Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

czy można zmienić soczewki na zwykłe lampy?


Rekomendowane odpowiedzi

Regenerować, ew. kupić nowe/używane ew. jakieś zamienniki. Kolega @[email protected] również ma z tym problem - poszukaj jego postów. PS: jaki przebieg ma Twój samochód i który to rocznik?

Edytowane przez konwil
Ukierunkowanie założyciela tematu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zaczął od sprawdzenia jakie są żarówki i jak nic specjalnego to przetestował coś lepszego, mocniejszego np. Tungsram +90% lub +120%. Jak nie pomoże to regeneracja. W Trójmieście na pewno będzie firma się w tym specjalizująca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, marciniooo napisał:

czy może mozna kupić nowe lampy bez soczewek?

W ph 2 nie było lamb bez soczewek - no chyba, że robili jakąś specjalną wersję na uboższy rynek, ale nie słyszałem o tym. Tak, że zostaje Ci wymiana obecnych lub regeneracja. No chyba, że wymienisz cały przód na wersje ph1 :-) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To byłby ewenement i być może regres, bo z wyczytanych tu opinii (za mało jeździłem fazą I, aby mieć własne zdanie), to światła soczewkowe w fazie II są jednak lepsze. Oczywiście pod warunkiem, że są sprawne, czyste. Ja mam 10-letnią MII z umiarkowanie niewielkim przebiegiem i na jakość świecenia jeszcze nie narzekam, a jeżdżę na zwykłych H7.

Edytowane przez konwil
Uzupełnienie informacji
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słabe światła soczewek, to zmatowiony lub wypalony odbłyśnik. Regeneracja jego kosztuje 90 zł. Można również wysłać całe reflektory do regeneracji, ale wtedy koszt wzrasta do 150 zł. Żeby wyciągnąć soczewkę i odkręcić odbłyśnik musimy wyciąć tył lampy, a po wymianie musimy dokładnie zaspawać abs, żeby było szczelnie.

Jeśli ktoś nie ma predyspozycji i nie może zatrzymać pojazdu to zamawia lampy po regeneracji płacąc kaucję i po zmianie odsyła swoje. Sama wymiana na najlepsze żarówki niewiele daje.

Jeśli po regeneracji założymy Tungsramy to mamy rakiety.

Odbłyśnik soczewki wytrzymuje do 150 tkm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega dopiero co kupił auto więc domyślam się, że nawet nie wie jakie ma żarówki. Może najtańsze g... marketowe i stąd te problemy. Jakieś prawdopodobieństwo jest dlatego ja bym zaczął od żarówek (najmniejsze potencjalne koszty), a jak nie pomoże to regeneracja, a żarówki i tak się przydadzą :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, marciniooo napisał:

Nie papuguj.

Hmmm, cenię sobie rady forumowiczów ale zabawa z żarówkami nie ma sensu, przerabiałem temat non stop, kilka kompletów żarówek, nawet te z najwyższej półki, efekt ten sam ciągłe słabe światło.

Proponuje oddać odbłyśniki do regeneracji, a soczewki do porządnego wymycia, efekt Cię zaskoczy

lapka2.gif

REGULAMIN

5.13    Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobra rada, ale nic nie szkodzi zacząć od najprostszej, najtańszej, najszybszej interwencji :-) Zwłaszcza, że kolega @marciniooo wcześniej tego nie robił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2.04.2018 o 21:05, jabrze napisał:

Żeby wyciągnąć soczewkę i odkręcić odbłyśnik musimy wyciąć tył lampy, a po wymianie musimy dokładnie zaspawać abs, żeby było szczelnie.

Ja bym wolał zdemontować klosz przy użyciu opalarki i szpachelek.

Nowe w podrubie od 500 z hakiem i pewnie za te swoje też byś tyle dostał, jeśli uchwyty górne nie klejone, bo orginały do bezwypadków niezastąpione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!