Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane IV - Nawiew/Klimatyzacja


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam pytanie do właścicieli Megane IV , czy jak ustawicie nawiew na 3 strefy (Nogi,Ciało,Przednia szyba) to nawiew przełącza się tylko na nogi i szybę ? Bo w moim egzemplarzu tak właśnie jest mogę ustawić nawiew na siebie i jest ok ale kiedy ustawiam wszystkie 3 strefy to przestaje wiać na mnie . W ASO powiedziano mi ,że ten model tak właśnie ma ale jakoś ciężko mi w to uwierzyć dlatego wolę spytać jeszcze  tu :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No raczej nie bo jak otwierasz wszystkie 3 nawiewy to zamyka środkowy dostęp , sprawdziłem to jeszcze wczoraj w salonie i rzeczywiście tak jest w każdej megance, nawet sprzedawca powiedział ,że pierwszy raz spotkał się z takim rozwiązaniem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
  • 2 tygodnie później...

Tyle co rozmawiałem w serwisie to powiedzieli mi że do mojej klimy zajrzą za trzy lata,  czyli serwis klimy co cztery lata.  Mówi to jest nowe szczelne wszystko i nie ma co grzebać.  Ku.. człowiek wykupuje pakiet 5 lat z serwisem A oni wszystko przedłużają  o dwa razy dłużej.   Klimie powinno się oglądać i serwisować co dwa lata tak piszą na necie a oni co cztery,  olej co piętnaście tysi lub co rok oni 30000 lub dwa lata.. To się chore robi,  czy faktycznie to tak jest,  nie wiem czasy się zmieniają , z  praktyki to materiały są teraz gówniane, szybciej się niszczą bo  to sama china , zamiast częściej to na odwrót, dziwne to wszystko. 

Edytowane przez vivera1977
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Dnia 28.11.2017 o 19:10, vivera1977 napisał:

Tyle co rozmawiałem w serwisie to powiedzieli mi że do mojej klimy zajrzą za trzy lata,  czyli serwis klimy co cztery lata.  Mówi to jest nowe szczelne wszystko i nie ma co grzebać.  Ku.. człowiek wykupuje pakiet 5 lat z serwisem A oni wszystko przedłużają  o dwa razy dłużej.   Klimie powinno się oglądać i serwisować co dwa lata tak piszą na necie a oni co cztery,  olej co piętnaście tysi lub co rok oni 30000 lub dwa lata.. To się chore robi,  czy faktycznie to tak jest,  nie wiem czasy się zmieniają , z  praktyki to materiały są teraz gówniane, szybciej się niszczą bo  to sama china , zamiast częściej to na odwrót, dziwne to wszystko. 

Dokładnie ja na rocznym przeglądzie kazałem wymienić olej, wszyscy mechanicy Ci powiedzą, żeby co ok 15 tyś wymienić, a oni 30 tyś chyba tylko po to żeby zajechać silnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

To ja mam inne pytanie. Korzystam z ustawienia AUTO/NORMAL. Za każdym razem po kilku/kilkunastu minutach cały nawiew przełącza się na wianie tylko na nogi. Przy takiej pogodzie, jaką mamy ostatnio, powoduje to stopniowe parowanie szyb, zwłaszcza że automatyczna regulacja zamkniętego obiegu trzyma mi ten obieg najwyraźniej często zamknięty (takie A w strzałeczkach - nie wiem, czy z powodu jakości powietrza, gdy stoi się w korkach?). Muszę wtedy ręcznie włączać nawiew na szybę i wtedy jest ok. Chromolę taką automatykę. Też tak macie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.01.2018 o 14:58, PCet napisał:

To ja mam inne pytanie. Korzystam z ustawienia AUTO/NORMAL. Za każdym razem po kilku/kilkunastu minutach cały nawiew przełącza się na wianie tylko na nogi. Przy takiej pogodzie, jaką mamy ostatnio, powoduje to stopniowe parowanie szyb, zwłaszcza że automatyczna regulacja zamkniętego obiegu trzyma mi ten obieg najwyraźniej często zamknięty (takie A w strzałeczkach - nie wiem, czy z powodu jakości powietrza, gdy stoi się w korkach?). Muszę wtedy ręcznie włączać nawiew na szybę i wtedy jest ok. Chromolę taką automatykę. Też tak macie?

Ja jeżdżę na Auto Fast  obieg zamknięty automatyczny cały czas i nie mam problemów w ogóle z parowaniem , mimo wszystko ze nadmuch jest skierowany później na nogi i tak lekko dmucha mi na szybę przednią, bardzo lekko ale dmucha. Zaczynając jazdę samochód wyłapuje wilgoć dlatego kieruje nawiew na szybę by ją przedmuchać i nagrzać, tak jak pisałeś po jakimś czasie schodzi na nogi i super grzeje nóżki, a ciepło jak ciepło ,prawo fizyki  i tak pójdzie do góry. Ja nie narzekam na żadne parowanie, jestem zadowolony. Czasem rano jak idę do autka i mam śnieg czy lód odpalam odszranianie _ 5 minut i wszystko zcieka. Wiem, wiem tylko do minuty ale ja to pier...   wszyscy tak robią ;)  Będzie lato  to system będzie wiał tylko środkiem,  czemu?  Dmuchanie zimnym po szybkie to prosto na rozgrzane czoło - źle!  bo chory,     na nogi źle! bo też będziesz chory. Wedle mnie to działa jak należy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, tomekrus napisał:

Rozumiem że zmiana nawiewu na nogi występuje tylko przy ciepłym powietrzu, nie w lecie? Jest to wg mnie logiczne.

 

No właśnie latem też. Na początku idzie full power i na 7 dmucha głównie na szybę (logiczne, żeby mi gorącym po mordzie nie wiało), ale jak już się schłodzi to chwila na ryj, a potem zaś nogi. Nie wiem, może ma to związek z tym, że Reno dba o to by ludzie się nie przeziębili :35_thinking:

 

Tylko ja pamiętam, że w poprzednim samochodzie zawsze jeździłem z maksymalnym nawiewem i klimą prosto na twarz i nigdy nie byłem chory, ale znam ludzi, którzy po 1 minucie takiego zabiegu na drugi dzień mają problem z chrypką.

Edytowane przez Geble
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!