Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

RLink2 Instalacja "ukrytych aplikacji" dla Polski - Poradnik + Aktywacja AA na wszystkich R-Linkach (poradnik)


Rekomendowane odpowiedzi

Pojawiły się pewne "problemy" przy zmianie z wersji 2... na 3.3... Wielu użytkowników po zmianie pewnych funkcji w DDT, otrzymywało przy okazji zmianę graficzną samochodu z Megane na Espace lub Talisman. Zmiana jest widoczna w Multisense jak również przy widoku czujników parkowania. Długo też tak miałem i nie wiedziałem za bardzo gdzie i co kliknąłem... Okazało się, że to jeden z efektów ubocznych. Również co niektórym znika sensor mowy. Typ a co za tym idzie grafikę samochodu zmienia się w sekcji Vechicle Type, natomiast standardowa baza danych uniemożliwia taką zmianę. Koledzy z Włoch zrobili plik, który umożliwia tą zmianę. Jeżeli ktoś miałby problem jak powyżej, to postaram się opisać procedurę i dołączyć odpowiedni plik. U mnie było Clio, ale już od wczoraj mam Megane :7_sweat_smile: A przy okazji, Kubica mocno pracuje nad Williamsem... :4_joy:

IMG_20190304_221315_resized_20190305_030119922.jpg

53280692_2132964453450153_101152359631028224_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Jestem tu nowy. Poczytałem sobie ten post, poczytałem na forum hiszpańskim i postanowiłem odpalić u siebie AA.

Plik z forum hiszpańskiego instaluje się po polsku. Teraz ten plik (3.3.16.ileśtam) jest pod linkiem na str. 13 tego wątku.

U mnie poszło bez problemu. Instalowałem na wersję R-Link 2.2.ileśtam.

Do tego włączyłem kilka opcji; blokady odtwarzania audio i video w czasie jazdy, AA, dźwięk silnika.

Co do zmiany linii w kamerze cofania, można to samemu ustawić w DDT4ALL, tylko najpierw trzeba spisać wszystkie parametry ustawień kamery przed instalacją, żeby potem zmienić te, które się wgrają. Wynika to z tego, że każdy model ma inny rozstaw osi (inny promień skrętu), inne przełożenie przekładni kierownicy, inną wysokość umieszczenia kamery i inną długość.

Uwaga dla niecierpliwych. R-Link przy upgrade softu  restartuje się 2 razy. Za drugim razem ciemny ekran jest przez kilka minut. Niecierpliwość w tym momencie (naciskanie czegokolwiek) może spowodować pad systemu.

AndroidAuto w wersji 3.8 ze strony android.pl

 

Edytowane przez andrzejk73
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pobierałem - możesz jakiś link podesłać? Dziwne z tym Clio, pojawiło się ono przy próbie zmiany Vechicle Type na Megane czyli BFB. Wcześniej samoczynnie miałem Espace i później Talismana. Te zmiany były samoczynne przy zmianie innych parametrów jak np. włączenie monitora ECO czy R-SOUND. Clio się pojawiło po pierwszej mojej zmianie w DDT, przeklikałem na Megane SW i z powrotem na Megane i wskoczyła właściwa grafika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ok, myślałem że jest jakaś łatka na samą aktualizację. Tak z Hiszpańskiego forum. Sporo Włochów ma taki sam problem jak ja i też zauważyłem "krzaczenie" DDT. Trzeba z tym ostrożnie, bo również większość funkcji bez dodatkowych fizycznych osprzętów jak np. kontrola zmęczenia czy jonizator etc i tak jest tylko fikcją, którą widzimy w naszych R-Linkach a fizycznie nie działa. W razie czego jakby ktoś miał problem w materii zmiany samochodu, dawać znać. Chciałem zostawić ślad w wątku dla innych :-D

Edytowane przez kowalclio2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też w DDT pokazało dizla, pewnie wczytałem CAN od dizla. Wolałem się do tego nie odzywać, nic nie zmieniać. Z silnikiem nic sie nie zmieniło, działa, jak działał.

Link do pliku z forum hiszpańskiego jest na str. 13 tego wątku pod postem

szczepanb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pogrzebałem trochę w dev mode i gdzieś sobie wyłączyłem funkcyjność przycisku ECO - zniknęła w ogóle opcja ECO, więc i przycisk nie działa.

Pytanie 1 - czy można inny tryb przypisać (jeżeli tak, to gdzie?)

Pytanie 2 - która to opcja, żeby przywrócić ECO.

 

P.S. Teraz domyślnie zawsze po uruchomieniu mam Neutral :-( - ten wątek już rozwiązany, pozostałe 2 wyżej jeszcze nie.

 

Problem rozwiązany.

Edytowane przez yellowhornet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, Komarek napisał:

Czy ktoś że Śląska potrafi ogarnąć aktualizację z 2.xxx do wersji z Android Auto ? 

Witam. W jaki sposób w trybie deweloperskim mogę przywrócić poprzednią wersję oprogramowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!