Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

RLink2 Instalacja "ukrytych aplikacji" dla Polski - Poradnik + Aktywacja AA na wszystkich R-Linkach (poradnik)


Rekomendowane odpowiedzi

To jest to co ja pisałem w innym wątku. Za każdym razem śmiać mi się z tego chce bo widzę tego mema:

8:00

GOOGLE: modyfikacje ddt4all

8:15

Google: jak usunąć czarny ekran w rlink

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Rafael156 napisał:

Nie mam pojęcia, jak na gwarancji to chyba darmowe :D

Jakie darmowe? A od kiedy naprawianie cudzych błędów jest darmowe? Co najwyżej można gratis dostać, w postaci utraty gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, mati007 napisał:

Ten program ddt4all jak pobiore to Jeszcze coś do niego muszę zainstalować? 

Zależy skąd pobrałeś, bo sam czysty program nie zawiera żadnego ECU. Można to prosto sprawdzić - kliknij "Edition Mode" i zobacz w konsoli ile ECU Ci załadowało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się wyleczyłem z AA, a działało mi fabrycznie w Meg z 2017. Po prostu irytowała mnie obsługa telefonu, kiedy był spięty z autem. AA utrudnia korzystanie z telefonu, kiedy jest połączony kablem z samochodem. Samo AA jest dobre, że można nawigację z telefonu mieć na ekranie R-Linka ale jak ktoś chce pogrzebać w telefonie, to już sprawa robi się skomplikowana. Ja mam uchwyt do tel na kratce od nawiewu i telefon trzyma się na magnesie. Jak chce to używam nawigacji z telefonie bez podłączania go do R linka i właściwie nie wiedzę  potrzeby korzystania z AA.   Dobre w 100% byłoby to dla mnie w momencie, kiedy mógłbym na ekran samochodu przenieść cały ekran telefonu razem z wszystkimi ikonami i używać w ten sposób telefon ale na krawędzi ekranu musiałby być jakiś przycisk do przełączania między ekranem R-Linka, a ekranem telefonu bez możliwośći, żeby się coś samo przełączało. Idzie tak zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2.04.2019 o 21:55, lubowitz78 napisał:

Nie papuguj.

Już się zamieniamy w słuch!! A tak ogólnie to ogarnąłem ten tablet! Jak wcześniej napisaliście i włączyłem to z ddt4all!! Dziękuję wam bardzo za pomoc!! Teraz z kolei jak w chodzi w tryby jazdy to mam ESPACE zamiast Megane  :)Nie wiem co się stało. Jeszcze raz dzięki!!

PROGRAM ddt4all  Witam. Ściągnąłem  program ddt4all ze strony https://renaulthacks.eu/latest-version-of-ddt4all/ Po podłączeniu do auta okazało się że mam tak jakby wycięte słowa w kolumnie środkowej, tak jak na zdjeciu. Czy ktoś się orientuje jak to ustawiać? Czy może z innej strony pobrać program? Dzięki temu programowi udało mi się włączyć tablet gdy przez przypadek kliknąłem w trybie deweloperskim "Display Mode / HIGH ( czarny ekran) Chciałem włączyć jeszcze funkcję głosowe i zależy mi żeby móc przeczytać te ustawienia.  Dziękuję

Screenshot_20190402-230103_Gallery.jpg

lapka2.gif

REGULAMIN - 

5.13    Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie może z innej beczki, ale dotyczące elektroniki samego RLinka2.

Na co dzień używam swojej Megane IV 1.2 Tce 130km, rok 2017, wyposażenie limited z 7 calowym RLinkiem2 na pokładzie. W wyposażeniu samochodu nie mam Multisensa. Pod tą nazwą bardziej skupiam się na tej aplikacji pod kątem ustawień samochodu: Sport, Eco, Neutral, Perso itd..., niż na dodatkach takich jak ambient w drzwiach z tym powiązany.

Aktualnie chwilowo mam także do użytku Megane IV 1.2Tce 130km, rok 2016, wyposażenie wydaje mi się intense/bose? nie jestem przekonany do końca tz. więcej niż u mnie na pokładzie tej meganki z istotnych rzeczy jest, system wspomagania nagłego hamowania, czas poprzedzającego samochodu, tempomat aktywny, pure vision led, multisense, ambient w drzwiach...
oraz 7 calowy RLink2.

Moje spostrzeżenia, co do tych dwóch samochodów o tym samym motorze. Po wyborze trybu sport w Multisense drugiej meganki, samochód jest o niebo lepszy pod kątem osiągów, przyśpieszenia, narowistości, zmiany przełożenia, układu kierowniczego itd itd. no wynika to jak sama opcja wskazuje z ustawień napędu, silnika, układu kierowniczego. Obserwowałem także wykresy momentu i mocy na zegarze i wydaje mi się, że pokazuje w jednym i w drugim przy podobnych próbach przyśpieszania te same wskazania.

Teraz pytanie, czy haczyk tkwi w software RLinka (developer mode?) czy może hardware samochodu, komponenty, części, dodatki do osprzętu mechanicznego/elektronicznego są jakieś?

Bo jeśli nie to wtedy w 100% można by to ogarnąć i w pierwszej wersji samochodu.

Za wszystkie uwagi/sugestie/krytyki z góry dziękuję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śledzę tematy dotyczące Multisensa i jedyne co do tej pory udało się uzyskać to odpalenie dodatkowej ikony w RLink po wybraniu, której mamy możliwość zmiany trybów jednak zmieniają się jedynie ustawienia oświetlenia (jeżeli samochód je posiada) oraz style wyświetlaczy (kolor oraz styl licznika). Zmiana trybów nie zmienia innych ustawień auta. Wszystkie auta, które mają elektryczny hamulec, mają też doprowadzone przewody pod przycisk od Multisensa w konsoli centralnej (kostka wpięta jest w zaślepkę) więc można dorobić przycisk.

IMG-20180422-154818-HHT.jpg

a184bdc6c38441b30d099ab62c1543db.jpg

 

Link do opisu aktywacji https://www.foroclub.es/megane4/viewtopic.php?f=446&t=21122&sid=6f3fc1dad08b2a0f67b3a1bfd21d925b

Edytowane przez gwro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak dodanie tylko ikony od multisensa w opcjach pojazdu z RLinkiem niewiele daje, bo to samo czyli zmianę koloru i motywu zegarów i ekranu środkowego zrobimy również w RLinku poprzez standardowe wejście w motywy i kolory.

 

@gwro ze zdjęcia, które podesłałeś nie da się rozwinąć belki na dole, ikony menu bo normalnie kliknięciu w prawa dolna ikonę tam pojawiają się opcje konfiguracji ??

 

Zastanawiające jest to czy w samochodzie, który ma jako opcję multisensa i możliwość zmiany trybów samochodu sport, Eco, perso itd. jest więcej hardware ? Czy to jednak tylko software, komputer zmienia program, mapy silnika i innych elementów mechaniki samochodu ?

 

Może ma ktoś wiedzę jak to wygląda ? Bo szczerze nie wydaje mi się, żeby dodatkowo samochód posiadał jakieś zmiany oprzyrządowania, a komputer tylko wszystkim steruje hmm ?

 

Edit: sprawdziłem raz jeszcze i na 100% zwykła meganka jeździ tak jak ta z multisensem w trybie Neutral.

 

Panowie nawet nie wiecie ile z osiągów traci bez trybu sport z tym samym silnikiem !

Edytowane przez Tobek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!