Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Megane jest tak wyważone (jak większość krótkich przednionapędowych aut), że gdy na śniegu zakręcicie mocno kierownicą i lekko dohamujecie nogą(czasem wystarczy puszczenie gazu - chodzi o przeniesienie "masy" na przód na skręconych kołach), to tył zacznie uciekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie właśnie sypie śniegiem i na pustej, wiejskiej drodze chciałem wprowadzić auto w poślizg szarpiąc kierownicą i hamując i wygląda na to, że mam dobre opony zimowe, bo auto szło jak po sznurku i ESP się nie włączało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę słabo że auta za 2018 roku nie mają ASR? i to jeszcze w renault które tak stawia na bezpieczeństwo? Skoro pompa obsługuje ESP to dziw że nie ma ASRa. Ja wracałem w nocy z pracy i nawaliło śniegu to też sobie potestowałem na pustej drodze ESP i ASR i od zeszłej zimy nic się nie zmieniło - działają :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, rafa85 napisał:

U mnie właśnie sypie śniegiem i na pustej, wiejskiej drodze chciałem wprowadzić auto w poślizg szarpiąc kierownicą i hamując i wygląda na to, że mam dobre opony zimowe, bo auto szło jak po sznurku i ESP się nie włączało.

Według mnie, skoro auto szło po sznurku tak jak piszesz, to nie było potrzeby aby się uruchamiało esp, ESC w sumie bo tak nazywa to renault i nadal uważam że ESC jest połączone z ASR, we wszystkich autach jakie miałem tak było. 

http://www.cklasapl.com/renault_megane-2952/system_kontroli_toru_jazdy_esc_z_kontrol_261_podsterowno_347_ci_na_zakr_281_tach_i_uk_322_adem_antypo_347_lizgowym-3104.html

Edytowane przez adamsxxx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy my aby na pewno mówimy o ASR? Bo wczoraj na zaśnieżonym parkingu przy mocniejszym depnięciu koła mi się kręciły, a auto stało w miejscu. Co prawda kontrolka się świeciła, ale to moim zdaniem bardziej od ESP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.12.2018 o 14:24, Pitrek napisał:

że ASR tak ograniczał przepustnice, że doprowadzał wręcz do zduszenia (zgaszenia) silnika.

czego się spodziewać po fordzie? Kiepski system jak zdusił silnik do 0.

 

Dnia 19.12.2018 o 14:24, Pitrek napisał:

W MIV go nie ma więc myślę, że może jego działanie jest na tyle "nienachalne" że czasem może być trudno zauważalne

W corsie D mam pompę ESP i ASR jest ale wyłącznika nie ma (opel zaoszczedził kolejnego $ na tym wyłączniku?), przez co działanie ASR jest opóźnione z racji braku możliwości jego wyłączenia. Idzie zamielić przez chwilkę oponami a potem nagłe odcięcie. W Sceniku tego nie doświadczę bo ASR działa momentalnie. I tak przez brak wyłącznika ASR cały system psu w d....ę ;) Bo czasami ta zwłoka ustawiona przez producenta może być za mała do sprawnego wyjechania skądśtam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!