Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czy to jest prawidłowe poszycie poduszki pasażera?


Rekomendowane odpowiedzi

42 minuty temu, filolog10 napisał:

Niestety jest 1 karta

21 minut temu, onomatopeja napisał:

A czemu temat ilości kart jest taki ważny? Czy po wytrzale poduszki te dane zapisywane są na karcie?

Ano temu, że legenda głosi, iż auta sprowadzane z Francji z jedną kartą lub kluczykiem to auta po szkodzie całkowitej. W necie pełno informacji na ten temat. Ubezpieczyciel zabiera tam ponoć jeden kluczyk oznaczając auto jako niezdatne do użytkowania na tamtejszych drogach.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, filolog10 napisał:

W 2013 miał szkodę na terenie Francji na kwotę do 200 euro. Dalszych danych z zagranicy brak. To znaczy, że dzwona by nie odnotowali??

no wiesz nie będziemy cie tu straszyć ale 200ojro odnotowali ale przy tym co masz wymienione i zrobione to raczej bym powiedział 3000 ojro a nie 200 więc pewnie 2giej szkody nikt nie zgłaszał tylko poszło na handel od razu, ktoś zrobił i ktoś sprowadził do Polszy... jak jeździ prosto i nie zostawia 4 śladów to się na zapas przejmować nie ma co. Jedynie jak mówią poduchy posprawdzaj (jak mówię od pasażera to można sprawdzić w 15 min. demontując schowek (filmiki jak to zrobić są na jutubie - do okręcenia kilka śrubek).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym bardziej, że tego

6 godzin temu, filolog10 napisał:

auto ma wstawiany prawy próg i wymieniane prawe drzwi, maskę. Wentylator silnika jest wymieniony na nieoryginalny. Jednak zawieszenie nie było ruszone, osprzęt silnika też ok

się za 200 nie zrobi... w jakiejkolwiek walucie.

Możesz napisać jak długo jesteś w posiadaniu tego auta i jak wszedłeś w jego posiadanie? Handlarz Mirek, komis? Jaki sposób rozliczenia (vat-marża, vat23%, umowa "na Niemca")? Może jak temat jest świeży to masz link do ogłoszenia? Auto we Francji było zarejestrowane na firmę czy osobę prywatną? Jak na firmę to może dojść do tego przekręt z VAT'em jak tutaj:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Deska w Megane III jest w miarę miękka, więc jeśli można ją powciskać palcem, to wg mnie malowana i klejona nie jest. A może to jest jakiś zamiennik deski :?: Z tą jedną kartą, też obstawiam, że była szkoda całkowita, karta zabrana przez ubezpieczyciela, ktoś auto ściągnął, naprawił i sprzedał. Nie oznacza to, że auto jest totalnym wrakiem - trzeba sprawdzić te poduszki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto kupiłem od znajomej osoby, która miała go już przerejestrowanego na siebie. Auto mam od ubiegłego lata, nie widzę żadnych minusów w eksploatacji, tylko mnie zastanawiało to dziwne poszycie poduszki pasażera. Macając po desce na dotyk wszędzie jest sprężysty materiał, taki sam w miejscu poduszki jak i wokół. Nie można wyczuć żadnej różnicy. Niedługo ściągnę schowek i sprawdzę poduszkę pasażera.

Wyciągnąłem schowek i widzę, że poduszka jest. Podpięta kabelkami z dwóch stron. Blachy, na których siedzi poduszka podspawane są migomatem, bo widać, że po wybuchu poduszki zgrzewy puściły. Daję parę zdjęć. 

P_20180424_111631_vHDR_Auto.jpg

P_20180424_111642_vHDR_Auto.jpg

P_20180424_111722_vHDR_Auto.jpg

P_20180424_111843_vHDR_Auto.jpg

P_20180424_112005_vHDR_Auto.jpg

P_20180424_111950_vHDR_Auto.jpg

Edytowane przez filolog10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najgorsze jest to, że o tym nie wiedziałeś. nie wiem jak ma się to teraz do bezpieczeństwa. 

Na pewno przy sprzedaży musisz o tym powiedzieć kupującemu, niestety może mieć to też wpływ na wartość pojazdu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli auto miało wymieniany prawy próg, to jeszcze do sprawdzenia prawa poduszka boczna i kurtyna, o ile jest.

 

Nie wiem jakie masz podejście do bezpieczeństwa, czy jeździsz sam czy też wozisz rodzinę etc. Ja kiedyś sprzedałem auto tylko dlatego, że okazało się całe malowane. Nie wiedziałem czy po jakimś dzwonie czy też ktoś lakier odnawiał, ale uznałem, że nie mogę z tego powodu ryzykować życiem swojej rodziny. A wiedząc, że był po dzwonie w którym poduszki wybuchły, to niezależnie od tego jak zostało naprawione (nigdy nie miałbym 100% pewności, nawet gdyby naprawy podjęło się ASO, a tutaj widać że robił to jakiś mirek), to tym bardziej pozbyłbym się takiego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt auta nie widział, a tek wiele opinii.

Wcale nie jestem taki pewny waszych negatywnych opinii odnośnie kokpitu. Faktura obicia wygląda na oryginalną, z prawej strony jest fabryczny napis. Po obiciu byłby niewidoczny. Zagłębienia wokół głośników i innych wystających elementów kokpitu wyglądają prawidłowo, fabrycznie. 

Nie wiem, jak na żywo faktycznie wygląda deska, często zdjęcie uwydatnia mankamenty powierzchni. W moich Meganach 3 jeżeli mocno się przyjrzę jestem wstanie dostrzec miejsce gdzie wypali poduszka.

Spawy pod kokpitem, wyglądają fabrycznie.

Edytowane przez Lelupi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Deska na zewnątrz wygląda bardzo dobrze. Nie widać żadnych nierówności powierzchni. Faktura wszędzie jednolita. Nawet pod światło na desce nie widać niczego nierównego. Gdyby nie to "odcięcie" poszycia deska by nie wzbudziła żadnego podejrzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Deski wcale nie trzeba malować. To są struktury, które się nakleja i nie widać różnicy. Proponuję popatrzeć na galerie firm, które się tym zajmują (wkleiłem jako załącznik).

A takie prozaiczne rzeczy: jak lakier na masce (grubość)? Jak szyba przednia i boczna (oryginalne?)?

Jeszcze polecam taki link dla wszystkich, którzy twierdzą "jak jest poduszka i nie ma błędu, to można jeździć":

 

 

Volvo-Regeneracja-kokpitów-1030x198.png

Edytowane przez niebianskaskurwoala
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie stelaż konsoli jest nie naprawiany. Te stelaże tak są spawane wystarczy wpisać na znanym portalu aukcyjnym hasło "megane III stelaż konsoli" a wyskoczy kilka pozycji, wszystkie mają podobne spawy i zawsze są pordzewiałe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!