Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem po założeniu instalacji lpg


makin23

Rekomendowane odpowiedzi

14 minut temu, witman napisał:

Trudne odpalanie może być związane z nietrzymającym wtryskiwaczem LPG, zgromadzony gaz w fazie lotnej gromadzi się w kolektorze dolotowym i po ponownym uruchomieniu silnik przez chwilkę dostaje gaz i Pb, jest więc bardzo bogata mieszanka i silnik nie może się uruchomić.

Jak zakręci gaz na butli to na 100 % się dowie, że te problemy to z powodu LPG i będzie zmotywowany do wizyty u gazownika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samo zakręcenie gazu w zbiorniku nic nie da, ponieważ w przewodach doprowadzających LPG do reduktora i samym reduktorze pozostaje sporo gazu w fazie ciekłej, trzeba zakręcić zawór w zbiorniku najlepiej na pracującym silniku w trybie LPG i odczekać nawet 15min, aż silnik wypali zawartość LPG w przewodach i reduktorze.  

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś chciałem nagrać filmik, ale o dziwo po nocce odpalił bez problemu. Może wpływ na to ma też temperatura, dziś nocka na plusie.

Jak tylko uda mi się nagrać filmik to wrzucę.

Po świętach jadę na przegląd po 1000 to zgłoszę problem.

Witman, jeżeli byłby to problem z nietrzymającym wtryskiwaczem LPG to czy problem nie powinien występować przy każdym odpalaniu?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.12.2018 o 11:03, witman napisał:

Samo zakręcenie gazu w zbiorniku nic nie da, ponieważ w przewodach doprowadzających LPG do reduktora i samym reduktorze pozostaje sporo gazu w fazie ciekłej, trzeba zakręcić zawór w zbiorniku najlepiej na pracującym silniku w trybie LPG i odczekać nawet 15min, aż silnik wypali zawartość LPG w przewodach i reduktorze.  

Myślę, że poczekanie aż się przełączy na benzynę wystarczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet po przełączeniu się z LPG na Pb, zawsze zostanie trochę gazu w przewodach, można próbować kilkukrotnie przełączać na LPG, aby wypalić resztki, na koniec najlepiej odkręcić filtry fazy ciekłej i lotnej i wypuścić resztki, wtedy mamy pewność, że w układzie nie ma już gazu.

Kto wymieniał sobie samemu filtry będzie wiedział o co chodzi.

Dla tego radziłbym, aby kolega @kede86 udał się do instalatora, który mu zakładał tego Staga na sprawdzenie i solidną regulację.

 

Edytowane przez witman
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko zapewne instalacja jest ustawiona automatyczna - tzw kalibracja po kalibracji mapy benzyny. Nie ma bardzo co tu regulować i sam tak  jeżdżę bez problemu 3 rok i nic się nie dzieje. Jedynie co jakiś czas jeżdżę na benzynie w mieście i poza miastem by zaktualizować mapy i jest git. Regulować można stare instalacje, w nowych już rzadko się to spotyka.

Znów napiszę coś co jest dziwnego i nie realnego - miałem to samo. W końcu po pół roku padł akumulator - wymieniłem i problem się już nigdy nie pojawił Oryginalny aku, całkowicie zakończył żywot po około 2,5 roku od nowości. Obecnie mam Varty (trochę mniejszy bo nie pasowały inne o wymiary i działa do dziś). Ale tak było u mnie.

 

Edytowane przez dreq02
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie za rady i Wesołych Świąt

Nie pozostaje mi nic innego jak po świętach umówić się na kontrolę instalacji.

To już moja druga instalacja zakładana w tym warsztacie. Za pierwszym razem nie było żadnych problemów tylko wymiana filtrów co 10tys.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.12.2018 o 15:23, kede86 napisał:

Jakiś tydzień temu założyłem instalację Stag Qbox do mojej Meganki i od pierwszego dnia po założeniu instalacji występuje problem z odpalaniem samochodu po całonocnym postoju. Jeśli stoi parę godzin problem nie występuje. 

U mnie pomogła aktualizacja softu sterownika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!