Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czy kupilibyście ponownie Megane?


funyboy

Rekomendowane odpowiedzi

To nie jest problem bo to jest normalne w tych lampach o takiej porze (wilgotno, mokro, chłodno) i aurze. Póki jest tylko para i nie ma w środku skraplania się wody to nie masz się czym martwić. Łezki z dołu będziesz miał zawsze zaparowane bo góra klosza się nagrzewa przez soczewki h7, a dół nie, taka konstrukcja.

Edytowane przez doesnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.11.2018 o 20:16, Jajek napisał:

Do tych co kupili lub zbierali oferty z kilku salonów przy zakupie Meganki: Czy rozbieżności w ofertach pomiędzy poszczególnymi punktami dealerskimi były znaczące, czy wszędzie mniej więcej to samo?

W moim przypadku większość ofert była bardzo podobna (poza jednym dealerem, który na początku rozmowy nie zaoferował ani złotówki poza rabat z oficjalnego cennika, więc dalej z nim nie rozmawiałem - inni dla porównania już na starcie proponowali "od siebie" dodatkowe 1-2 tysiące). Większe różnice występowały o dziwo w kosztach finansowania i ubezpieczenia (piszę "o dziwo", gdyż wg. cennika stawki powinny być teoretycznie te same). Jeśli masz w pobliżu kilku dealerów, do odwiedź 2-3 i wybierz najkorzystniejszego.

 

Jeśli ktoś chce liczyć na większe obniżki, to powinien chyba poczekać na przyszły rok i zapolować na egzemplarze stojące na placach - wtedy dealer chcąc pozbyć się zalegającej sztuki będzie pewnie bardziej skłonny do udzielania wyższych rabatów. Mi zależało na konfiguracji "pod siebie", więc zadowoliłem się tym, co zaproponowali teraz.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 3 miesiącach użytkowania MIV grandtour 1,2 130KM GT line mogę coś już napisać.

Jeździłem wszystkimi meganami po kolei I, II, III, IV od nowości.

 

IV bije III na głowę jeśli chodzi o wyciszenie i generalnie komfort jazdy (moim zdaniem 2 klasy różnicy).

1,2 TCE w porównaniu z 1,6 wolnossącymi bajka (wiem, że konkurencja radzi sobie lepiej ale ja nic więcej nie potrzebuję w samochodzie rodzinnym tej wielkości).

 

Kupiłbym raz jeszcze ale w takiej wersji wyposażeniowej (Intens/GTline). Fotele wygodne, wnętrze baaardzo fajne. Spalanie średnio ok 7l.

Jedno ale: cena katalogowa GTline, z kilkoma dodatkami (dobrze powyżej 90k) to nieporozumienie. Ja kupowałem w sierpniu przy okazji zamieszania z normami spalin i wycofywania 1,2.

Udało się za około 76k - i tyle ten samochód jest wart, 90k+ to zdecydowanie za dużo.

 

Minusy: w wersji z hamulcem elektromechanicznym płytkie miejsca na kubki. Android auto tylko na części  duuużego wyświetlacza.

 

Gdzieś po drodze przewijał się temat felg w GTline: bez problemu wchodzą 16ki, nie ma problemu z tarczami - mam takie założone z zimówkami (aktualnie sprzedawane w ASO z nokianami).

 

 

 

Edytowane przez tswirek
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, tswirek napisał:

IV bije III na głowę jeśli chodzi o wyciszenie i generalnie komfort jazdy (moim zdaniem 2 klasy różnicy).

Rozumiem że jeździłeś MIII 1,2 TCE i do takiego też porównujesz?

Edytowane przez tomekrus
  • Zwycięzca 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 30.11.2018 o 11:01, tswirek napisał:

IV bije III na głowę jeśli chodzi o wyciszenie i generalnie komfort jazdy (moim zdaniem 2 klasy różnicy).

MIV mają standardowo montowaną przednią szybę dźwiękoszczelną, chyba tylko najtańsza wersja nie ma, ale to tylko przypuszczenie. W MIII tylko BOSE, GT i GT line miały taką szybę. Stąd pewnie wrażenie, że jest dużo ciszej. W porównaniu do mojej wersji dużej różnicy nie widziałem, ale faktycznie jest trochę lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z tą szybą to zaskoczenie. Rzeczywiście jest symbol . 

 

Generalnie moje odczucia po przesiadce do MIV pewnie w dużej mierze spowodowane są różnymi wersjami wyposażenia: limited vs gtline. W podobnej wersji wyposażeniowej pewnie różnica jest mniejsza - fakt. W MIII w limited trochę przycięli na kosztach tu i tam. Nie zmienia to faktu, że MIII to poprawne, niezawodne autko. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Marne szanse na rabat bo tak jak wcześniej pisałem najpierw zamówiłem 1.5 blue dci, ale ze względu na to że nie wprowadzili do produkcji, zmieniłem  2 października na 1.3tce, rabatu dostałem 7100 plus opony. No i zabezpieczyli się że odbiór do 11 stycznia. Mieli przyspieszać dostawę i produkcję. Produkcja miała być 26 listopada a auto wyprodukowali w pierwszym tygodniu listopada. Około 15.11 megi opuściła fabrykę i stoi se w Koper. 

Edytowane przez kociamberek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • kataryniarz zmienił(a) tytuł na Czy kupilibyście ponownie Megane?
  • kataryniarz przypiął/eła ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!