Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Benzyna do diesla


Rekomendowane odpowiedzi

Ja już jestem ciekaw jak przebiegło Ci 270kkm przy wymianach oleju co 30kkm. Chyba obalasz kolejny stereotyp o wymianie przy "magicznych" 15k, a najlepiej przy 10k ;) A może przez te 270kkm dolewałeś "magiczny" olej 2T? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej Kataryniarz, o oleju już pisałem jak mi CASTROL wycofał z after-marketu linie proffesional, temat trochę dotyka wiary i nie chcę go poruszać. Na forum jest już więcej niż dostatecznie opisany. Ja zmieniam co 30k km, ale raczej jeżdżę trasy. Może gdybym jeździł po mieście zmieniałbym także częściej? Dla mnie to po prostu wygoda, zmieniać wszystko razem, nie muszę wtedy pamiętać :-) Z opisem poczekam do tych 300k km bo jeszcze nie wiadomo na 100% czy coś nie panie przez to paliwo hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę, że teraz to się już nie posypie, no chyba że myślimy o przyszłości nienajbliższej i coś tam kiedyś może wyjdzie. Może. W sumie dobrze wiedzieć w jaki sposób zachowuje się silnik 1.5 dCi i mimo braku zamiarów wykonania takiego testu - dzięki za opisanie problemu i podzielenie się sprawą. Ja mam w garażu 2x 1.5 dCi, jednego tankuje żona, która do niedawna jeździła benzyną, ale póki co jest okay... :-) Pozdrowienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście życzę jak najlepiej i oby nic się nie działo. Zastanawia mnie tylko czy taka pomyłka działa 0-1 czyli rach-ciach i problemy czy może np. wywołać jakieś negatywne skutki po pewnym czasie od przepalenia niewłaściwego paliwa? Pytam bo jeżdżę też służbowym dieslem i warto wiedzieć :-) A tankuję też PB do Megi więc ryzyko pomyłki z przyzwyczajenia jakieś tam jest chociaż zawsze 2 razy sprawdzam czy dobry pistolet wziąłem przed zatankowaniem i później jeszcze na paragonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...
  • 1 rok później...

Panowie, wiem że święta itd ale wczoraj wlałem 37 litrów benzyny do Megane 3 1.5 105 km. Było jakieś 15 ropy w baku jeszcze. Przejechałem nim 15 km, w drodze już dziwnie silnik chodził, przerywał. Postawiłem pod domem i za jakiś czas poszedłem sprawdzić czy coś się zmieniło. Nie chciał już odpalić, więc zacząłem się zastanawiać i uświadomiłem sobie, że zatankowałem benzynę. Wiem, że jest już po ptakach i że muszę jak najszybciej zaprowadzić samochód do mechanika ale są święta i nikt nie chce mi pomóc. Moglibyście mi powiedzieć co zapewne będzie do wymiany, jakie to będą koszty? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdarza się, znam takie przypadki. Trochę kurcze dużo tego paliwa w stosunku do ropy. Jaka to pompa Siemens czy Delphi? Jak Siemens to się nie przejmuj, zlej to z baku, wymień filtr paliwa, przepompuj gruszką odpalaj i jeździć. Koszty: nowy filtr paliwa i strata tego co w baku. Jak Delphi nie wiem, nie mam wiedzy, nie pomogę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!