Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nie otwierająca się klapa bagażnika z efektem zamknięcia od wewnątrz


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie , po pierwszym podpięciu clipa  od zakupu auta w celu sprawdzenia błędów , ich wykasowania i sprawdzeniu możliwości włączenia świateł dziennych (niestety włączyły się tylko światła mijania więc została ta opcja wyłączona) nastąpiła awaria otwierania klapy bagażnika. Najpierw myśleliśmy że to może związane będzie z tym że umyłem auto nieco przed podłączeniem a że w dodatku było zimno to awarii uległ przycisk w klapie , zamek lub coś przymarzło. Po tygodniu podłączyliśmy ponownie clipa w celu sprawdzenia co jest nie tak i jest zero błędów jak również brak możliwości naprawy niedziałającej klapy z efektem zmknięcia od środka. Efekt jest taki że cały czas pali się dioda przy zamykaniu auta od wewnątrz a auto jest otwarte i nie zamyka klikając na ten przycisk a klapa bagażnika jest cicha , zamknięta i nie reaguje na nic. Clipem można ją otworzyć jak również clipem można zamknąć auto tak jakby od środka. Auto pracuje normalnie otwiera się i zamyka z kluczyka oprócz klapy bagażnika która cały czas jest zamknięta. Stary przycisk w klapie był suchy i czysty ale wymieniłem na nowy gdyż pękł w nim zatrzask trzymający go w klapie , podmieniłem też sam zamek na sprawdzony używany i zero reakcji. Wiązka wydaje się cała . Zadzwoniłem do serwisu opisując problem i Pani tam pracująca stwierdziła że podłączą auto u siebie sprawdzając co mogło ulec uszkodzeniu więc podjechałem ... ale przyjmował mnie Pan który stwierdził że tego nie sprawdzą podpinając się programem , auto musi zostać w celu sprawdzenia najpierw wiązki i ewentualnie modułu (koszt takiej weryfikacji to 700-1000 zł) koszt wymiany wiązki od klapy to 10000 zł , natomiast jeśli to będzie moduł to tego w aucie nie przeprogramują na nowo tylko trzeba będzie założyć nowy koszt 1600 zł + chyba programowanie i chyba + robocizny do podanych cen. I teraz pytanie do Was czy mieliście podobny przypadek , czy można gdzieś poza serwisem przeprogramować moduł lub kupić jakąś pasującą używkę. Bo jak mam mieć auto bez możliwości otwierania normalnie bagażnika to ... 

Edytowane przez karads
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tam wygląda że są całe ale sprawdzę i będę je sprawdzał tylko potrzebuję troszkę cieplejszych dni . Pytanie tylko czy w przypadku uszkodzenia jakiegoś kabla świecić się powinna dioda przycisku zamykania od wewnątrz ... i raczej gdyby to była tylko wina kabelka to dioda raczej nie powinna się świecić , powinna być możliwość zamknięcia drzwi od wewnątrz a one tylko klikają tak jakby chciały się zamknąć i od razu się otwierały ... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Przejrzyj dokładnie wiązkę idącą do tylnej klapy. Tak na zdaje mi się to serwis wymieni z pół auta. Któryś z tych cienkich kabelków uległ uszkodzeniu lub zaśniedziałe styki. Robota strasznie niewdzięczna :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak zrobię jak tylko będzie przynajmniej tak  jak dzisiaj przez weekend gdyż nie mam garażu , powiedzcie tylko czy w takiej sytuacji uszkodzenia kabelka świeciła Wam się lub jest możliwość aby świeciła się dioda zamknięcia auta od środka i nie pozwala przez to zamknąć auta od środka 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kardas zrobiłeś to o czym myślałem czyli założyłeś temat.

Na weekend ustawiamy się u mnie w roboczych ubraniach i sprawdzamy przewody.

ponadto przyda nam się być może to:

2 grube - szyba ogrzewanie

2 średnie i 1 cienki (brązowy) wycieraczka

2 cienkie (czarny i brąz) 3stop

2 cienkie (czarny i niebieski) oświetlenie tablicy

2 cienkie (czarny i brąz) do zamykania

2 cienkie (czarny i brąz) do otwierania klapy

2 cienkie (skrętka) do anteny

4 cienkie (czarne) do zamka (jeden masa 3 do UCH)

opis  z megane II ale dojdziemy analogicznie

czekamy  na  propozycje ale jeżeli to nie sterownik  w co wątpię to ogarniemy temat. Kabla i cyny znajdziemy

 

Edytowane przez lepper_pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o to się nie ma co martwić bo musimy wrócić do domów, w garażu spać nie będziemy.

Jeżeli ktoś ma visu dla renault megane 3 to prosimy z tylną klapą. W tej wersji co ja mam niestety brak tego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pbet myślę że jak zrobimy to coś szklanego kiedyś użyjemy ;)

 

@lepper_pl  chodzi mi cały czas po głowie dlaczego nie działa i ten taki dziwny czas awarii równy z podpięciem pod clipa a dodatkowo nie daje mi spokoju ta dioda świecąca zamykania od środka i to że cała reszta się nie zamyka pomimo że jest sprawna. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko problem że klapa jest zamknięta cały czas (nie reaguje na nic poza clipem) i przez to najprawdopodobniej świeci się dioda zamknięcia od środka. W sobotę będzie weryfikowana wiązka i oby tylko tam był problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety kable były całe pozostał więc moduł komfortu , dzwoniąc do salonu Pan stwierdził że cena to około 1200 zł spytał o numer po podaniu miałem wrażenie że w systemie widział może inny numer gdyż stwierdził że takiego już nie widzi ale może występować będzie jeszcze pod innym numerem. Na chwilę obecną jest niedostępny a Pan miał wysłać zapytanie o ewentualną możliwość dostępności , niestety pomimo że miał zadzwonić najdalej następnego dnia do dzisiaj nie zadzwonił a to już 4 dni.  Jutro będę jechał do Łodzi to może uda mi się podjechać do salonu podpytać . Na chwilę obecna klapa na krótko podpięta więc wiązka delikatnie już przecięta ale niestety drzwi od środka nadal się nie zamykają a dioda zamykania cały czas się pali. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nikt nie oddzwonił z salonu przez przeszło tydzień więc postanowiłem sam zadzwonić ponownie i jakimś trafem Pani na infolinii wiedziała do jakiego salonu mnie przełączyć a Pan w nim jak tylko zacząłem mówić o co chodzi powiedział że wie o co chodzi ale niestety podany numer modułu sczytany clipem w serwisie nie widnieje jak również nie posiada zamiennika. Jedynym wyjściem jest pozostawienie im samochodu aby sami zweryfikowali numer i zamówili moduł . Na pytanie o czas i koszty usłyszałem że czas to zapewne minimum 8-12 miesięcy gdyż będą musieli zlecić wyprodukowanie specjalnie dla mnie modułu jak również nie są w stanie określić ceny . Na czas pozostawienia auta proponują wynajęcie auta . Nie powiedziałem jeszcze że niestety aby mieć dostęp do bagażnika zrobiłem prowizorycznie otwieranie i dla bezpieczeństwa przeciąłem jeden kabelek przy wtyczce do zamka aby podawane napięcie nie zrobiło czegoś więcej w module. Zapewne po takiej informacji usłyszałbym że nie naprawią/wymienią modułu do czasu wymiany wiązki na nową . Podobno nie ma możliwości przeprogramowania modułu o innym numerze . Podsumowując otrzymane informacje zapewne za naprawę/wymianę modułu , zapewne całej wiązki i koszty wynajęcia u nich auta mógłbym kupić sobie drugie auto a to obecne przeznaczyć na części .

Edytowane przez karads
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie słuchaj takich pierdół, tylko zadzwoń do ElCars Kaczory, jestem praktycznie pewien, że Ci ogarną temat.

 

Poważnie Ci powiedzieli 8-12 miesięcy i produkcja na specjalne zamówienie? Przecież to jest kpina albo sobie jaja robili. Normalne w Renówce jest to, że produkują daną cześć przez kilka miesięcy pod jednym numerem, później zmienia się jakiś drobiazg (albo i nic się nie zmienia) i Renault zmienia numer tej części. Dlatego też, po wpisaniu Twojego numeru części wyskakuje im informacja, że dana część nie istnieje i wtedy wchodzi się w listę zamienników (albo zamiennik jest już sugerowany przez system). Zamówienie takiego zamiennika daje gwarancję, że dana część będzie pasować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
        • Like
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!