Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czy kupilibyście ponownie Megane?


funyboy

Rekomendowane odpowiedzi

21 godzin temu, LTar napisał:

eee spokojnie. To odbiór masz do 11 stycznia

Tak wszystko rozumiem. Jest tylko jedno ale... Jestem kierowcą i muszę czas planować ze znacznym wyprzedzeniem, handlowiec naopowiadał że auto będzie do odbioru przed świętami, w związku z tym w tym tygodniu nie wyjechałem w trasę i jestem w plecy sporo kasy, ot taka niekompetencja pana sprzedawcy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e tam. Handlowiec naopowiadał. Handlowiec to sobie może. Jaki ma wpływ na termin?

Termin to jest ten na zamówieniu. 

Niepotrzebnie się tym sugerowałeś. Jednak trzeba było działać z autami na zakładkę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z rzeczy jakie mnie denerwują w Megane (nie wiem czy inne modele też tak mają), to to, że jednym guzikiem mogę włączyć tryb ECO, ale żeby go wyłączyć muszę się przekopywać przez multisense. Jakby nie można było zrobić działania tego przycisku na zasadzie włącz/wyłącz, tak jak działa przycisk start/stop. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Pitrek napisał:

W MIV przycisk Eco jest na wierzchu obok SS i można swobodnie przełączać. Ale ja nie mam panelu LCD

Przy czarno-białym wyświetlaczu przycisk ten ma funkcję włącz/wyłącz, ale w opcji z R-linkiem żeby wyjść z ECO trzeba się przekopać przez system do innych trybów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.12.2018 o 13:59, rafa85 napisał:

Z rzeczy jakie mnie denerwują w Megane (nie wiem czy inne modele też tak mają), to to, że jednym guzikiem mogę włączyć tryb ECO, ale żeby go wyłączyć muszę się przekopywać przez multisense. Jakby nie można było zrobić działania tego przycisku na zasadzie włącz/wyłącz, tak jak działa przycisk start/stop. 

Wciśnij tryb ECO i otwiera się menu z trybami, wybierasz, co chcesz. Nie trzeba się wówczas przekopywać. Dwa kliknięcia, pierwsze w przycisk ECO pod ekranem, drugie w tryb, który chcesz włączyć, ekran po chwili wróci do pierwotnego bez dotykania znaczka HOME.

Edytowane przez insaimz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety klasa C ma to do siebie, że plastiki są słabej jakości. Teraz miałem auto zastępcze na 2 dni w wersji limited i jest różnica między intens. Zupełnie inna skóra kierownicy, do tego tunel środkowy (ten z tradycyjnym ręcznym) też jest słabej jakości, materiał na fotelach czy boczkach drzwi również. 

Dopiero od wersji Intens widać, że ten samochód mocno zyskuje. A do tego miałem wersje z silnikiem 1.6 SCE. Ten silnik naprawdę nie daje komfortu, a przy prędkościach od 90 km na godzinę jest głośno. 

Astra też jest mocno plastikowa. Zastanawiam się które z auto tego segmentu ma lepsze plastiki w środku?

Pewnie tylko Golf, może peugot 308?

Edytowane przez LTar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • kataryniarz zmienił(a) tytuł na Czy kupilibyście ponownie Megane?
  • kataryniarz przypiął/eła ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!