpowiednio, a tak musiało być skoro auto normalnie odpala.

Co do radia, to normalne po odłączeniu akumulatora. Teraz pewnie żąda kodu do radia. Jeśli takiego nie posiadasz, należy odczytać ciąg literowo-cyfrowy z naklejki z tyłu radia i wtedy coś poradzimy. W takiej sytuacji pewnie i szyby działają skokowo.

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Chcialem zadac pytanie w sprawie błędu check injections i problemów z porannym odpalaniem, mianowicie nie zawsze ale zdaża się że megane II 1.5 DCI 82km ma problem z porannym rozruchem, a mianowicie zdaża mu się że odpali dopiero za trzecim razem, błedy na jakie wykazało to błąd świecy żarowej na 4 cylindrze i błąd wtrysku wartość minimalna na 4 wtrysku czyli na tym samym co uwalona świeca, test przelewowy wykazał że 4 wtrysk jak najbardziej w pożądku nie ma problemu z kopceniem silnik chodzi równo i nie przerywa, czy powodem porannych problemów może być świeca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

 

Posiadam Megane II 2003 rok, 120 km oraz około 220.000 przejechanych KM.

Jadąc dzisiaj (oraz ostatnio) z dużą prędkością (około 140-150) załączyła mi się kontrolka + napis "sprawdź wtryski". Oczywiście zanim pisząc to przeczytałem wiele tematów na forum. Jedni piszą by przeczyścić jakiś czujnik EGRa inni by udać się do serwisu.

 

Co zalecacie mi w tym przypadku? Co powinienem zrobić?

 

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.

 

Co jakiś czas zapala mi się servis + Check injection. Wtedy auto pali na 3 gary.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Przy podłączeniu pod komputer: Przerwa w obwiedzie 3 cylindra

<><><><><><><><><><>><><><><>

Błąd usunięty i ok, ale czasem to powraca i po przejechaniu kilku kilometrów (na tych 3cylindrach) jest dobrze.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Mechanik sprawdził ciągłość przewodów i niby ok. I do wymiany będzie komputer.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Czy ktoś miał też coś takiego ? Jakie koszty wymiany ?

<><><><><><><><><><>><><><><>

Pozdrawiam

 

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9 - Enter Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcialem zadac pytanie w sprawie błędu check injections i problemów z porannym odpalaniem, mianowicie nie zawsze ale zdaża się że megane II 1.5 DCI 82km ma problem z porannym rozruchem, a mianowicie zdaża mu się że odpali dopiero za trzecim razem, błedy na jakie wykazało to błąd świecy żarowej na 4 cylindrze i błąd wtrysku wartość minimalna na 4 wtrysku czyli na tym samym co uwalona świeca, test przelewowy wykazał że 4 wtrysk jak najbardziej w pożądku nie ma problemu z kopceniem silnik chodzi równo i nie przerywa, czy powodem porannych problemów może być świeca?

 

Witam!

Jakieś dwa tygodnie temu wymieniłem uszkodzoną świecę na 4 cylindrze i przez dwa tygodnie był spokój, dzisiaj rano odapalam i ku..a kręci a nie odapala, odpalił dopiero za drugim razem,oczywiście check injections co to do "jasnej" może być!?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Połączono z już isteniejącym tematem.

Witam, to moje początki na tym forum, więc proszę o wyrozumiałość i Dziękuję za okazała pomoc. Po zakupie megane II,1.9 dci 120 konnej niecałe dwa tygodnie później zaczęły się pierwsze kłopoty. Wyskoczył owy check, auto nie straciło na mocy nie dymi zupełnie nic. Tylko ten błąd. Dziś udało mi się znaleźć Czas i pojechałem do mechanika w załączniku pokazuje opis błędów po diagnostyce. Straszył mnie ze to wtryski, a niedaj boże pompa cała. Jeżeli na końcówkach wtryskow znajdzie opilki. Nie usmiecha Mi się to ponieważ za rozebranie i sprawdzenie chciałby 800 zł... Może ktoś z was drodzy klubowicze miał podobne problemy i wystarczyło ze wymienił jakiś czujnik wężyk? Nie jestem w t biegły, dlatego liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam Lukasz

post-72205-0-96745800-1404768116_thumb.jpg

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!